Force Opublikowano 31 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2006 mam pytanko jak zrobic takie cos jak ktos grał w Sonica to wie a wiec tak: jak zrobic takie cos ze jak sie na to wejdzie to od tego odbije sprubuje to narysowac w poscie: \ \ HERO \ \ czy li tak jak jest takie cos przechylone to aby hero sie odbił pod kontem jakim jest to: \ \ \ \ nie wiem czy to dobrze wyjasniłem jak cos to napisze dokładniek mozecie mi napisac jak zmieniac ten kat ze aby jak sie tego dotknie t a jest stawione ze poprasu wybije cie do gury a i jak zmienic tego wybicia siłe ?? a i mam pytanko mam obrazki i one sa koloru czarnego a ja robie all z titelsetow a jak nalorze klocek na ttle to zostaje czarny kawdrat jak to zmienic???????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 31 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2006 obj_wybijak: colision z obj_player: obj_player.dir=point_direction(x,y,obj_player.x,obj_player.y) obj_player.speed=10 //lub inna wartosc //dir - kierunek wybicia bohatera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Force Opublikowano 1 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2007 ale jaka wartosc trzeba wpisac w dir???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 1 Stycznia 2007 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2007 zamiast dir daj direction :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Force Opublikowano 1 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2007 ok ok on wybija teraz pod kątem poziomym a ja chce aby walił na UKOS tak jak by chciał wielka przepasc przeskoczyć :thumbsup: i jescze cos on zmienia ten speed bochatera to trzaba jakis pod koniec punkt kontrolny do zmniejszenia tego speeda>>> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 1 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2007 on wybija teraz pod kątem poziomym O żesz. O takim kącie jeszcze nie słyszałem. ok ok on wybija teraz pod kątem poziomym a ja chce aby walił na UKOS tak jak by chciał wielka przepasc przeskoczyć :thumbsup: i jescze cos on zmienia ten speed bochatera to trzaba jakis pod koniec punkt kontrolny do zmniejszenia tego speeda>>> Więc zwiększ mu direction? :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Force Opublikowano 1 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2007 no dobra ale gdzie w kodzie nie widze nigdzie czegos do zmiany dira Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 1 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2007 Takie tłumaczenie może być dosyć czasochłonne. Daj to co już masz, to ci to poprawimy :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Force Opublikowano 1 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2007 nie no daje se z tym spokuj ej jak zrobic bo zrobilem w grze tej Shadow-TheShooter i zblirzenia z kamerą i nie wiem jak zrobic aby rysunek z rzyciami szedł za tobą a idą tylko punkty :( wez cos pomusz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 1 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2007 Direction jest to kąt nachylenia, domyslnie jest ustawiony na zero, więc postać leciała pod kątem "poziomym" :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Force Opublikowano 1 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2007 aha big thx :thumbsup: czyli co tak: obj_player.45=point_direction(x,y,obj_player.x,obj_player.y) obj_player.speed=10 tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cekol Opublikowano 1 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2007 czyli co tak: obj_player.45=point_direction(x,y,obj_player.x,obj_player.y) obj_player.speed=10 tak? nie bo z tego by wychdziło że hera 45 jest równa point_direction(x,y,obj_player.x,obj_player.y) powinno być: obj_player.direction=45 obj_player.speed=10 chyba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 1 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2007 Qrva! Masz direction, jest to kąt nachylenia, nie musi być 45, dałem go jako przykład, może być 1, 2... 360 (360 = 0 jakbyś tego nawet nie kapował). Jeśli chcesz aby obj_player miał ustalony direction, to piszesz obj_player.direction = np. 50 (np. ma oznaczać "na przykład" a nie kawałek kodu, jakbyś nie kapował :P ), albo w samym obiekcie obj_player piszesz direction=50. Skoro już napiszesz direction = 50, to po co pisać point_direction? Point_direction ustala kierunek między dwoma punktami (pierwszy punkt to pierwsz x i y, a drugi punkt to drugi x i y), więc skoro już napisałeś że direction = 50, to po co określać jeszcze raz kierunek kodem point_direction? Myśl logicznie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Force Opublikowano 1 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2007 aha kapuje ale po co od razu zaczynac z tym Q...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 360 = 0 nie ;p 360 = 0 - 1 ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się