kubos Opublikowano 27 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2007 Czy da się zrobić w GM'ie coś takiego, że masz takie pole tekstowe gdzie można wpisywać coś i że jak np. wpiszesz kot to dostajesz punkta a jak coś inne go to minus punkta?? Troche głupio to wytłumaczyłem, ale mam nadzieję że zakapowaliście o co mi mnie więcej chodzi. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakim Opublikowano 27 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2007 https://gmclan.org/index.php?sciagnijplik=52 https://gmclan.org/index.php?sciagnijplik=53 Wystarczyło tylko trochę poszukać. Kotów tam nie wpiszesz, ale te dwa przykłady powinny Ci pomóc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubos Opublikowano 27 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2007 Jaki program trzeba mieć żeby sie to (gmd) otworzyło?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakim Opublikowano 27 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2007 To są pliki Game Makera 5. Możesz otworzyć je także wersją 6.0 - nic wielkiego się nie stanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek (Kamrat) Opublikowano 27 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2007 Game Maker w wersji straszej od 7.0. oj, Jakim był szybszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 27 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2007 jakiś event: kod=get_string('napisz cos','tu wpisz tekst') switch(kod) { case 'kot': score+=1; _inna_akcja;break case 'pies': score-=1; inna_akcja;break default: {show_message('co ty pleciesz ? :O')};break /* to gdy wpiszesz coś czego tu nie zdefiniowałeś*/ } Pozdrawiam Marek :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubos Opublikowano 27 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2007 "Jakiś" to znaczy jaki?? EDIT: I co ma być zamiast '_inna_akcja'?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 27 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2007 Napisałem ci tu system wpisywania kodu i bez żadnych durnych okienek xP: w create: kod = ''; kod_p = ''; kod_w = 0; kod_t = 0; kod_q = 0; w step: if ( keyboard_check_pressed ( vk_f11 ) ) { kod_w = 1; kod = keyboard_string; } if ( keyboard_check_pressed ( vk_enter ) ) { if ( kod_w ) = 1; { kod_p = kod; keyboard_string = ''; kod_w = 0; kod_q = 1; switch ( kod_p ) { case 'kot': score += 1; kod_t = 1; alarm[0] = 40; break; case 'pies': lives += 1; kod_t = 1; alarm[0] = 40; break; } } } w alarm 0: kod_t = 0; kod_q = 0; w draw: if ( kod_q ) = 1; {if ( kod_t ) = 1 then draw_text(10,10,'Kod poprawny') else draw_text(10,10,'Kod niepoprawny')}; if ( kod_w ) = 1; {draw_text(10,10,'Wpisz kod: '+string(kod))}; Edit: Napisałem ci tu całą konsole wpisywania kodu. A chociaż "Dzięki" powiedzieć to za dużo. :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 27 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2007 Za inna akcja wstawiasz co chcesz albo po prostu to wyrzucasz :P Pozdrawiam Marek :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubos Opublikowano 28 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 Maxpayn jak wpisałem to wszystko to wyskakuje mi taki błąd: ___________________________________________ FATAL ERROR in action number 1 of Step Event for object object0: COMPILATION ERROR in code action Error in code at line 16: case 'kot':score += 1; kod_t; alarm[0] = 40; break; at position 43: Assignment operator expected. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 Zamiast break; daj break , powinno działać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubos Opublikowano 28 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 ___________________________________________ FATAL ERROR in action number 1 of Step Event for object object0: COMPILATION ERROR in code action Error in code at line 16: case 'kot':score += 1; kod_t; alarm[0] = 40; break at position 43: Assignment operator expected. To samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 KLIK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubos Opublikowano 28 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 No to u mnie chyba to samo. Tylko po wciśnięciu entera wyskakuje informacja. Ale jak tu coś wpisywać(jakiś tekst)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakim Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 Nie czytacie tych komunikatów. Błąd dotyczy tego fragmentu: kod_t; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubos Opublikowano 28 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 Ale teraz błąd już nie wyskakuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubos Opublikowano 28 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 Jak tu się wpisuje teksty??? :blink: EDIT: Nikt nie odpisze??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubos Opublikowano 28 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 Odpisze ktoś, kiedyś wreszcie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 Dostaniesz warna. :ban: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się