baca Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Mam kilka tych samych obiektów i chce, żeby popruszały sią na tym samym patshu w różnych miejscach w pathu. Daje w nowym temacie dlatego bo w starym niedostałem odpowiedzi. Jak jest to niemorzliwe to napiszcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
123el Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Wiesz, ja zrobiłem w F1 Race tak: Po prostu każdy wóz miał inną prędkość i od razu masz je w innych miejscach path'a. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Dajesz im tego samego patcha tyle że kolejnym obiektom coraz większe opóźnienie startu. Czyli dasz tego patcha w alarm[0] i każdemu coraz większy alarm[0]. A jeżeli to ten sam obiekt to robisz zmienną i z każdym create dajesz ją +=1 by z każdym obiektem była o 1 większa i dajesz te zmienną jako alarm[0] :) albo poprostu po chwili gdy obiekt ruszy robisz funkcje która daje nowy obiekt w startowej pozycji tego pierwszego :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2007 W klocku tym z pathem zaznacz 'Relative' i już :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2007 chciałem się sapytać jaki jest kod na klafisz "~", niepiszcie, że mam urzyć opcji szukaj bo nigdzie niema nawet w helpie chyba, żę się go wpisuje tak somo jak zwyczajną literę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2007 chyba ord("~") albo ord("`") no ale nie wiem czy GM obsługuje ten znak... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2007 wtakiej postaci to dałem i nic keyboard_check (ord("~") Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2007 mam takie małe pytanie zrobiłem kreskię kturą obracam przez direction o 45 stopni i chce, żeby jak nacisne górną strzałkę to, żeby nakońcu tej kreski tworzyła się nowa a tamta pozostała na tym samym mniejscu i niemożna było jam sterować. prubowałem przez instance_create ale się tworzy w punkcie obrotu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vardi Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Może origin ustaw ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2007 ma ustawione na początku, żebym mógł obracać całą kreską Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2007 chciałem się zapytać, czy jak zastosuje większe obrazki to zyskam na wydajności Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2007 chciałem się zapytać, czy jak zastosuje większe obrazki to zyskam na wydajności Ża co chyba chciałeś powiedzieć że jak zastasuje mniejsze obraski to zyskasz, przecież im większe obrazki tym więcej potrzebujesz pamięci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spyro Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Niekoniecznie :) Jeżeli użyje jednego dużo większego obrazka niż od groma mniejszych, to uwierz mi - zyska duuużo na wydajności :D Ale tu już trza stripe'a robić i bawić się w image_index :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się