Sylwester Opublikowano 28 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2007 witam. kompletnie nie wiem jak takie coś zrobić. Bardzo bym prosił o jakieś porady. z góry dziekuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 28 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2007 draw_rectangle(x,y,y-20,x+zmienna) i po prostu odejmuj coś od zmiennej :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwester Opublikowano 28 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2007 a gdzie tu jest czas? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Webzir Opublikowano 28 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2007 W alarmach poustawiaj =) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zychu Opublikowano 28 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2007 w create zycie=100 alarm[0]=room_speed*5 w alarm0: zycie-=5 alarm[0]=room_speed*5 w kolizji z obiektem zycie=0 game_restart() w draw: draw_rectangle(10,10,10+zycie,40,0) ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwester Opublikowano 28 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2007 a jak zrobić gdy np. zycie = 50 to jakąś tam akcja? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 28 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2007 if (health <= 50) { //akcja... } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adster Opublikowano 28 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2007 if zycie=50 { //coś tam } Ale przypuszczam, że chcesz, aby coś się działo, gdy życie spadnie w ogóle poniżej 50, to: if życie<=50 and stop=false { coś tam stop=true } else if zycie >50 { stop=false } ...akcja wykona się raz... I nie zapomnij zainicjować stop w CREATE! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwester Opublikowano 28 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2007 dałem coś takiego i działa if zycie < 0 {game_end()} ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adster Opublikowano 28 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2007 dałem coś takiego i działa if zycie < 0 {game_end()} ;p Jak już, to: if zycie <= 0 {game_end()} ;P 0 to już nie życie, a śmier(dź)! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwester Opublikowano 6 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 @zychu ale to game_restart spowoduje ze inne tez się wyzerują. Jak zrobić to tylko dla 1 obiektu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rryk2 Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 wstaw w kolizji ze zycie=100 ;p Ps.Bo chyba o to ci chodziło?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwester Opublikowano 6 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 w create zycie=100 alarm[0]=room_speed*5 w alarm0: zycie-=5 alarm[0]=room_speed*5 w kolizji z obiektem zycie=0 game_restart() w draw: draw_rectangle(10,10,10+zycie,40,0) uzylem tego przykladu i jak mam pare healtbarów to Game_reastart() powoduje zerowanie wszystkich a chesz zeby danego obiektu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rryk2 Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 to ci mowie daj if zycie=0 {zycie=100} a jeśli chcesz by jeszcze wrócił na startową pozycje masz tam taki fajny klocek Jump to the start position Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 Jump to the start position Jest też na to kod: x=xstart; y=ystart; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się