Dangon Opublikowano 3 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 No i niestety kolejne pytanie :mellow: Jak zrobic ze gdy zmienie bohatera w inny obiekt to zeby kamera podazala w takim sam sposob jak przy bohaterze przed przemiana?? Wiem ze trzeba uzyc "Views" w roomie ale jak ustawiam Views 1 - Bohater (poczatkowy) itd. oraz jak ustawiam Views 2 - bohater (po przemianie) itd. to nie dziala. Bohater ucieka do przodu (bo ma taka predkosc ustawiona a kamera zostaje w tyle... Mozecie pomoc? :huh: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 3 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 Zmień to kodem: view_object[0] = o_drugi_obiekt; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 3 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 Musisz zrobić niewidzialny obiekt, który w zależności jaki obiekt teraz istnieje (bohater1 czy bohater2), będzie za nm podążał. A view będzie szedł za tym niewidzialnym obiektem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dangon Opublikowano 3 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 view_object[0] = hero_chmura_zdrowie; hero_chmura_zdrowie - to jest bohater po przemianie A tego koda gdzie mam wcisnac? Do kolizji bohatera (tego przed przemiana) w obiektem (na ktorym ma byc przemiana) i tylko tyle czy gdzies jeszcze? Czy to moze sie robi tak jak z alarmami? Bo jakos mi nie wychodzi :huh: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 3 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 Daj w kolizji bohatera z chmurką Execute piece of code (zakładka control) i wpisz tam view_object[0] = hero_chmura_zdrowie; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dangon Opublikowano 3 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 Daj w kolizji bohatera z chmurką Execute piece of code (zakładka control) i wpisz tam view_object[0] = hero_chmura_zdrowie; No to tak zrobilem i nie dziala... tylko bohater i chmurka to jedna postac... bohater zderza sie w ptakiem :P Ale to bez znaczenia. Ale ze mnie debil :blink: Juz drugi raz dzisiaj, ehh ja dzisiaj nie mysle poprostu :unsure: Sorki dziala wszystko... Blad moj byl taki ze wpisalem kod w kolizji bohatera z ptakiem 1, a w roomie zderzalem sie z ptakiem 2 :boxed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dangon Opublikowano 3 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 A sluchajcie a jak zrobic zeby powrocil do bohateru poprzedniego? Robie alarm w bohaterze (po przemianie) w create -> alarm[0] = 60; oraz w alarm0 -> alarm[0] = 60; przemiane w bohatera (przed przemiana) i view[0];... tylko ze znowu nie dziala. Nie mam pojecia dlaczego w koncu zadnego errora nie ma, a ten bohater (po przemianie) nie chce sie odmienic... :huh: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 3 Stycznia 2007 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 tam gdzie zmieniasz bohaterów, tam dajesz kod (destroy zapewne, albo create jak tworzysz za każdym razem ich od nowa i dajesz view_object[0]=self;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dangon Opublikowano 4 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 Dobra cos mi zaswitalo w glowie i udalo sie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się