Skocz do zawartości

healthbar który się zmniejsza co 5 sekund


Sylwester

Rekomendowane odpowiedzi

if zycie=50
{
//coś tam
}

 

Ale przypuszczam, że chcesz, aby coś się działo, gdy życie spadnie w ogóle poniżej 50, to:

 

if życie<=50 and stop=false
{
coś tam
stop=true
}
else if zycie >50
{
stop=false
}

 

...akcja wykona się raz...

 

I nie zapomnij zainicjować stop w CREATE!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w create

zycie=100

alarm[0]=room_speed*5

w alarm0:

zycie-=5

alarm[0]=room_speed*5

w kolizji z obiektem

zycie=0

game_restart()

w draw:

draw_rectangle(10,10,10+zycie,40,0)

 

uzylem tego przykladu i jak mam pare healtbarów to Game_reastart() powoduje zerowanie wszystkich a chesz zeby danego obiektu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...