Skocz do zawartości

DNA (Alfa)


Rekomendowane odpowiedzi

Tytuł: DNA

 

Gatunek: Zręcznościówka/Hack'n'slach ;)

 

Opis: Gra zawdzięczyła nazwę DNA, bowiem pierwotnie miała to być symulacja bakterii. W tamtej formie wyglądała po prostu okropnie, a po dodaniu efektów nie wyglądał bohater na bakterię. Zatem został świetlikiem. ;)

 

W grze chodzi o to, żeby nabić sobie punktów i podnosić statystyki naszego świetliczka. Na wszystkie czynności, jak życie, strzelanie, potrzebna jest energia, którą pozyskujemy z zielonych świetlików (Z innych zresztą też, ale często próby pozyskania od nich kończą się fatalnie.), starając się nie zostać zabitym przez inne świetliki i Bringery of Doom (takie gigantyczne świetliki).

 

Co jakiś czas pojawia się pomarańczowy świetlik, podnoszący statystyki, oraz niebieski bonus, który losuje jedną z czterech premii - zadanie obrażeń wszystkim przeciwnikom, wrzucenie na mapę większej ilości zielonych świetlików, premia do uzbrojenia (ono nie może być inaczej zmodyfikowane, co wykorzystam w późniejszych wersjach), oraz wygenerowanie pomarańczowych świetlików.

 

Wersja ta na razie zawiera rozwinięte zalążki gry głównej oraz dodatkowy tryb gry - Bringer Raid, sprowadzający się do eliminacji zastępów Bringerów (dostępny pod klawiszem F7). Wszelkie bugi zgłaszać i w ogóle. Aha - najbardziej "nabite" świetliki zostają uwiecznione na dysku twardym w plikach tekstowych, w katalogu z grą. Powodzenia! ;]

 

Klawisze - Strzałki - Ruch, Ctrl - Strzał, I O P - cheaty :].

 

Download: https://gmclan.org/up141_4_dna09.html (0.9)

http://upinfo.in5.pl/weblog/download-manager.php?id=7 (mirror)

 

 

Rozmiar pliku: 5,9 MB

 

Autorzy:

Programowanie:
Dziadekkleofas

Fabuła:
Haha, jaka fabuła? :]

Grafika:
Dziadekkleofas

Muzyka:
modarchive.com

Screeny:

 

https://gmclan.org/up141_5_screenshot100.html

https://gmclan.org/up141_5_screenshot101.html

(skriny ze starej wersji, proszę nie sugerować się nimi. ;) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za to że nie ma ograniczenie speeda co wiąże się poźniej z chwilowymi skokami fpsów ocena końcowa to 4/5

 

(grałem w to przed tym tematem czy cuś się zmieniło?)

 

Uno, przeskoki zdarzają się, gdy za dużo świetlików strzela na raz.

 

Duo, zmieniło się to, że pojawił się nowy rodzaj wrogów, nowy tryb, trochę zmodernizowana struktura obiektów itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja zaczalem tak zapieprzac ze nie bylem w stanie sie zatrzymac.. wymaga ######scie dobrego wzroku. hmm nie wiem co dac wiec poczekam na pozniejsza albo finalna wersje ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

STEROWANIE: gów*o

GRAFIKA: du*a

 

OGÓLNIE: Mogę zabluźnić?

 

Nie, po po pierwsze oberwiesz od modów, po drugie jestem przeciwny jakimkolwiek rubasznym słowom skierowanym w kogokolwiek i cokolwiek. Zresztą jedna gwiazdka jakoś nie sprawia żeby bluzg był ocenzurowany (A wręcz przeciwnie, uruchamia wyobraźnię i odświeża zasób przekleństw).

 

Sterowanie jest celowo zrobione, żeby było bezwładnie (Zresztą taki ruch świetlika wygląda naturalnie, a z myszką jest zdecydowanie za ławo.), a grafik faktycznie kiepski ze mnie. Rozważam możliwość zamówienia paru grafiki za forsę aby gra lepiej wyglądała. (Liczę na twą zachłanność, Propaganja, jeśli na to ci pozwoli twoja antybabilońska postawa. ;])

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(Liczę na twą zachłanność, Propaganja, jeśli na to ci pozwoli twoja antybabilońska postawa. ;])

hmm babylon babylonem - no ale co - dziadkowi miałbym nie pomóc? ;p moge coś pokombinować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

STEROWANIE: gów*o

GRAFIKA: du*a

 

OGÓLNIE: Mogę zabluźnić?

 

Heh, specyficzne kryteria oceny. W sumie można to tak zinterpretować, jak ocenianie Gothica 3 pod względem technicznym-wiadomo, od razu 1/10 :)

 

...ale sama gra...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dna wychodzi z etapu Alfy, czas na otwarte beta-testy. ;)

 

Oto nowa wersja (Kodowo nazwana 0.8)

https://gmclan.org/up141_4_dna08.html

 

CO NOWEGO:

 

- Kompletne "przemeblowanie" reguł - podczas gdy w tamtej wersji roślinki był głównymi dostarczycielami DNA (Swoistych punktów doświaczenia), obecnie dają tak z 10x mniej, teraz nie ma innego sposobu jak mordowanie bogu winnych świetlików. Przeciwnicy zostali także ciut osłabieni.

 

- Zwiększenie ilości otrzymywanego DNA i zmniejszenie rozpiętości wymagań na poziom, a co za tym idzie szybszy rozwój świetliczka - teraz dziesiąty poziom doświadczenia jest do nabicia w parę minut albo i mniej ;).

 

- Dodanie systemu kombo - Motywacja do agresywniejszych i ryzykownych ruchów. Za zabicie np. dwóch świetliczków pod rząd będzie jeden dodatkowy punkt dna, za trzy już 3,5 punkta, za pięć - 10 punktów! (A za 10 pod rząd - 40! Nawet dziesięć pod rząd jet wykonalne, jeśli mamy dostatecznie duże szczęście i znajdziemy w niebieskim bonusie zadawajkę obrażeń przeciwnikom ;]), przy czym Bringer się liczy jako trzy świetliki. ;]

 

- Menu. :D

 

- Bringer Raidy już nie wliczają się do High Scores (za to są już dostępne z poziomu Menu, nie z poziomu klawisza F7).

 

- Obcięcie panelu statystyk o cały jeden blok - od teraz wszystko jest jasne i oczywiste. ;]

 

Zapraszam do ssania i testowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozwole sobie skomentować.

 

Menu - po prostu nie zachwyca i jest trochę niewygodne.

Sama rozgrywka jest ciekawa, ale zrobiła się trochę zbyt łatwa - albo to ja nabyłem takiego doświadczenia. =P

 

Tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Menu - po prostu nie zachwyca i jest trochę niewygodne.

Sama rozgrywka jest ciekawa, ale zrobiła się trochę zbyt łatwa - albo to ja nabyłem takiego doświadczenia. =P

 

1. Po prostu nie umiem robić ładnych menu. Sam bym najchętniej wywalił menusy, ale dostęp do przyszłych innych trybów (m.in. multiplayer - kto umie ładnie pisać TCP/IP? Żart, to będzie hot seat. :>) byłby bez menu trudniejszy. Zresztą zależało mi na tym, żeby nie odrywać gracza od klawiatury poprzez wybieranie w menu np. myszką, i być od razu gotowym na grę. No i to zawsze to jakaś namiastka treningu. :P

 

2. Nieco to ułatwiłem, bo po wejściu na wyższe levele poziom trudności był obłędny - po prostu ginąłeś zanim się zbliżyłeś do wroga. Od teraz też parametr Energy Consumption zwiększa się tylko podczas wskakiwania na wyższy poziom (Jakby ktoś nie zauważył - określa to zapotrzebowanie energii na utrzymanie świetlika przy życiu przez jedną sekundę - w nowej wersji pojawiać się będzie alarm ostrzegający przed śmiercią, na 10 sekund przed wyczerpaniem energii [albo później, zależy jak bardzo oberwaliśmy od wroga]). Ale i tak w dalszym ciągu moze się wygenerować przeciwnik z siłą dużo większą od naszej, który nikczemnie pokrzyżuje nam plany i zabije nas jak będziemy nieostrożni.

Przy czym także wszystkie techniki stosowane w poprzednich wersjach tutaj walą się na łeb, na szyję albo po prostu będą za wolne - z racji nastawienia się na walkę trzeba znaleźć inne techniki efektywnego utrzymywania przy życiu. Ot, takie wredniactwo. :3

 

[Oczywiście nabranie doświadczenia wiele pomaga. Zresztą spróbuj sobie nabić 10-12 poziom - już tak łatwo nie jest ;] ]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...