aaaaaa Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Naprawde szukałem ale nie znalazłem. Jak zrobić żeby tekst pokazywał sięna początku roomu tylko żebym nie musiał tworzyć 20 objektów z tekstem do 20 roomów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dangon Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Poszukaj naprawde dobrze bo byl niedawno temat z tym samym problemem (tzn. z podobnym ale tez chodzilo o napis na poczatku)... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaaaaa Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2007 napis na początku to ja umiem zrobić ale jak zrobić żeby nie tworzyć 20 objektów z funkcją draw text do 20 roomów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Zrób jeden do drawowania i użyj zmiennych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaaaaa Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2007 też tak chciałem zrobić ale nie ma innego sposobu le wtedy będe musiał zrobić 20 objektów które zmieniają zmienną w każdym roomie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dangon Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2007 napis na początku to ja umiem zrobić ale jak zrobić żeby nie tworzyć 20 objektów z funkcją draw text do 20 roomów :boxed: Rozbrajasz mnie... no przeciez musisz uzyc funkcji draw_text i jednej zmiennej ktora wskazywalaby ktory jest level. A jak cos to sciagnij sobie przyklad Tymona z odmierzaniem czasu. Tak dostaniesz odpowiedz na swoje pytanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaaaaa Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2007 ale tymon nie ma takieg oprzykładu w swoim uploaderze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dangon Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2007 A nie laska wejsc do przykladow na stronie glownej? :blink: EDIT: Mam nadzieje ze nie zapytasz sie ktora linijke masz skopiowac... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2007 po pierwsze to szukaj! po drugie to szukaj! i po trzecie to szukaj! ja jak zaczełem w game makerze robić to wrzystkie przykłady przeanalizowałem i tak niekturych, żeczy się nauczyłem puzniej zadawałem pytania czego nierozumiałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Stworz obiekt "obj_tekst" W CREATE obiektu który ma wyświetlać tekst wstawiasz kod: tekst='tekst który będzie wyświetlany' czas=10 //czas trwania tekstu W STEP if czas<0 { instance_destroy() } czas-=1 W DRAW draw_text(view_xview[0]+300,view_yview[0]+235,tekst) i w roomie robisz( https://gmclan.org/up1717_5_filozofia.html ) Wstawiasz kod: obj_tekst.tekst='i tu właśnie zmienisz tekst w każdym romie' i to cała filozofia =P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się