Skocz do zawartości

Jak zrobić kasowanie tekstu?


Hriser

Rekomendowane odpowiedzi

Wystarczy w evencie key press np spacji dać:

keyboard_string=''

 

...o ile oczywiście ten teks był tworzony poprzez wpisywanie go.

...ten przykład był chyba pod GM 5 i (przynajmniej u mnie) od momentu przejścia na 6 nie działa prawidłowo. Nie jestem jednak pewien, czy Wisznu mówił o tym przykładzie (i czy mu w ogóle o przykład chodziło ;) )...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie-nawet, jeżeli jest drawowany tekst za pomocą zmiennej "przechwytującej" zawartość keyboard_string , to wyczyszczenie keyboard_string zaowocuje także wyczyszczeniem zawartości zmiennej "przechwytującej".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Backspace??? xD Chodzi ci o końcową literę, tak? No to Backspace...

Ale Ci nie chodzi tak na serio o keyboard_string, tylko ogólnie o string...

Zaraz sprawdzę i jak coś wykombinuję, to editnę tego posta.

 

EDIT: Do tego służy string_delete(str,index,count)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko że to sie bedzie przewijać kilka razy... dlatego mam coś takiego:

 

create:

litera = 0;

 

draw:

if (keyboard_check(vk_enter))
{
litera += 1;
}

if (litera = 0)
{
info1='jeden';
}


if (litera = 1)
{
info1='dwa';
}

 

i jeszcze cos takiego w draw:

 draw_text(308,190,info1);

 

...tylko ze po nacisnieciu ENTER tekst tylko na chwile sie zmienia na DWA a potem znowu jest JEDEN :/

 

 

co jest nie tak? :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...