Skocz do zawartości

Zablokowane Balans Przedmiotów/Potworów


Borek

Rekomendowane odpowiedzi

A jak będzie prezentowało się zachowanie przeciwników, czy będą jedni walczyli do końca a inni uciekali, czy tak jak teraz cała masa ciągnie się za graczem. Mogą być do siebie wrogo nastawieni, wtedy gracz może wywoływać między nimi spięcia, pomagając sobie w walce. Może następować ich słabnięcie, im bliżej są śmierci tym gorzej idzie im walka. Podnosi to szanse gracza, gdy walczy z kilkoma na raz z konieczności, może na zmianę bić kilku, zmniejszając ich skuteczność. (jak zwykle to luźne sugestie) :rolleyes:

 

. . . :unsure:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 69
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Heh, i tak, gdy ktoś ma wolniejszy komputer i ma mniejszy FPS to wali powolniej, dzięki czemu ten drugi może walić dziesięć razy szybciej, chociaż ten ze słabym kompem ma dziesięć razy większy attack speed :) To samo z chodzeniem :) FPS na połowie, podczas gdy niektórym wychodzi poza pasek i gramy :) Takim nieszczęśnikiem właśnie jestem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Co powiecie na takie coś: moby nie mogą nam zadać obrażeń jeśli po 1-3 sekundach dane o graczu nie dojdą do serwera, tzn. nie ma obrażeń gdy nie ma czego atakować. No... Po prostu, jeśli dane nie dotarły do serwera to ani mob, ani gracz nie ma prawa zaatakować drugiego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...