andrzej1_1 Opublikowano 18 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2007 Pobierajcie Akniraod 0.1 2D Demo (odbijanie realistyczne) Akniraod 0.1 2D Demo (move_bounce) i oceniajcie grę ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 18 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2007 a nie lepiej najpierw dac screena i jakis krotki opis? Trzeba nas troche zachecic do sciagania, my są leniwi userzy ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pasterz Opublikowano 18 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2007 Słaba gierka, grafiki też słabe jeżeli tak ma wyglądać pełna wersja to nie masz co ją dokańczać bo nikt nie będzie w to grał :] Ocena: 4/10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej1_1 Opublikowano 18 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2007 Bardzo krótko to tworzyłem także nie jest to dopracowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ToMoEX Opublikowano 18 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2007 Bardzo krótko to tworzyłem także nie jest to dopracowane. to twórz dłużej i dawaj bardziej dopracowane ocena 4\10(niech stracę) i radziłbym przczytać ten temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dangon Opublikowano 18 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2007 Mi tam sie nawet nie chce tego sciagac. Co innego gdybys walnal screena i jakis opis gry :blink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 18 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2007 Dziwne, brzydkie, monotonne, nudne i w dodatku przerobiony przykład. Jednym słowem: dno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej1_1 Opublikowano 19 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2007 blackmaul nie przerobiłem żadnego przykładu. P.s Co chcielibyście dodać? (narazie dodałem zbieranie żyć) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 19 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2007 Rozszerzanie paletki, multiball, klejenie piłki do paletki, strzelanie, cegiełki kilku dotykowe, niezniszczalne, potworki - przynajmniej to wszystko co było w arkanoidach, no i nie zapomnij o własnych pomysłach, których jeszcze nie było? EDIT: Aha no i musisz stworzyć kod to prawidłowego odbijania się piłki, bo move_bounce nie nadaje się... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej1_1 Opublikowano 19 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2007 Tytuł: Akniraod 2D Demo Gatunek: Zręcznościówka Opis: Gra podobna do Arkanoid Download: Akniraod 0.1 2D Demo (odbijanie relistyczne) Akniraod 0.1 2D Demo (move_bounce) Autorzy: Programowanie: Andrzej1_1 Grafika: Andrzej1_1 Screeny: P.s Borek, dlaczego move_bounce nie nadaje się? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 19 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2007 Ponieważ piłka nie odbija się realistycznie. Chodzi o uderzanie w krawędź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 19 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2007 Screeny: zaraz dodam Ten formularz został wymyślony właśnie po to, żeby takich sytuacji nie było :] . Zamiast pisać zaraz dodam, to pisz posta jak już masz wrzucone screeny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej1_1 Opublikowano 19 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2007 Mam 2 życia W kolizji z przepaścią mam: lives -= 1; W step: if punkty>=28 { room_goto_next(); } klocek: If lives are smaller than 1 value:1 operation:smaller than klocek: Go to room room2 new room: room2 Jak gram, podczas kolizji odejmuje mi 2 życia a powinno 1. Co sknociłem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 19 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2007 Mam na kompie identyczny przykład :P ale skoro mówisz że go nie przerobiłęś to ci wierzę :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej1_1 Opublikowano 19 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2007 Może ktoś odpowie na moje pytanie powyżej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 19 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2007 To jest tak, jeśli obiekt z którym jest sprawdzana kolizja jest w tym samym miejscu przez 2 stepy to odejmie Ci 2 życia =) Powinieneś zniszczyć ten obiekt albo go przenieść w inną pozycję tak aby był tam tylko 1 step ;) Czyli dopisać oprócz lives -= 1; np. instance_destroy(); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej1_1 Opublikowano 22 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 Uaktualizowałem gre (w niektórych klockach wypadają życia i skracanie belki) :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 22 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 Co do odbijania, to skorzystaj z tego: { if (other.x < x) { other.direction = 110 + 80*(x-other.x)/sprite_width;} else { other.direction = 70 + 80*(x-other.x)/sprite_width;} if (other.y > y) other.direction := 360-other.direction; } Dajesz to do paletki w akcji kolizji z piłką. Kod wyciągnąłem z przykładu Arkanoida, który MO dołączał do GM 4.3. Wiele razy to już dawałem na forum, nawet w wersjach przerobionych z tego co pamiętam ;p . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej1_1 Opublikowano 22 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 Dzięki marmot ale i tak widziałem to pełno razy; wystarczyło w szukaj wpisać "realistyczne". Ulepszona gra: Akniraod 2D Demo (odbijanie realistyczne) Akniraod 2D Demo (move_bounce) P.s Oceńcie ulepszony Akniraod 2D Demo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo_4649 Opublikowano 22 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 Niestety, strona której poszukujesz nie istnieje. Sprawdz, czy podałes poprawny adres w pasku lokalizacji. :unsure: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 22 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 Jakbyś mógł, to spakuj to w ZIP i nie używaj spacji w nazwie ;p . Najlepiej jeszcze napisz całe to z małych liter, to tylko w ramach uproszczenia adresu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej1_1 Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Poprawiłem wszystkie linki! Już możecie pobierać! Nie spodziewam się dobrej oceny :( . P.s Dodałem tylko dodatkowe życia i skracanie belki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki77 Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Gra jest bardzo słaba. Piłka leci ciągle stronę w stronę "bohatera". Moja ocena to jedna gwiazdka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej1_1 Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Możecie wybrać wersję z odbijaniem realistycznym lub z move_bounce P.s miki77 to dlatego że zrobiłem odbijanie realistyczne! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki77 Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2007 P.s miki77 to dlatego że zrobiłem odbijanie realistyczne! Ja bym tego realistycznym nie nazwał Q_q Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jecht Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Ja też nie. Tak w ogóle to piłka zawsze odbija się pod tym samym kątem. I teraz dylemat... 1 czy 2 gwiazdki? Dam 2 bo mam dobry dzień :) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pax Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Po pierwsze to mogłeś dodać jakąś muzykę to by urozmaiciło grę :] bo nie oszukujmy sie ta gra jest trochę nudna :P dam 3/10 czyli 2 gwiazdki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się