Skocz do zawartości

2 różne problemy


zesio13

Rekomendowane odpowiedzi

do marek S ..punkt 3 ..jak to zrobić że jak goomba dotknie mario ..to napis mario 2 sie zmieni na mario 1

 

 

[to moja prawie dokończona gra ] [postacie wyciągałem z emulatora ]

 

 

do konrad Gm napis mario 2 czyli życia jest objektem ...jeśli maria zabije ten potwór napis mario 2 zmieni się na mario 1 ten poniżej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to wstaw w step obiektu, którego spritem będzie 3 klatkowy obrazek. Każda klatka powinna zawierć napis 1,2,3 życia np.: 1 klatka: życia:1 2klatka: życia:2. itd.

 

switch (zycie)
{
case 3: image_single=3;break
case 2: image_single=2;break
case 1: image_single=1;break
case 0: ganme_end();break
}

 

Pozdrawiam Marek :)

 

Edit: @Down: Sory nie porobiłem spacji teraz jest ok :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

noo dzięki :D aa to : podążanie żyć za vievem ? bo już jeden objekt podąża mario ...da się ustawić drugi ?

 

 

FATAL ERROR in

action number 1

of Step Event

for object zycia:

 

COMPILATION ERROR in code action

Error in code at line 3:

case3: image_single=3;break

 

at position 7: Assignment operator expected.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...