Dawidsu Opublikowano 11 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2004 Jak zrobić następującą rzecz: 1. Spauzować grę 2. Zaraz potem pokazać html Używam execute_shell, ale gdy przeglądam html, to czas w grze ucieka. Natomiast, gdy mam taki kod: execute_shell('bober.html',show_message('Pauza')) - to pokazuje się html, ale zaraz na wierzch wyłazi gra, bo pokazuje się wiadomośc, którą pauzuję grę. Jak zrobić pauzę i natychmiast pokazać html? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 11 Czerwca 2004 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2004 execute_program(prog,arg,wait) Execute program prog with arguments arg. wait indicates whether to wait for finishing. Chyba ta funkcja będzie lepsza, bo jest argument wait. Podstaw za nią 1 lub true i potestuj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidsu Opublikowano 11 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2004 Niestety to nie wypali. Html nie liczy się jako program... Trzebaby mi wait w execute_shell. Niestety nie ma. Jaki jest inny sposób (mam nadzieje, że jest...). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 11 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2004 Możesz zrobić np. w Delphi prostą przeglądarkę html i ją odpalasz, albo dajesz skrypt który by szukał położenia na dysku jakieś przeglądarki www i odpalił ją razem z tym plikiem html. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 11 Czerwca 2004 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2004 Nie ma rzeczy niemożliiwych, trzeba skonstruować własną pauzę. strona_wywolana = false; while ( pauza == true ) { if ( strona_wywolana == false ) { execute_shell('strona',''); strona_wywolana = true; } if ( keyboard_check ( vk_anykey ) ) { pauza = false; strona_wywolana = true; break; } } Wystarczy tylko ustawić zmienną pauza = true; i uruchomic ten kod. Wywoła on raz funkcję execute_shell, a gdy nacisniemy jakis klawisz, to pauza ustaje. Trick polega na tym, że keyboard_check dziala wtedy tylko kiedy okno GM'a jest aktywne (do bezwglednego wykrywania wcisnietego klawisza sluzy inna funkcja). Dlatego w ten skrypcik warto wkomponowac jeszcze jakis napis lub cos w tym stylu, ze gra jest spauzowana. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 18 Czerwca 2004 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2004 A jakby dodać pomiędzy jeszcze to: //////////////////////////////////////////////////////////////////// font_size=20; font_align=fa_center; font_family='Tahoma'; font_color=c_red ppp='Pauza#Naciśnij jakoś klawisz'; //text shp=string_height(ppp); //wysokość napisu (przyda sie do środkowania textu) draw_text(room_width/2,room_height/2-shp,ppp); screen_refresh(); //żeby na 100 wyświetliło napis screen_redraw(); // -||- keyboard_wait(); //zatrzymuje grę dopuki nie naciśniesz klawisza io_clear(); //czyści pamięć od klawiszy Tylko nie gwarantuję ze zadziała, bo niw wywoływalem nigdy programów w czasie gry. Sadam : Pauza, podana więc temat zamykam :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi