Matthew Opublikowano 19 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 Nie moge opłacić wejścia do miasta, ta mgdzie jest Elfi Miecz jest jakaś barierka której nie moge zniszczyć, a wszystkie misje wykonałem oprócz Magicznego miecza i Tej jakiś tam mikstury. HELP! To są drzwi. Musisz pójść w prawo i przy palisadzie jest krzak, a w nim klucz. Matthew mam pytanie wykonałem już te misje oprócz tego miecza na N Noi niewiem jak dostać się do miasta i tam gdzie jest farma to jest jakieś przejście i tam jest chyba to ziele.Więc moje pytanie jak się do tych miejsc dostać Aby dostać się do miasta musisz wykonać misję dla Rhinora (lub dla siebie) i jeśli masz ten miecz to potem tylko musisz zdobyć kasę. Jak tam się dostać, napisałem już. 2.Ten Bezimienny to jakiś Flinestone i wizualnie i umysłowo (Eeeeee..., Gdzie?..., Yhmmmm...-wiem, że on starcił pamięć, ale głupi chyba nie jest ) XD Spróbuję trochę to zmienić... Właśnie robię inny świat. Tzn. tamten wywalam i robię nowy, bo te ruiny wcale na nie nie wyglądają. A miasto ogrodzone palisadą to nie miasto. Tak samo z domkami... Zmieniłem grafę i mam nadzieję, że może być. Jutro spróbuję dać screena z miasta i ruin. Nawet fajnie wyglądają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciusiowo1 Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 troszke krótkie to, wszystko bozbijałem, tego od broni strzeleckiej nie znalazłem. Może powiesz o sekretach? a moża mam znowu czekać???? <Edit> JA bym tak zrobił: - jedyne runy których urzywałem to manakula i Teleport do miasta. - Lepiej by było coś jak w Gothicku - 1-0 to nastawienie runów i zwojów. - Dlaczego nie można wziąć mieczyków do "Plecaka" runów, a tym bardziej zwojów? -Zabiłem w bałwany w ubarnku (szkieletony lub szkielety) i miałem najlepszą kamizelke. - ustawie się pod odpowiednim kątem i zapędze potwora, czeby ściana go bloknęła i wale w niego ile wlezie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 Przejdź sobie w prawy górny róg planszy. :3 Strasznie nudne, system walki irytuje - trafienie 1 na 10 uderzeń? o_o' Niektóre czary też są zabugowane. Do tego niewygodny interface. Bronie też mało zróżnicowane. :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SpiritMan Opublikowano 21 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2007 Niezła gierka Matthew. Styl jak gothic. I w ogóle. To są drzwi. Musisz pójść w prawo i przy palisadzie jest krzak, a w nim klucz. Możesz zrobić screen albo coś ,bo niemoge go znaleźć Kiedy będzie mogło dostać rune ? PS.Witam :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciusiowo1 Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 Rune trzeba znaleść i dać na drugą ręke, a klucz jest w krzakach przy pobliskiej palisadzie (żólto-brązowe coś) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morgo Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 Bardzo dobra, wciagajaca gra. Podoba mi sie sposob animacji postaci, nie podoba mi sie jedynie to ze postac rusza rekoma tak jakby plynela :blink: . Zadania sa standardowe (zabij tego i tamtego, przynies to i tamto) ale dzisiaj ciezko wymyslic cos oryginalnego wiem po sobie :P . Gra bardzo mi przypadla do gustu. chetnie bede jeszcze przez jakis czas w nia pogrywal. moja ocena: 9/10 :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syliush Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 Fajny gierka rpg tylko zrób tryb single i multiplayer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morgo Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 Fajny gierka rpg tylko zrób tryb single i multiplayerWidać że nie czytałeś tematu. Przecież Matthew wydał dwie wersje tej gry: "Gostki arena" do multi i "Bezimienny Legenda Żywiołów" do singla. <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 22 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 Przejdź sobie w prawy górny róg planszy. :3 Strasznie nudne, system walki irytuje - trafienie 1 na 10 uderzeń? o_o' Niektóre czary też są zabugowane. Do tego niewygodny interface. Bronie też mało zróżnicowane. W które ty grałeś? Trafienie raz na dziesięć uderzeń? Ty chyba ściągnąłeś poprzednią wersję. tego od broni strzeleckiej nie znalazłem bo go jeszcze nie ma... ...i nie będzie. Zamierzam przerobić system gry na walki na arenach. Po prostu dialogi mi nie wychodzą, a bardziej mi zależy na walce i szkoleniu postaci, niż na wykonywaniu misji. Wtedy zwiększę ilość zaklęć i broni, ulepsze interface i system walki. Może kiedyś powrócę do Bezimiennego. Przerywam projekt, ponieważ gra rzeczywiście robi się z czasem nudna. Zafascynował mnie WoWBC jak walczą na arenach. Dlatego zrobię coś takiego i może uda mi się zrobić ciekawy system walki... Mam nadzieję, że się nie pogniewacie... :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciusiowo1 Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 to ja przerywam siedzenie w tym temacie, i czekanie na kolejną wersje Beziemnego! ŻEGNAM PS. Bo mi ta gra w Beziemnego się nie nie nudzi :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dangon Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 Bardzo ciekawy pomysl z tymi walkami na arenach... Zobaczymy jakie bedzie wykonanie ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morgo Opublikowano 23 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 Trochę szkoda że zawieszasz prace nad Bezimiennym. Mam cichą nadzieję że kiedyś powrócisz do tego projektu. Ale wierze że dobrze wykorzystasz czas na rozbudowę Gostków Arena. Powodzenia!!! :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Duran Opublikowano 23 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 No to BOOMBERSztyk chciałbym żebyś dodał jakąś swojską muzyczke albo jakieś odgłosy walki ! Bo tak narazie to wygląda jak Tibia Off-Line <_< I Dodaj troche krwi przy walce itp. bo jak narazie to patrząc na mnie przy komipie i grając w BezImiennego to wygląda tak : :tv_happy: a chce żeby wyglądało tak : :tv_horror: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciusiowo1 Opublikowano 23 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 wtręce się jeszcze że nie lubie patrzeć nawet na kropelke krwi w grach! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 23 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 Mat, to powinieneś zadbać o update pierwszego posta. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dicdix Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 Czy prace nad grą ustały? :/ To że wszyscy rypią w Almorę nie znaczy że ta gra jest już zła... czekam na updaty ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Webzir Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 Tylko nie podoba się że nie ma "Continua" jak się przegra :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 5 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 https://gmclan.org/up1096_4_Gladiatorzy.html Tylko jest taki mały problem... dane zapisują się do pliku .ini więc można je edytować. Chyba użyje jakiegoś szyfru... Więc pokolei: - włączamy Gladiatorów - za pomocą strzałek ustawiamy fryzurę/nakrycie głowy - tworzymy postać: - wpisujemy imię - wybieramy klasę - wybieramy postać - wybieramy mapę (tylko 4) - na mapach szukamy klucza zwycięstwa, bierzemy go i wracamy do teleportu, stajemy naprzeciw niego i wciskamy ENTER Dane postaci zachowujemy tylko wtedy gdy: jeśli wygraślimy już dane mapę to musimy wybić wszystkie stwory jeśli nie to trzeba znaleźć klucz zwycięstwa Co oznaczają atrybuty: siła - obrażenia w walce wręcz i krytyczne obrażenia w walce na dystans, każdy punkt zwiększa maxhp o 8 zręczność - szansa na krytyczne uderzenie w walce na dystans obrona - parowanie ciosów przeciwnika zwinność - zmniejsza czas ładowania strzał i zmniejsza "zeza" w walce na dystans intelekt - obrażenia od magii i szybkość regeneracji many mądrość - max mana i szansa na udane rzucenie czaru Ale to chyba nie wszystkie funkcje, później podam... Co nowego: - inny system informacji (log) - pasek Exp - efekty uderzenia - inny system zadawanie obrażeń - kilka nowych broni - tworzenie postaci - wybór map - przenoszenie danych (poza ekwipunkiem i zbroją*) - kilka nowych stworów - nowy wygląd, nie cała grafika tylko np. ozdóbki (kwiatki, kamyki), natura (duże drzewa) i ciemność-jasność * to się zmieni No i wiele innych rzeczy... Komentujcie... :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 5 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 Wrzucaj każdą nową wersję do pierwszego posta... Ktoś nowy jak będzie ściągać, ściągnie starą wersje i będą potem kłopoty... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Webzir Opublikowano 5 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 Nie wiem dlaczego, ale nie chce mi się wybrać inną mapę niż 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hanjuso Opublikowano 5 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 A wiec: - przydalobysie opisane sterowanie wewnatrz gry - po stworzeniu postaci powinno odrazu przenosic do wyboru, myslalem ze cos nie wypalilo jak po stworzeniu widzalem menu glowne - czary zbyt czesto sa niewypalami - mimo, ze wybralem maga, z broni bialej zadawalem kilkakrotnie wiecej obrazen niz z czaru (w sensie dmg/sec). - raz pajak szedl pod roslinka (depth) - bijac sie jakas palka i tarcza w drugiej rece, ludzik machal tarcza jakby to byla druga bron, strasznie dziwnie to wygladalo. W dodatku rece po zamachu teleportuja sie na pozycje poczatkowa zamiast tam 'leciec'. - przyda sie opis broni zalozonej taki sam jak tych na ziemi, dla lepszego porownywania. - dlugie nazwy przedmiotow wychodza za ramke na opis - gdy kilka robali krecilo sie kolomnie, bylo pokazane hp tylko jednego z nich - musisz dodac jakies skroty na przedmioty, przy malej ilosci hp nie ma czasu wchodzic do ekwipunku i szukac jakiegos pota/ziola - gdy gonil mnie potworek (a ja uciekalem :D) szedl za mna przez chwile, pozniej zlapal zawieche, powinien wrocic spowrotem na pozycje albo cos. Bym pewnie napisal cos wiecej, ale podczas wizyty u grzybiarza, chcac wyjsc ze sklepu wcisnelem esc, co zaowocowalo wylaczeniem sie gry ;| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się