Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

@Micanser: Nie wiem czy było. Było jak zrobić żeby przeciwnik w ciebie strzelał, ale bez celownika (PS. urzyj <źle>; użyj <dobrze>). A jeśli nawet: wystarczy zrobić to samo co w kilkudziesięciu wcześniejszych takich samych tematach plus w drawie przeciwnika

draw_sprite_ext(sprite_index,image_index,x,y,1,1,image_angle,c_white,1);
draw_sprite(s_celownik,0,Gracz.x,Gracz.y);

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Bo:

if( keyboard_check( vk_space ) )
     global.sila += 0.5;
else
{
     if( global.sila != 0.5 )
     {
          obj = instance_create(x,y,pocisk);
          obj.direction = direction;          
          global.sila = 0.5;
     }
}

A w create jest:

global.sila = 0;

Uwielbiam jak ktoś przerabia moje przykłady xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...