andrzej1_1 Opublikowano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 Jak zrobić żeby komputer celował we mnie(podnosił i opuszczał celownik) i strzelał? P.s celownik mam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 Musisz urzyc opcji szukaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej1_1 Opublikowano 2 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 Gdzie jest ta opcja? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 Nie przeginaj :mellow: Szukaj <_< A tu masz przykładzik. Plik Jeśli jeszcze chcesz a by pocisk leciał bezpośrednio w hero nawet jak uniknie strzału to w step pocisku wstaw move_towards_point(hero.x,hero.y,12 :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej1_1 Opublikowano 2 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 Myślałem że chodzi o opcje szukaj w game makerze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 Marek.S zapomniałeś nawiasu w kodzie. :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 @Micanser: Nie wiem czy było. Było jak zrobić żeby przeciwnik w ciebie strzelał, ale bez celownika (PS. urzyj <źle>; użyj <dobrze>). A jeśli nawet: wystarczy zrobić to samo co w kilkudziesięciu wcześniejszych takich samych tematach plus w drawie przeciwnika draw_sprite_ext(sprite_index,image_index,x,y,1,1,image_angle,c_white,1); draw_sprite(s_celownik,0,Gracz.x,Gracz.y); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 Coś mi twój sposób Matthew nie pasuje. Tworzy celownik ale ten celownik się już nie obraca wraz z przeciwnikiem. Nie lepiej dorysować taki celownik w spricie przeciwnika. Będzie chyba prościej :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej1_1 Opublikowano 6 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 wreszcie wznawiam prace nad wrosom. http://www.gmclan.org/up1450_11_bazokas.html tu jest przeobiony przykład. Dlaczego object0 sam na początku tworzy pocisk ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 Bo: if( keyboard_check( vk_space ) ) global.sila += 0.5; else { if( global.sila != 0.5 ) { obj = instance_create(x,y,pocisk); obj.direction = direction; global.sila = 0.5; } } A w create jest: global.sila = 0; Uwielbiam jak ktoś przerabia moje przykłady xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej1_1 Opublikowano 6 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 Ale ja nie naciskam spacji i samo mi tworzy objekt. Źle mnie zrozumiałeś Tymon <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 Sprawdź ten kod z 10 razy, ok? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej1_1 Opublikowano 9 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 nie ma błędu w kodzie ale i tak to naprawilem http://www.gmclan.org/up1450_11_bazokas.html .Dlaczego objekt strzela poniej lini celownika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wolfoxer Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 @up był wielki błąd mianowicie strzelałeś gdy siła nie równała sie 0.5 a w create ustawiłeś ją na 0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej1_1 Opublikowano 9 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 poprawa tego błędu ci nie daje! Do przykładu tymona dodawałem przykład strzelania; a gdy zrobiłem na opak zadziałało! P.s tu jest porawiony przykład https://gmclan.org/up1450_11_strzelanie.html P.s2 Temat można zamknąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się