zesio13 Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2007 czy da się ustawić 2 viewy w grze..jeśli tak to niech ktoś pomożem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Pomorzem nie da się tego zrobić, potrzebna będzie cała Europa. W edytorze roomów aktywujesz dwa viewy, edytujesz ich ustawienia i tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zesio13 Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2007 ale tak dokładniej chodzi mi o 2 object followingi i chce zrobić 2 wievy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Przykład Splitscreen w dziale z plikami, tam masz wszystko pokazane. Następnym razem przeglądnij zasoby serwisu zanim zadasz pytanie na jakiś temat. Zamykam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zesio13 Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2007 nie chodzi o spiltscreen ...powtarzam że o 2 objecty following Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Webzir Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Tak się nie da chyba :boxed: Bo jakby jeden z objektów wyszedł by za ekran pierwszego, to chyba by ta gra zwaryjowała :lol: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Chodzi ci aby view podazal za 2 obiektami? Zrob niewidzialny obkiet ktory bedzi zawsze pomiedy tymi 2 obiektami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Takie coś: view_xview[0] = ( object1.x + object0.x - view_wview[0] ) / 2; view_yview[0] = ( object1.y + object0.y - view_hview[0] ) / 2; ? EDIT Boże, co ja napisałem! xD Poprawione. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zesio13 Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Tymon Dobrze i Micanser właśnie o to mi chodzi ..... Dokładnie mam 2 objekty postaci i zrobiłem dziadowo bo nie ustawiłem zmiany sprita ..tylko 2 osobne objekty Mario Lewo Poruszanie i Mario Prawo poruszanie jest 1 główny objekt Mario Stoi i 2 inne które wymieniłem wyżej ustawiłem że jak nacisne klawisz w lewo to sie zmieni objekt itd.... EDIT:::: może dać screena ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Kiedyś zrobiłem podąrzanie za dwoma obiektami ale w ten sposób że wyliczana była średnia odległość między obyma objectami i kamera śledziła właśnie środek. Niestety musiało by mi się wszystko przypomnieć. To było coś z funkcją view_object[0] . Edit: Tymon mnie wyprzedził. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się