Sylwester Opublikowano 25 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 #include <iostream> #include <conio.h> int main() { int imie; std::cout << "Podaj mi swoj nick:\n"; std::cin >> imie; std::cout << "A wiec twoj nick to: \n" <<imie; getch(); } jestem początkujący w c++,i jak wpisuje nick to nie moge wpisać liter tylko liczby,nie wiem czemu. Z góry dzieki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 25 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 Bo musisz zadeklarować zmienną jako string. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwester Opublikowano 25 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 a dokładnie?coś czułem że będzie coś z tymi stringami ale wiem dokładnie jak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 25 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 Zmienna, którą zadeklarowałeś jest typu int, czyli może zawierać tylko liczby. Aby móc wpisywać ciąg znaków musisz zadeklarować zmienną typy string. Wystarczy na początku dokumentu dodać dyrektywę #include <string.h> ...a potem już tylko zadeklarować zmienną. string imie; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ravh Opublikowano 25 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 #include <iostream> #include <conio.h> #include <string> int main() { std::string strimie; std::cout << "Podaj mi swoj nick:\n"; std::cin >> strimie; std::cout << "A wiec twoj nick to: \n" <<strimie; getch(); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwester Opublikowano 25 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 Ravh,troche się wypuściłeś,już dark mi wszystko napisał. @down =] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...