Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 26 Lutego 2007 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 Uwaga! Ponieważ są zbyt częste zwiechy gry, nie będę już stawiał serwera do czasu naprawdy błędu. A nie widzi mi się ciągłe wlepianie w monitor i sprawdzanie czy gra jeszcze działa (serwer wywala się raz na parę / paręnaście minut). Pogadałem z Borkiem i doszliśmy do wniosku, że to coś z socketami, ponieważ część połączeń się nie zamyka prawidłowo. Do czasu naprawy tego błędu serwer 217.153.5.70 będzie offline. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sephiroth12 Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 Ranmus jak to problem w socketach to może daj ich kod źródłowy(nie cały server :P ) i błąd na forum.Może ktoś już miał taki problem i bug szybciej będzie naprawiony :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pio_trek Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 moze i dobrze lecz jesli chodzi o ta zwieche obrazu to mysle ze chodzi tu o super sound dll i o ogg sprobojcie wywalic dzwieki (bo pewnie wszystko korzysta z supersound.dll) to moze byc powod. narazie nic innego mi do glowy nie wpadlo jak cos napisze :) EDIT: a jednak ;p czy stwory tworzy server ? bo jak mam laga to znikaja wiec lepiej by bylo jak by w klijencie byly bo mniejsze uzycie lacza by bylo :) EDIT2: jezeli podczas walki i kolizji ze stworem dedasz to pozostajesz tam, jezeli jestes dalej i np. ucekasz i cie trutka zabije to pojawiasz sie w safe zone =] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Floodnik Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 Heh, mi się udało doexpić do 2 levela dzięki fajnemu bugowi, który radzę naprawić... Po prostu podczas walki z trzema wężami powinienem być 5 razy zabity, jednak gdy mam wrócić do wiochy, przez kilka sekund pokazuje się że jestem w strefie bezpiecznej, później to znika, a ja dalej stoję i walczę z odnowionym życiem ;) Już wiemy, jak doexpiliście tak szybko HighLevelowcy! I jeszcze jeden bug. Wystąpił, kiedy zaraz po włączeniu gry chciałem zalogować się enterem, nie powinien występować tylko wyskoczyć jakaś ramka(podaj nick i hasło). Dopiero po pierwszym zalogowaniu za pomocą wpisania tego wszystkiego, następne można już samym enterem. Albo po prostu - gra mogłaby zapamiętywać to nawet po wyłączeniu, po włączeniu tylko enter i enjoy! :P Treść buga: ERROR in action number 1 of Create Event for object Client: Error in code at line 24: writestring(global.nick, true) at position 23: Unknown variable nick PS. Kurczę, musiałeś wyłączyć, gdy nastał czas dobrych pingów... A pograłbym sobie z ilością lagów równą zeru, a tu takie rozczarowanie. Zauważyłem, że gdy zmniejsza się FPS, zmniejsza się też szybkość gościa. Chwilę grałem z takim FPS'em i normalnie jedno uderzenie na 5 sek. xD @down Zmniejszać? Ja nie wiem o co ci chodzi też xD Nie chcę nic zmniejszać... PS. Następny bug, zapomniałem go zanotować: ERROR in action number 1 of Step Event for object Client: Error in code at line 401: if npcid = global._npc_id at position 13: Unknown variable npcid Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harlan Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 No ale wtedy przynajmniej wiesz kiedy masz laga, a pozatym nawet jesli teraz zginiesz to nic nie tracisz (a tak w ogole to nie wiem o co ci chodzi, po co jeszcze zmiejszac skoro i tak wysylasz i pobierasz z servera okolo 0.5kB/s - to naprawde jest malo). Już wiemy, jak doexpiliście tak szybko HighLevelowcy! LoL, chyba se żartujesz ja mam 12 lvl bo siedzialem dzisiaj caly dzien przy kompie, a pozatym trzeba poszukac sobie miejsc gdzie nie ma ludzi, wtedy latwo sie lvle dobija ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mako Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 Ehhh.... ja tam wbilem 2lvl :crying: ciagle kicki i wlanczanie gry, jak mam kicka to widze bo niema ludzi ani mobow i to jest dobre ze nic sie nietraci :) :thumbsup: I moze kiedy bedzie serv online?;> taka mala prosba powiedzcie :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sephiroth12 Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 ERROR in action number 1 of Create Event for object Client: Error in code at line 24: writestring(global.nick, true) at position 23: Unknown variable nick ERROR in action number 1 of Step Event for object Client: Error in code at line 401: if npcid = global._npc_id at position 13: Unknown variable npcid Można ustawić że nieznane zmienne mają wartość 0 i zamienić na: if (npcid!=0) { if npcid = global._npc_id bla bla bla } if (global.nick!=0) { writestring(global.nick, true) } czy stwory tworzy server ? bo jak mam laga to znikaja wiec lepiej by bylo jak by w klijencie byly bo mniejsze uzycie lacza by bylo smile.gif Gdyby tak było odpowiednio zmodyfikowany klient mógłby pozwalać tworzyć potworki gdzie sie chce :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pio_trek Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 tak ale da sie to zabezpieczyc (dostep do procesow w pamieci) przynajmniej Borek pisal ze zrobil tak chyba z kasa.... :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin998 Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 Serwer online. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sephiroth12 Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 tak ale da sie to zabezpieczyc (dostep do procesow w pamieci) przynajmniej Borek pisal ze zrobil tak chyba z kasa.... :) Ale jak ktoś zna dobrze assemblera, zdisassembleruje almore i ją przerobi.... (dużo by miał roboty, setki tysięcy linijek kodu :P ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Floodnik Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 Nadal występuje problem "Only sound", a tak się fajnie grało! Zero lagów, po prostu miód. Miałem wprawdzie buga z "global_chat" przy starcie, ale go zignorowałem i fajnie się grało :) Na razie nie robcie serwa off, bo naprawde dobrze sie teraz gra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 26 Lutego 2007 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 sephiroth12 ma rację, ponieważ nie da się zabezpieczyć MMORPG. Przy zdeassemblerowaniu + wytrałym nasłuchiwaniu transferu danych można zgadnąć cały schemat gry do tego stopnia, żeby móc spokojnie napisać własny serwer. Tak przynajmniej z WoW'em było (żadnych wycieków kodu!). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pio_trek Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 problem disconectow juz nie wystepuje ! takie mam wrazenie heh :) ale crashe sa jak widac ;/ i przeczytajcie moj poprzedni post o tym dzwieku =] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Floodnik Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 Czemu serwer znowu OFFLINE? Bardzo dobrze się grało. Właśnie nabiłem 3 level - zauważyłem, że przy takiej grze jaka była przed chwilą, można szybko zdobyć levele i forse. Zly jestem... Jednak jesli to nie wina Ranmusa, tylko po prostu lacze nie wytrzymalo, to Cię bardzo przepraszam :) EDIT: Thx for online :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 Zaczynacie być śmieszni. Wiecie co to są beta testy? Na razie widzę że nie, a do tego robicie na tym forum straszny syf. Serwer padł, serwer jest offline? I co? Wiecie dlaczego? Coś wam da jak o tym napiszecie na forum? Nie. Więc siedzieć cicho - przecież Ranma napisał coś co może sprawdzić jego działanie wchodząc na almora.gmclan.org. Kolejny bug? Obraz się stoi? I co? Wiecie dlaczego? Nie. To siedzieć cicho. Macie listę bugów też na almora.gmclan.org, na forum też o drobnych się pisze - sprawdźcie, może ktoś już o takim napisał? Dochodzę do wniosku że open beta testy to zły pomysł. A ja marzę tylko o przypadkowej kasacji wszystkich kont. EDIT I przestańcie się pytać mnie na GG o co chodzi z tymi bugami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sephiroth12 Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 Tyle tych błędów jest typu "Unknow variable bla bla" itp że niedługo cały kod będzie można skleić :P włączam almore i zaczynam :lol: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 26 Lutego 2007 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 Floodnik: Bo jest ciągle błąd? Myślałem, że udało mi się wyeliminować 2 błędy za jednym zamachem , ale myliłem się. Dorobiłem przynajmniej licznik graczy na www (players online): http://almora.gmclan.org :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Floodnik Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 Hehe, następne zarejestrowane błędy... Proszę mi nie dawać warna, przecież jestem tak jakby beta-testerem - błędy trzeba rejestrować, zapewniam też, że wcześniej nie były podawane: ERROR in action number 1 of Other Event: User Defined 0 for object Hero: Error in expression:_speed+_speed2+global.moving_speed position 8: Unknown variable _speed2 ERROR in action number 3 of Draw Event for object NPC_Drawer: Error in code at line 11: draw_sprite_stretched_ext(spr_Hero_Hp,-1,x-24,y-59,hp_draw,3,c_white,_alpha) at position 55: Unknown variable hp_draw EDIT: Hmm... Obraz znowu się zaciął, a po chwili wyskoczył błąd z npc_id... Ale to nic, to w końcu beta testy, Tymon, nie denerwuj się, notuję błędy jak to powinien robić przecież każdy tester :/ Nie dałeś rameczki :| Maximal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki77 Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 Też mam nowe błędy: ERROR in action number 1 of Step Event for object Hero: Error in code at line 28: if sit > 100 at position 5: Unknown variable sit ERROR in action number 2 of Step Event for object Hero: Error in code at line 1: idle += 1 at position 1: Unknown variable idle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 26 Lutego 2007 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 A może te różne błędy wam wyskakują gdy serwer pada? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dog Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 I już 1 hacker w almorze. Tworzył te itemy wokół siebie przez ok. 10 sek po czym je pozbierał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sephiroth12 Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 Ciekawe w jakim evencie borek inicjował te zmienne że czasami są a czasami nie ma... Może robił w create if(random(1)<0.5){zmienna=23} wszystkie te błędy da sie rozwiązać zaznaczając "Treat unitizaled variables as value 0" i przed każdym if(zmienna=costam){bla bla} dodawać: if(zmienna!=0){ EDIT: Tworzył te itemy wokół siebie przez ok. 10 sek po czym je pozbierał. W takim razie czyżby server miał jakieś dziury? A może to klient tworzy itemki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 sephiroth12, a wiesz że to bez sensu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 Bug z walką: Jeśli będziemy trzymać prawy przycisk myszy i zginiemy, to w przypadku nie puszczenia przycisku, respawnujemy w miejscu śmierci :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pio_trek Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 juz wiem czemu sie gra tnie!!!!!!! gdzies tworza sie objekty bo co ten sam czas sie psuje i jak by sluchac to chodzi coraaaaz wooolniej i wooolniej az juz dzwiekow nie slychac! sprobojcie dac mp3 w grze i strzelac pociski po za room (bez kasowania) i w koncu tak samo sie stanie! jak cos dam filmik jak idzie od 750 do ok. 900 ramu i dzwieki zwalniaja ! wiec kto tu jest mistrz ? haha xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zychu Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 jak uruchamiam almore to mi sie wlacza jestem na mapie ale nie moge ruszac kursorem czy to wina mojego łacza?? no poprostu mi sie zaiesza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Freeman Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 Jezeli niedawno (10 min) byla jakas poprawka server-side to w dobrym kierunku - dalo sie u mnie pograc chwilkę (tzn nie wywaliło mnie po 30 sekundach) :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 @pio_trek eeeee ze co niby? bo jakoś nie kumam cos ty tu odkrył? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pio_trek Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 heh pod wplywem emocji pisane pozniej Ci przetlumacze ale sproboj powoli jeszcze raz przeczytac =] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anaconda Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 Hmm myślę, że potrzeba Almorze małego liftingu walki :) O ile na początku jest dość miło (walki nie są tak okropnie długie) to przy walkach z Hell spiderami czy Ghostami można paść z nudów (Ghost ma ponad 1000HP) Tłukę takiego amatora, ten mnie uderzy raz na minutę, dwie za 69 punktów (około). Zanim trafi mnie jeszcze raz już mi się energia zregeneruje, a ja go tłukę po około 25 obrażeń. Nuuuda, trzeba by coś zmienić. Mocniejsze bronie? Częstsze acz słabsze trafianie przez potwory? Trzeba nad tym pomyśleć. A tak na leciutkim offtopicu, ktoś oprócz mnie potrafi pokonać na raz Ghosta i 2 Hell Spiderki? Mi się na razie raz udało :) I to bez żadnych buteleczek ;) Szkoda, że walka trwała z 10 minut (przy czym sikałem ze strachu by gra nie dostała błędy "sound only") Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi