aaaaaa Opublikowano 19 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 Jaki jest kod na to żeby bohater oracał się za kursorem tylko obracał a nie chodził bo ja k dam ten z faq i nacisne chodzenie to on idzie do kursora _________________________ sory za tworzenie nowego topicu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 19 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 direction = point_direction( x, y, mouse_x, mouse_y ); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaaaaa Opublikowano 19 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 to ma być w step bo jak tak to jak nacisne strzałke do góry chodzenie to on idzie do tego punktu a nawet jak stoi to się nie obraca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 19 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 <_< kat = point_direction( x, y, mouse_x, mouse_y ); i strzelanie i = instance_create... i.direction = kat; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaaaaa Opublikowano 19 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 Tymon mi chodzi o obracanie się bohatera przodem do kursora a nie strzelanie strzelanie juz mam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 19 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 Zobacz na TO :) Pozdrawiam Marek :) Edit: W step tego co strzela zamiast image_angle = point_direction(x,y,hero.x,hero.y) wpisz image_angle = point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y) Edit2: Albo bardziej chodzi ci o TO :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaaaaa Opublikowano 19 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 pisze to dozwolone tylko w zarejstrowanym gm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 19 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 Nie zrobisz tego inaczej chyba że byś zrobił animację z obracającym się bohaterem. Funkcja image_angle dostępna jest tylko dla zarejestrowanej wersji :P Pozdrawiam Marek :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 19 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 Zrobi. Za pomocą pojedynczych klatek które odpowiadają odpowiednim kątom. =] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdalow Opublikowano 19 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 musisz najpierw gm zrobić animacje tego co ma się obracać tam gdzie edytujesz sprita rotation sequence clokwise wg zegarka a potem kod point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y)/360 nie wiem w sumie miałem to gdzieś w pliku na gm6 a teraz mam zarejestrowanego i robie przez image angle :) EDIT: image_single=point_direction(x,y,o_celownik.x,o_celownik.y) * image_number/360; znalazłem to i działa :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
REJENT Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 Coś nie działa strzelanie . http://www.gmclan.org/up2097.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdalow Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 zobaczyłbym to ale ma GM 6 a to jest plik z 7 daj z GM 6 albo coś i zobacze :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
REJENT Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 trudno to przerobić 7Pro 6No Pro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdalow Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 napisz jak chcesz zrobić tą broń i daj sprita na upa to ja Ci zrobie najwyżej :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
REJENT Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 //obj_bohater steep if keyboard_check(vk_control) { instance_create(x,y,bject1); } //bject1 create mp_linear_step(mouse_x,mouse_y,10,0); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdalow Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 to jest widok z góry cos jak stare gta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
REJENT Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 TAK<< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdalow Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 zaraz będzie to napisze edita :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
REJENT Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 >>>>>ok<<<<<< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdalow Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 zrobiłem tak na szybko obracanie bohatera za kursorem za pomocą image_angle i animacji obracającego bohatera jak, masz jakiś problem to napisz :) http://www.gmclan.org/up2034.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
REJENT Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 :o strzelanie- chodzenia mam za pomocą image_angle.. chce aby kula leciała tam gdzie klikne-w tym jest problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 Jak Tymon napisał strzelanie: kat = point_direction( x, y, mouse_x, mouse_y ); i strzelanie i = instance_create... i.direction = kat; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 >>>>LINK<<<< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się