Boro Casso Opublikowano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 Jak zrobić ze gra odczeka 5 sekund i przejdzie na pokój test1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 Wystarczy użyć opcji szukaj, anwet nie musisz wychodzić z forum i włączać gm! :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaaaaa Opublikowano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 Wystarczy użyć opcji szukaj, anwet nie musisz wychodzić z forum i włączać gm! Ale nabijanie postów Wstydź się :) _____________________________________ tworzysz objekt i w crete dajesz mu : alarm[0]=200 a w alarm 0: klocka przejścia do następnego rooma(pokoju) i wkładasz ten objekt do pokoju który jest wcześniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 tworzysz object i w crete dajesz mu : alarm[0]=200 a w alarm 0: klocka przejścia do następnego rooma(pokoju) i wkładasz ten objekt do pokoju który jest wcześniej o_o? po prostu, pomnóż wartość alarma przez szybkość rooma. (Zmienna room_speed). A każdy jeden step alarma będzie sekundą. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaaaaa Opublikowano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 po prostu, pomnóż wartość alarma przez szybkość rooma. (Zmienna room_speed). A każdy jeden step alarma będzie sekundą. Czyba o coś innego mu chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 alarm[0] = room_speed * 5 if alarm[0] = 0 { idziemy do następnego pokoju... tralalala } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zychu Opublikowano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 @dziadzia: ja zauważylem ze alarm nigdy nie bedzie mial wartosci 0 chyba ze mu taka nadasz :P edit: a sorki cos mi sie pomylilo :D xD w create jakiegos objektu ktory bedzie w roomie alarm[0]=room_speed*5 w evencie alarm 0: room_goto(test1) albo w step: if alarm[0]<1 { room_goto(test1) } pozdro :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 Nie... dokładnie o to chodzi: W Create: alarm[0]=room_speed*5 W Alarm[0]: room_goto(text1) To to samo co napiszał blackmaul Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boro Casso Opublikowano 19 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 Chodziło mi o coś zupełnie innego ale już nieważne sam doszlem do tego ;) btw spujźcie na screeny z mojej gry (link do nich w mojej sygnie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się