Boro Casso Opublikowano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 Chciałbym się przywitać oraz przy okacjii zapytać się jak zrobić że nasz bohater może chodzić pod obiektem np pod drzewem lub za skałą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdalow Opublikowano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 pod drzewkiem to nikomu się nie udało może cerberowi ale za drzewkiem to musisz sobie pomajstrować z depth w obiekcie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 depth=-y O to ci chodziło?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 Popsortu pokombinuj z wartościamy depth w obiektach. Depth to tak jakby głębokosć. (depth masz pod wyborem sprita itp.) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomalas Opublikowano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 W wlasciwosciach obiektu masz pole depth... wartosc ustala hmmm to co jakby jest na pierwszym planie... a z wartosciami musisz pokombinowac nie pamietam czy im mniejsze to jest nad wszystkim czy im wieksze... ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdalow Opublikowano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 jak masz z minusem to masz przed soba bliżej ekranu np -12 jak -10 to będzie za -12 jak 0 to za -10 jak 5 to za 0 itd :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 daj drzewku i bohaterowi w STEP taki kod: depth=-y; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boro Casso Opublikowano 18 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2007 Kurcze chyba nie wiecie o co chodzi. Dam screena z rpg makera chodzi mi o coś podobnego jak rpg makerze jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwester Opublikowano 18 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2007 daj bohaterowi depth -999 albo mniej albo więcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boro Casso Opublikowano 18 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2007 ale wtedy będzie przechodził pod każdym przedmiotem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwester Opublikowano 18 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2007 To daj drzewu większy depth od bohatera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 18 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2007 xD Daj taki kod jak Ci podawali i zmień maskę obiektu drzewa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 18 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2007 A Płoco -999? :lol: Jak drzewo ma depth = 0 To wystarczy bohaterowi dać -1 :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdalow Opublikowano 18 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2007 Kurcze chyba nie wiecie o co chodzi. Dam screena z rpg makera chodzi mi o coś podobnego jak rpg makerze jest napisałem Ci wyżej dobrze a na tym screenie to tak może wyglądać: bohater ma depth 0 a drzewko -1 :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 18 Czerwca 2007 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2007 Dobra, to i ja powtórzę za Tymonem, bo mu już kompletnie mieszacie. :) Create obiektów drzew: depth = -y; Step obiektu gracza: depth = -y; Sprite'y drzew: Origin ustawiasz na pniu. Sprite ludzika: Origin ustawiasz na stopach. Tworzenie masek: Pokopiuj sprite'y drzew (origin musi być tak samo ustawiony jak w pierwotnym spricie), a następnie wymaż tym skopiowanym spritom korony drzew zostawiając same pnie. Teraz każdemu obiektowi drzewa podpinasz odpowiednią maskę (opcja "mask") - sprite pnia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się