Maxpayn Opublikowano 21 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 Tytuł:Sweet (beta v1) Fabuła:będzie w pełnej wersji Opcje:No narazie to wersja beta v1 ale mozna w niej robic nastepujące rzeczy:jeśli zbierzemy skorupe to potem moze sie w nia schować i jak zderzymy sie z goombą (te male potfory) to tracimy ta skorupe,jak zbierzemy skorupe ze skrzydłami to możemy latać,żeby przejsć do następnej planszy to musimy zdobyć klucz,jak zdobedziemy klucz to otworzy nam sie brama........... narazie tyle bo to dopiero wersja beta v1 to znaczy taka pokazówka. Sterowanie: Normalne: skok-up chodzenie-left i right Jeśli zdobędziemy skorupe: skok-up chodzenie-left i right chowanie się w skorupe-down Jeśli zdobędziemy skorupe z skrzydłami: latanie-strzalki jeśli już nie chcemy latać to-ctrl Download:Sweet beta v1 Screeny: screen1 screen2 screen3 Życze milej gry :D co prawda krótkiej bo to wersja beta v1 :P P.S. czekam na komenty i oceny :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Webzir Opublikowano 21 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 49sekund! yesyesyes! Grafika: 9/10 jeżeli twoja, jeżeli nie 0 xP Muzyka: 0/10 ni-ma Grywalność: 3/10 za krótkie... Ogólnie 5/10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 21 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 Grywalność: 3/10 za krótkie... OMG przeciesz napisalem to jest wersja beta v1 to znaczy testowa i nic tu praktycznie nie ma w pełnej zobaczysz więcej rzeczy i pamiętajcie to jest wersja beta testowa............to jest wersja beta tesotwa............ xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spyro Opublikowano 21 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 Nie ma muzyki, zacina się czasami na pierwszej platformie, skacze samiostnie na takowych, wylatuje poza mapkę, nie ma nic za next level signem (chociaż jakaś wiadomość o końcu dema ;p)... Ale jak ciebie znam, maxpaynie, to grafa pewniej i tak nie twoja, z samymi kodami to też nie bardzo... :D Ale niech już ci będzie: 5/10 (chociaż i tak widzę tu przerobiony przykład ;)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 21 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 powiem tak wszystkie kody pisalem sam oprucz tych paltform co jezdza w gore i w dol :] heh moge ci opisac kazdy kod co robi w mojej grze :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
123el Opublikowano 21 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 Mocnym punktem gry jest przede wszystkim grafika i...chmmm...tylko? Są błędy w skryptach, i niedociągnięcia, rozumiem, że to wersja beta, zwracam honor i czekam na full'a, na razie 5.5/10, w pełnej możesz dostać nawet 10/10.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spyro Opublikowano 21 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 @maxpayn: Nie trzeba, dzięki :D (sam bym umiał lepiej :P - jakbym chciał xD) A wrażenie robi też np. latanie kolesia i randomowe gravity a tutaj to już bym miał wątpilowści, czy zrobiłeś to sam od zera :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 21 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 to też zrobiłem sam :D użylem zmiennych a napisze pare kodow z tej gry zeby nie mieli watpliwosci w end step if global.gravitacja = true //jeśli gravtiacja true to if place_free(x,y+1) //jeśli pod nami jest jakis obiekt solid { gravity = 0.5 //grafitacja 5.0 if global.normal = true //jesśli global.normal = true to znaczy ze nasz hero wyglada normalnie bez skorupy { sprite_index = jump_spr // w tedy zamienia sie w sprite ktory wyglada jakby skakal i nie ma skorupy } if global.skorupa = true //jesśli global.skorupa = true to znaczy ze nasz hero wyglada z skorupa { sprite_index = jumpsko_spr // w tedy zamienia sie w sprite ktroy wyglada jakby skakal i ma skorupe } } else //jesli nie { gravity = 0 // to grafitacja 0 if speed>0 //jesli stoi w miejscu { if global.normal = true // jesli wygladamy bez skorupy czyli normalnie { sprite_index = stop_spr //to zmieniamy sprite na jak stoi i nie ma skorupy } if global.skorupa = true //jesli wyglamy z skorupa { sprite_index = stopsko_spr // zmieniamy sprite na jak stoi i ma skorupe } } if speed<0 // jesli poruyszamy sie szybcije niz 0 speed { if global.normal = true // jesli wygladamy tak normalnie bez skorupy { sprite_index = run_spr //to zamieniamy sie w sprite ktroy idzie i nie ma skorupy } if global.skorupa = true // jesli wygladamy tak z skorupa { sprite_index = runsko_spr //to zamieniamy sie w obietk ktory idzie i ma skorupe } } } :D :D @spyro jeszcze przetlumaczyc pare kodow ktroe mam w grze ten akurat odpowiada za gravitacje a jeszcze napisze w create image_speed = 0.5 // predkosc aniamcji 0.5 global.normal = 0; global.skorupa = 0; global.lata = 0; global.gravitacja = 0; //zmienne global.normal = true global.skorupa = false global.lata = false global.gravitacja =true global.gravitacja = true przy nacisnieciu left if global.normal = true { sprite_index = run_spr } if global.skorupa = true { sprite_index = runsko_spr } if global.lata = true { sprite_index = latasweet_spr } image_xscale = -1 if global.normal = true { if place_free(x-4,y) {x-=4} } if global.skorupa = true { if place_free(x-4,y) {x-=4} } if global.lata = true { hspeed=-4 } juz mi sie nei che tlumaczyc co ktrore oznacza ale jak nie uwiezysz to ci to przetlumacze :P a jeszcze dam tu jesli zbierzemy ta skorupe z skrzydlami global.normal = false global.skorupa = false global.lata = true global.gravitacja = false heh niehc se nooby korzystaja z teog co ttu napisalem :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 21 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 Zabugowane, zripowana grafika (całkowicie...) i mierna grywalność. Interfejs się porusza po ekranie (nie wstawia się do stepu kodu 'x=view_xview y=view_yview', tylko drawuje się sprity, texty za w pozycjach view_xview+cos itp. Ech...) A ten szpan prościutkim skryptem to normalnie mnie zabił... Coś takiego to ja piszę w max. 5 minut. 3/10. Beta betą, ale ocena to ocena. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki77 Opublikowano 21 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 Gra zapowiada się ciekawie. Nie oceniam bo to beta :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 21 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 fajne, ale jak przejść do następnego levela ? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki77 Opublikowano 21 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 fajne, ale jak przejść do następnego levela ? :) Domyślam się, że nie da się :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 21 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 Spokojnie jest jeden level juz niedlugo wyjdzie demo i bedzie mozna grac we dwoch bedzie menu i nowe stworki i zeby przejsc trzeba bedzie pierw zabic xxxx i zdobyc klucz ktory sie pojawi jak sie go zabije i beda jeszcze jakies dodatkoe power upsy nowe plansze i co najgorsze bugi ktorych sie postaram zeby nie bylo w pelnej wersji............ wiec wystarzy czekac :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dangon Opublikowano 21 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 Gra moze byc fajna, ale grafika jak dla mnie nie pasuje do siebie. Drzewo takie zwykle mazniecia a bohater i inne stwory (sciagniete) sa poprostu ladniejsze i narysowane z pomyslem. Jak dla mnie powinienes zmienic wszystkie grafiki bo sciagajac je popsujesz calkowicie gre. Narazie nie oceniam, poczekam na fulla. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się