blondi Opublikowano 30 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2007 Cześć wszystkim!Mam pytanie mam taką jakby samochodówkę od góry.I mam w niej różne wozy przemieszczające się po ulicach miasta.I tu zaczyna się problem.Zrobiłem do każdego z tych samochodów osobny obiekt za którym obraca się (ten obiekt ma tę samą prędkość i path),ale żeby było dobrze pojazd musi mieć 360 klatek (po 1 stopień).Mam skrypt w którym 72 klatki= 360 stopni, ale nie działa proszę o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 30 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2007 Pokażesz skrypt i te klatki czy mamy zgadywać? :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blondi Opublikowano 31 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2007 sory,ale piszę z nie mojego komputera, a skryptu nie pamiętam.Klatki mogę jedynie opisać: pierwsza klatka-pojazd zwrócony przodem w prawo,a resztę klatek ustawiłem w ruchu przeciwnym do ruchu wskazówek zegara(72 klatki o 360 stopni).Proszę o pomoc! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 1 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 Po co aż tyle klatek! Weź samochod zwrócony przodem w prawo i w step obieku : image_angle=direction; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blondi Opublikowano 1 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 nie mam zajerejstrowanej wersji GM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 1 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 Dział przykłady Pieszy z gta. Na tym przykładzie masz pokazane jak zrobić t5akie coś składające się z 72 klatek. W efekcie otrzymujemy płynny ruch :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 1 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 Zobacz jak jest to zrobione w przykładzie Asteroids,tam masz płynny ruch. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blondi Opublikowano 2 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2007 Na pewno mi się przyda.Wielkie dzięki!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się