zesio13 Opublikowano 12 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 co tu dużo gadać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 12 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 Ładny screen, a gdzie tu masz problem :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 12 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 2.Pokombinuj z view_xview[0] i view_yview[0] draw_sprite(sprite_mario1/2,image_idex,view_xview[0]+1,view_yview[0]+1) 3.jeśli ten znaczek MARIO1/2 jest jako obiekt to : image_index=obj_mario.zycia a gdzie 1?? xP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zesio13 Opublikowano 12 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 do marek S ..punkt 3 ..jak to zrobić że jak goomba dotknie mario ..to napis mario 2 sie zmieni na mario 1 [to moja prawie dokończona gra ] [postacie wyciągałem z emulatora ] do konrad Gm napis mario 2 czyli życia jest objektem ...jeśli maria zabije ten potwór napis mario 2 zmieni się na mario 1 ten poniżej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 12 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 obiekt mario w kolizji z gaba: if (sprite_index=napis_mario2) {sprite_index=napis_mario1} Pozdrawiam Marek :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zesio13 Opublikowano 12 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 ale gdzie to wstawić :twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 12 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 Przy kolizji z goombą :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zesio13 Opublikowano 12 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 ale ten napis to takjakby zycia jesli zmieni sie tylko sprite to to nic nie da ...musi sie zmienic objekt kolego :twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 12 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 A po cholerę obiekt zmień tylko sprita :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zesio13 Opublikowano 12 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 a jak sie odejmie życie com ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 12 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 to wstaw w step obiektu, którego spritem będzie 3 klatkowy obrazek. Każda klatka powinna zawierć napis 1,2,3 życia np.: 1 klatka: życia:1 2klatka: życia:2. itd. switch (zycie) { case 3: image_single=3;break case 2: image_single=2;break case 1: image_single=1;break case 0: ganme_end();break } Pozdrawiam Marek :) Edit: @Down: Sory nie porobiłem spacji teraz jest ok :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zesio13 Opublikowano 12 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 noo dzięki :D aa to : podążanie żyć za vievem ? bo już jeden objekt podąża mario ...da się ustawić drugi ? FATAL ERROR in action number 1 of Step Event for object zycia: COMPILATION ERROR in code action Error in code at line 3: case3: image_single=3;break at position 7: Assignment operator expected. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 12 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 end step: x=view_xview[0]+50 y=view_yview[0]+10 3msie pozdro Marek :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 12 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 switch (zycie) { case 3: image_single=3;break case 2: image_single=2;break case 1: image_single=1;break case 0: ganme_end();break } WTF to jest xD skoro case zawsze rowna się image_single to lepiej dać tak if (zycie==0) { game_end(); exit; } image_index=zycie; :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się