Skocz do zawartości

pistolet za kursorem


Rekomendowane odpowiedzi

musisz najpierw gm zrobić animacje tego co ma się obracać tam gdzie edytujesz sprita rotation sequence clokwise wg zegarka a potem kod

 

point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y)/360 nie wiem w sumie miałem to gdzieś w pliku na gm6 a teraz mam zarejestrowanego i robie przez image angle :)

 

EDIT:

 

image_single=point_direction(x,y,o_celownik.x,o_celownik.y) * image_number/360;

 

znalazłem to i działa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...