Shylios Opublikowano 31 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2007 Mam taką grafike: Chce aby gracz np: jeżeli kliknie na nogi to kolor samych nóg zmieniał się przez wybór "get_color(0);", Prosze o skrypt na to. PS: Zmiana ma nastąpić w jednym spricie, aby gracz w jednym spricie mógł wytyczyć odzielny kolor nóg, ciała, bez 'krojenia' grafiki... Pomocy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 31 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2007 bez krojenia impossible i tyle ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zakol Opublikowano 31 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2007 Możliwe, ale musiałby rozbić sprita kodem na piksele, które wchodzą w skład nóg, zmieszać (zmienić?) kolor każdego piksela na wybrany i na koniec np. surfacem podmienić oryginalny sprite. Czyli, albo skorzysta z dll'a (chyba, że sprite będzie b. mały, wtedy można powalczyć GM'em), albo rozbić sprite ręcznie na części ciała (później można ewentualnie poskładać go w całość surfacami lub sprite_create_from_screen). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 31 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2007 przecież oto mi chodzi że nie możliwe jest zmienienie koloru poszczególnych części w jednym spricie ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 31 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2007 przecież oto mi chodzi że nie możliwe jest zmienienie koloru poszczególnych części w jednym spricie ...Owszem, możliwe :) Wystarczy formatować obrazek pixel po pixelu, czyli to, o czym pisał Zakol =p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 31 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2007 ok zróbcie to w gm ;D całą wydajność pożre to pixelowate coś :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 31 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2007 A czy ja mówiłem, że to będzie wydajne? =D Twierdzę tylko, że zrobienie takiego czegoś jest jak najbardziej możliwe :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shylios Opublikowano 31 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2007 Niech muli kompa, liczy sie aby działało, zróbcie to plix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 31 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2007 Proś Zakola, ja się na surface'ach nie znam (mój sposób jest o wiele mniej wydajny) ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek1990pl Opublikowano 31 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2007 Pfff... gra i tak do kitu będzie ... klon tibi ? :crying: aj dzieci dzieci :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 31 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2007 Podziel go poprostu na oddzielne sprity a potem w draw do każdej części ciała dasz kod draw_sprite_ext(....) i tam zamiast koloru dasz zmienną. To wydaje mi się owiele łatwiejsze i bardziej wydajniejsze niż rysowanie po jednym pikselu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciusiowo1 Opublikowano 31 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2007 a nie lepiej po prostu zrobić sprite index? Dajesz spirita->edit sprite->(w pancie przemalowujesz mu nogi na niebeisko)->add sprite (lub podobnie (nie pamiętam)) i zapisujesz. A potem tylko w kodzie(ale jestem pewny że wysukiwarka coś będzie miała). PS. to będzie mały problem bo 2 kolory do będzie jakieś powyżej 10 obrazków, ale 100 kolorów..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piczer Opublikowano 31 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2007 Umiesz czytać panie maciusiowo? Napisał, że nie chce robić 20000 kombinacji kolorów... <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shylios Opublikowano 31 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2007 Pfff... gra i tak do kitu będzie ... klon tibi ? :crying: aj dzieci dzieci :D To nie będzie klon tibi, to nie będzie gra, ale program :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 31 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2007 to zrób to w draw tak jak ci mówią to dużo lepszy pomysł i nie będzie ci kompa zżerać... PS: Do diabła Pieter6 Zmieniaj ten avatar... jadlem i mało sie nie pożygałem xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zakol Opublikowano 31 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2007 http://www.gmclan.org/up330_11_sprite_editor.htmlUstaw 'room_admin' jako 1 pokój w hierarchii. Uruchom grę. Narysuj mapę dla sprite'a:Dodawanie piksela - lewy przycisk myszy; Usuwanie piksela - prawy przycisk myszy; Cofnięcie ostatniej zmiany - spacja; Zapisanie zmian i wyjście z gry - escape; Zapisz mapę i opuść grę. Ustaw 'room_game' jako 1 pokój w hierarchii. Uruchom grę. Wybierz zapisany wcześniej plik mapy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 1 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 fajne :D PS: Jak sie robi takie coś w sygnie jak masz xD? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 1 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 Pablo: wystarczy napisać dwa skrypty php - 1 na zapisywanie do pliku ile osób w przycisk kliknęło i 2 generujący plik PNG z wartością ;p . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się