b4rt3k Opublikowano 14 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2006 Chce zrobic prosta gre, cos w rodzaju tankow na pegasusa :) 1.Nie wiem jak zrobic zeby moj czolg strzelal (w czterech kierunkach) 2.Jak zrobic wroga ktory sam strzela i jezdzi 3.Chce zrobic zeby przeszkody byly rozwalane po trzech strzalach Na niektore pytania dostalem juz odpowiedz ale nic z nich nie rozumiem, jestem calkiem nowy w te klocki. Jak ktos moze mi poswiecic czas to PLZ HELP ME Warn (9. punkt regulaminu). Patrysław Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 14 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2006 Raczej nie znając podstaw nic takiego nie zrobisz ;) Skoro nawet nie potrafisz gotowego kodu skleić do kupy ... Czytałeś FAQ na stronie? Tam masz wszystko pięknie opisane o strzelniu chodzeniu id :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
b4rt3k Opublikowano 14 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2006 To moze mi powiesz jak zrobic takie cos: (o strzelaniu znalazlem thx) 1.jak czolg jedzie do gory to pocisk leci do gory 2.jak skreca w lewo to pocisk leci w lewo i zmienia sie jego ustawienie 3.tak samo w prawo i na dol i jeszcze zeby przy jednym nacisnieciu (przytrzymaniu) klawisza tylko jeden pocisk wylecial (bo ciagle leci ich masa). Jak trzymam przycisk strzalu to czolg nie jedzie. Da sie to jakos zrobic? Kolejna seria pytan: 4.Mam przeszkode i chce ja zniszczyc. Jak zrobic zeby po 3 strzalach zniknela? 5. Pocisk tez ma zniknac :) 6. Za kazdym uderzeniem kamien ma zmieniac wyglad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
b4rt3k Opublikowano 15 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2006 jak w grze platformowej zrobic zeby przy wlaczeniu gry nie pokazywala sie cala plansza tylko kawalek wokolo bohatera? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...