artimal Opublikowano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 mam uzi i w stepie: direction=point_direction(x,y,celownik.x,celownik.y); mam object celownik i jest on kursorem a uzi nie obraca się!!!!!!!!!!!!!!!! Czy Ty się kiedyś nauczysz poprawnego nazewnictwa tematów? Ostatni raz zwracam Ci uwagę, później będę sypał warnami. Maximal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 Pewnie nie dałeś w obiekcie celownik x = mouse_x; y = mouse_y; ale możesz zrobić tak: direction = point_direction( x, y, mouse_x, mouse_y ) :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artimal Opublikowano 17 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 pamiętasz jak dałeś mi przykład odnośnie przyczepienia się broni do hero no to jak się do mnie przyczepi to ma się obracać w kierunku celownika nie działa :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CP-player Opublikowano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 maxpayn chciałem to samo napisać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cekol Opublikowano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 direction to nie obrót sprita. zamiast direction użyj image_angle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artimal Opublikowano 17 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 ale to dla pro edition!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artimal Opublikowano 17 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 pomoże kto????????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 To zrób 360 klatek w spricie (każda pod innym kątem) i daj w step image_index=direction. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 direction to nie obrót sprita. zamiast direction użyj image_angle Ale on napisał "Problem z obrotem obiektu" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pentalinio Opublikowano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 Tak, jak Micanser, ale należy pamiętać, aby dać image_speed=0 Daj, to gdzie chcesz, lecz najlepiej w Create, a nie w Step czy Draw, bo się komp zmuli :P . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 Robienie 360 to powalony pomysł bo super-pamięcio-żerne lepiej zrobić 180 a broń obracać co klatkę o 2 stopnie, a nie o 1. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się