Skocz do zawartości

Zablokowane Almora - Online [ MMORPG ]


Borek

Rekomendowane odpowiedzi

Bardzo przyjemny MMORPG, FPS wachał się na połowie paska więc troche mnie muliło ale da się przeżyć.

Koniecznie trzeba błędy wyeliminować. Fajna sytuacja była idę sobie spotykam Pabla i Ranmusa i... z 5 spiderów, earth wormów i bugi, uciekamy, ale słyszę charakterystyczny odgłos śmierci ... Pablo nie żyje, ja się cieszę Ranmus chyba też i po chwili znowu <hooa>........ na szczęście mnie się udało uciec :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 350
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

1.

ERROR in

action number 2

of Step Event

for object Client:

 

Error in code at line 382:

 

if global.npc[global._npc_id] = global._npc_id{nothing = 0}

 

at position 28: Negative array index

 

2. Nie jestem pewien Borek, ale mam spore przypuszczenia, ze masz po prostu małe obycie z mmorpgami.

Mowa o gameplayu, bo umiejetnosci oczywiscie masz, tylko pomysłów Ci brak. Powieliles wiekszosc bledow, ktore wystepuja w koreanskich produkcjach. Dla przykładu to chociaz, ze to mmorpg, to jest strasznie liniowy, bo droga rozwijania sie jest jedna, najpierw zabic mase bugow, potem wezy, potem pewnie pajakow itd. Nie ma po prostu wyboru dla gracza. Nie moge byc tylko zielarzem czy handlarzem, bo mnie potwory po drodze będą ubijać. Dlatego np w Ultimie jest zastosowany system dungeonow, na czesto uczeszczanych drogach nie ma mobów agresywnych, sa jedynie neutralne typu: kury, lisy, ptaki, jelenie itd. Dopiero gdy wejdziesz na cmenatrz czy do jaskini mozesz zostac zaatakowany przez moby, to daje pole do manewru graczom, ktorzy nie chcą byc wojownikami.

Na razie tyle odemnie, moze za krotko gralem, ale pewne rzeczy od razu rzucaja sie w oczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Floodnik, a jak się łączysz? Bo ja zauważyłem coś takiego, że enterem omijasz wstępne creditsy. A jak za dużo naciskasz, to gra automatycznie łączy się z serwerem i wtedy to wyskakuje, a przecież zawsze trzeba wybrać Load Character, bo gra się nie łączy automatycznie poprzednim kontem.

 

Tak mi się przynajmniej zdaje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mnie ciekawi czemu borek zrobił że jak masz laga (albo ktos ma) to mu postac znika... w innych mmo tak nie ma xD w moim marianie tez nie. Czemu właśnie tak xD?

 

PS: Borek ma fajne przedmioty :P thx za jabłka xD

 

EDIT: Borek i zrob cos bo te twoje NPC to zdziercy xD za jabłko 350 krzyczą xD!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Włączasz grę i tam tworzysz postać.

 

Mam już 5 lvl. :D Niedługo zarzucę jakimś screenshotem ze statystykami. :) Zauważyłem tez kilka błędów i literówek w tekście w menu. Jest napisane np. "reoson" zamiast "reason".

 

EDIT: Coraz rzadziej są te zwiechy, podczas których słychać tylko muzykę, natomiast coraz częściej "Connection failed".

 

EDIT2: Server down, Borek naprawia bugi. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest problem mam laptopa i zwylky komputer podlaczony pod ten sam kabel : tzn. lapek podlaczony pod kompa, i na laptopie chodzi normalnie ale na kompie gdy sie loguje, moze normlanie chodzic, pokazuje mi ilosc graczy online, lecz po 30 s connection failed, WTF ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uwaga, nie dostańcie zawału serca!

 

KONIECZNIE TRZEBA POPRAWIĆ TE BŁĘDY!

ERROR in
action number 3
of Draw Event
for object NPC_Drawer:

Error in code at line 9:

 hp_draw = 48/hp_max*hp

at position 17: Division by 0.


ERROR in
action number 3
of Draw Event
for object NPC_Drawer:

Error in code at line 9:

 hp_draw = 48/hp_max*hp

at position 17: Division by 0.


ERROR in
action number 3
of Draw Event
for object NPC_Drawer:

Error in code at line 9:

 hp_draw = 48/hp_max*hp

at position 17: Division by 0.


ERROR in
action number 3
of Draw Event
for object NPC_Drawer:

Error in code at line 9:

 hp_draw = 48/hp_max*hp

at position 17: Division by 0.


ERROR in
action number 3
of Draw Event
for object NPC_Drawer:

Error in code at line 9:

 hp_draw = 48/hp_max*hp

at position 17: Division by 0.


ERROR in
action number 3
of Draw Event
for object NPC_Drawer:

Error in code at line 9:

 hp_draw = 48/hp_max*hp

at position 17: Division by 0.


ERROR in
action number 3
of Draw Event
for object NPC_Drawer:

Error in code at line 9:

 hp_draw = 48/hp_max*hp

at position 17: Division by 0.


ERROR in
action number 3
of Draw Event
for object NPC_Drawer:

Error in code at line 9:

 hp_draw = 48/hp_max*hp

at position 17: Division by 0.


ERROR in
action number 3
of Draw Event
for object NPC_Drawer:

Error in code at line 9:

 hp_draw = 48/hp_max*hp

at position 17: Division by 0.


ERROR in
action number 3
of Draw Event
for object NPC_Drawer:

Error in code at line 9:

 hp_draw = 48/hp_max*hp

at position 17: Division by 0.


ERROR in
action number 3
of Draw Event
for object Main_Engine:

Error in code at line 13:

_bar_hp = 193/global.hp_max*global.hp

at position 23: Division by 0.


ERROR in
action number 3
of Draw Event
for object Main_Engine:

Error in code at line 13:

_bar_hp = 193/global.hp_max*global.hp

at position 23: Division by 0.


ERROR in
action number 3
of Draw Event
for object Main_Engine:

Error in code at line 13:

_bar_hp = 193/global.hp_max*global.hp

at position 23: Division by 0.


ERROR in
action number 3
of Draw Event
for object Main_Engine:

Error in code at line 13:

_bar_hp = 193/global.hp_max*global.hp

at position 23: Division by 0.


ERROR in
action number 3
of Draw Event
for object Main_Engine:

Error in code at line 13:

_bar_hp = 193/global.hp_max*global.hp

at position 23: Division by 0.


ERROR in
action number 3
of Draw Event
for object Main_Engine:

Error in code at line 13:

_bar_hp = 193/global.hp_max*global.hp

at position 23: Division by 0.


ERROR in
action number 3
of Draw Event
for object Main_Engine:

Error in code at line 13:

_bar_hp = 193/global.hp_max*global.hp

at position 23: Division by 0.


ERROR in
action number 3
of Draw Event
for object Main_Engine:

Error in code at line 13:

_bar_hp = 193/global.hp_max*global.hp

at position 23: Division by 0.


ERROR in
action number 3
of Draw Event
for object Main_Engine:

Error in code at line 13:

_bar_hp = 193/global.hp_max*global.hp

at position 23: Division by 0.


ERROR in
action number 3
of Draw Event
for object Main_Engine:

Error in code at line 13:

_bar_hp = 193/global.hp_max*global.hp

at position 23: Division by 0.


ERROR in
action number 3
of Draw Event
for object Main_Engine:

Error in code at line 13:

_bar_hp = 193/global.hp_max*global.hp

at position 23: Division by 0.


ERROR in
action number 3
of Draw Event
for object Main_Engine:

Error in code at line 13:

_bar_hp = 193/global.hp_max*global.hp

at position 23: Division by 0.


ERROR in
action number 3
of Draw Event
for object Main_Engine:

Error in code at line 13:

_bar_hp = 193/global.hp_max*global.hp

at position 23: Division by 0.


ERROR in
action number 3
of Draw Event
for object Main_Engine:

Error in code at line 13:

_bar_hp = 193/global.hp_max*global.hp

at position 23: Division by 0.


ERROR in
action number 3
of Draw Event
for object Main_Engine:

Error in code at line 13:

_bar_hp = 193/global.hp_max*global.hp

at position 23: Division by 0.


ERROR in
action number 3
of Draw Event
for object Main_Engine:

Error in code at line 13:

_bar_hp = 193/global.hp_max*global.hp

at position 23: Division by 0.


ERROR in
action number 3
of Draw Event
for object Main_Engine:

Error in code at line 13:

_bar_hp = 193/global.hp_max*global.hp

at position 23: Division by 0.


ERROR in
action number 3
of Draw Event
for object Main_Engine:

Error in code at line 13:

_bar_hp = 193/global.hp_max*global.hp

at position 23: Division by 0.


ERROR in
action number 3
of Draw Event
for object Main_Engine:

Error in code at line 13:

_bar_hp = 193/global.hp_max*global.hp

at position 23: Division by 0.


ERROR in
action number 3
of Draw Event
for object Main_Engine:

Error in code at line 13:

_bar_hp = 193/global.hp_max*global.hp

at position 23: Division by 0.


ERROR in
action number 3
of Draw Event
for object Main_Engine:

Error in code at line 13:

_bar_hp = 193/global.hp_max*global.hp

at position 23: Division by 0.


ERROR in
action number 3
of Draw Event
for object Main_Engine:

Error in code at line 13:

_bar_hp = 193/global.hp_max*global.hp

at position 23: Division by 0.


ERROR in
action number 3
of Draw Event
for object Main_Engine:

Error in code at line 13:

_bar_hp = 193/global.hp_max*global.hp

at position 23: Division by 0.


ERROR in
action number 3
of Draw Event
for object Main_Engine:

Error in code at line 13:

_bar_hp = 193/global.hp_max*global.hp

at position 23: Division by 0.


ERROR in
action number 3
of Draw Event
for object Main_Engine:

Error in code at line 13:

_bar_hp = 193/global.hp_max*global.hp

at position 23: Division by 0.


ERROR in
action number 3
of Draw Event
for object Main_Engine:

Error in code at line 13:

_bar_hp = 193/global.hp_max*global.hp

at position 23: Division by 0.


ERROR in
action number 3
of Draw Event
for object Main_Engine:

Error in code at line 13:

_bar_hp = 193/global.hp_max*global.hp

at position 23: Division by 0.


ERROR in
action number 3
of Draw Event
for object Main_Engine:

Error in code at line 13:

_bar_hp = 193/global.hp_max*global.hp

at position 23: Division by 0.


ERROR in
action number 3
of Draw Event
for object Main_Engine:

Error in code at line 13:

_bar_hp = 193/global.hp_max*global.hp

at position 23: Division by 0.


ERROR in
action number 3
of Draw Event
for object Main_Engine:

Error in code at line 13:

_bar_hp = 193/global.hp_max*global.hp

at position 23: Division by 0.


ERROR in
action number 3
of Draw Event
for object Main_Engine:

Error in code at line 13:

_bar_hp = 193/global.hp_max*global.hp

at position 23: Division by 0.


ERROR in
action number 3
of Draw Event
for object Main_Engine:

Error in code at line 13:

_bar_hp = 193/global.hp_max*global.hp

at position 23: Division by 0.


ERROR in
action number 3
of Draw Event
for object Main_Engine:

Error in code at line 13:

_bar_hp = 193/global.hp_max*global.hp

at position 23: Division by 0.


ERROR in
action number 3
of Draw Event
for object Main_Engine:

Error in code at line 13:

_bar_hp = 193/global.hp_max*global.hp

at position 23: Division by 0.


ERROR in
action number 3
of Draw Event
for object Main_Engine:

Error in code at line 13:

_bar_hp = 193/global.hp_max*global.hp

at position 23: Division by 0.


ERROR in
action number 3
of Draw Event
for object Main_Engine:

Error in code at line 13:

_bar_hp = 193/global.hp_max*global.hp

at position 23: Division by 0.


ERROR in
action number 3
of Draw Event
for object Main_Engine:

Error in code at line 13:

_bar_hp = 193/global.hp_max*global.hp

at position 23: Division by 0.


ERROR in
action number 3
of Draw Event
for object Main_Engine:

Error in code at line 13:

_bar_hp = 193/global.hp_max*global.hp

at position 23: Division by 0.


ERROR in
action number 3
of Draw Event
for object Main_Engine:

Error in code at line 13:

_bar_hp = 193/global.hp_max*global.hp

at position 23: Division by 0.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@up

po kilka razy dajesz ten sam błąd a wszystkie to naprawde jeden tylko troche inne sytuacje

 

BTW: Kto jeszcze jest zły? :twisted:

BTW2: Jeśli kiedykolwiek ma powstać regulamin i nie będzie w nim zabronione mieć dwa konta to sobie już po beta testach zrobie dobrą postać (i jesli te utracimy) to jeszcze złą

BTW3: Nick: Wolfo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...