london Opublikowano 9 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2006 Warna mu daj ! Za co? xD Jak coś to moge być Marmotem, mi to nie przeszkadza :P Co do gry, to chyba nie warto teraz mówić o różnych metodach zarobienia na niej. W końcu nic jeszcze nie widzieliśmy a już wymyślamy jakieś nie wiadomo co. oprócz tych dodatkowych przedmiotów mogą to być nowe wyspy dla PACC i np DOMKI jak w tibi No właśnie. Pomysł niby dobry, ale skąd wiadomo, że tam będą wyspy? xp Borek już sam najlepiej wie jak kasiore zbić (chyba). :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 9 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2006 Mówiłem! Czepiacie się kasy, a gry jeszcze nie ma! Poza tym Borek i tak zrobi po swojemu :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 10 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 Spokojnie z tą kasą... Tak jak mówią poprzednicy, jeszcze dema nie ma, a już temat o kasie. Najpierw będzie trzeba zobaczyć jak wszystko idzie w praniu :) żeby weszło chociaż z 20 osób i wtedy zobaczę czy są lagi, błędy itp. jeżeli wszystko będzie OK przez miesiąc, to będzie można myśleć spokojnie o kasie pod warunkiem iż ludzi na serwie będzie coraz więcej :) Kurde właśnie z jakieś pół godziny temu potrzebowałem szybko pomocy kolegi z bramy obok :P i przy okazji nagrałem fajny filmik z gry, jak mnie i kolesia atakuje wielka gromada Bug'ów - sieczka straszna :) tymbardziej, że jak koleś zadaje ciosy to cyferki lecą pokazujące jakie im zadaje obrażenia + jeszcze te co my zadamy, także robi się dynamika. Pięknie to wygląda w momencie jak we dwóch oddamy cios "obkręcający postać, dookoła" - pełno cyferek fruwa :) I kurcze filmik waży 150MB :D złym kodekiem pojechałem, bo to była nagła sytuacja i nie zwróciłem uwagi jaki to kodek, a przecież nie będę wrzucał takiego wielkiego filmu. Natomiast jak kompresowałem drugi raz innym programem, to jakość była totalnie do dupy :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markos Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 Ja porprosze nawet z ta jakoscia dupna :P Przeciez wiemy jak gra edzie wygladac to kazdy sobie wyobrazi ta jakos :D lepsza :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 10 Grudnia 2006 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 Faktycznie masz racje z tym .com Co inni myślą o tym? po drugie chyba nawet tańsza jest domena .com Mimo wszystko zostanie nazwa "almora-online.xxx" :) Dzięki za podpowiedź. No ja przecież myślałem tylko i wyłącznie o domenie com i tu almora oraz almoraonline są zajęte, a z myślnikiem to niespecjalnie wygląda. Com jest znaczniej praktyczniejsze i bardziej czytelne dla cudzoziemców. A czemu tańsze? Nask dyktuje ceny, a po drugie wszystko co najlepsze w com już dawno zajęte. A co do kasy z gry, to nawet nie wspominaj o niej na początku. Najpierw wszystko free, a potem dopiero płatne dodatki jeżeli będzie się ładnie rozwijać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 10 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 No to lipka kurcze. No ale dla mnie www.almora-online.com nie jest wcale tak źle. Myślałem też nad www.almora-game.com ale wydaje mi się gorsze. Markos, uwierz mi, że na tej dupnej jakości nic nie widać, szkoda zasysać. Niedługo zrobie jakiś trailerek :) Taki typowo zpreparowany a nie z marszu. POTRZEBUJE MAPY DUNGEONÓW Jeżeli ktoś ma ochotę, to może mi nawet w paincie narysować kształt różnych dungeon'ów, to przyśpieszy trochę czas tworzenia gry :). Ściany mogą być okrągłe, możecie dodawać własne pomyśly, no i oczywiście drzwi mile widziane. Chodzi o szkic labiryntów/tuneli/pomieszczeń. Rozmiar jaki chcecie, najwyżej się obetnie :D PS. Ide spać już prawie 3:00, tak to właśnie jest z GMem :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 nie wiem czy ta mapa ci sie spodoba bo nie jest dokonczona i ma tylko 5000x5000 ale może jakoś ułatwi ci robotę :P http://img185.imageshack.us/img185/8039/beztytu322unt5.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cekol Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 to ja tesh zrobiłem taki poziom questa : https://gmclan.org/up808_7_Nowy_Obraz_bitowy.html lecz to nie jest taka wielka mapa lecz kawałek mapki :) można też poszukać tu: http://images.google.pl/images?svnum=10&am...amp;btnG=Szukaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek (Kamrat) Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 lol. ubogie te dungeony :x postaram się dzisiaj dostarczyć na forum projekt mapy. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pasterz Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 http://images.google.pl/images?q=tbn:_PJld...map1_gv8_72.jpg tę mapkę znalazłem w google powinna ci trochę pomóc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 A mi się nie podoba domena com. IMO, lepiej by brzmiało net albo org. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markos Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 Lolek to jest spoko :) i jak taka mapke znajdziezzsz to masz dostep do dungeonow ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 A mi się nie podoba domena com. IMO, lepiej by brzmiało net albo org. .com oznacza commercial, czyli jest ona dla wszystkiego co związane z komercją. .net znowu jest raczej dla firm świadczących usługi związane z dostępem do internetu. .org jest dla organizacji non-profit, dlatego większość programów opensourcowych ma właśnie domenę .org. Dla Almory, najlepszym rozwiązaniem będzie domena .com, ewentualnie .eu :P . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wolfoxer Opublikowano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2006 Ja zrobilem czesc lochow: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zając Opublikowano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2006 Dopiero teraz zlookałem projekt, i musze powiedzieć że mnie Borek zadziwiłeś :) coś tam gadałeś jak hs robileś że przerobisz na mmorpg, ale prawde mówiąc nie dawałem temu wiary. :) No cóż, czekam na premierę :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 11 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2006 OK wielkie dzięki chłopaki :thumbsup: Napewno wykorzystam pomysły :) Z kluczami też dobry patent. Niedługo wrzuce jakiś trailer z walki, tylko muszę użyć jakiegoś dobrego kodeka, żeby plik za dużo nie ważył :) W trailerze pokażę inną scenerię, tak dla smaczku ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pasterz Opublikowano 12 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2006 Nie mogę się już doczekać ,mam nadzieje ,że już w lutym będę mógł pograć w tą gre. :D :D :D P.S.: Jeżeli będziesz chciał to mój kolega zareklamuje ci ją na jego stronie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 12 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2006 Masz już może próbną wersję mapki? Miło by było pozwiedzać scenerie, palcem po mapie :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zając Opublikowano 12 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2006 OK wielkie dzięki chłopaki :thumbsup: Napewno wykorzystam pomysły :) Z kluczami też dobry patent. Niedługo wrzuce jakiś trailer z walki, tylko muszę użyć jakiegoś dobrego kodeka, żeby plik za dużo nie ważył :) W trailerze pokażę inną scenerię, tak dla smaczku ;) Ja polecam tradycyjnie frapsem filmik zgrać, a potem wrzucic to windows movie makera i zapisac. Tak przerobisz z AVI na MPEG :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 12 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2006 E FRAPSem? To tylko 30 sekund, lepiej użyć Taksi, jest darmowy i bez żadnych ograniczeń ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 12 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2006 30 sekund ci wystarczy :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marrac Opublikowano 12 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2006 Ściągnij HyperCam2.Darmowy i do tego prosty w obsłudze :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quetzacotl Opublikowano 12 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2006 Cieszę się, że przejrzałeś na oczy i zrezygnowałeś z single playera - to już przeżytek, przykładem jest chociażby Oblivion który był na ustach ludzi przez zaledwie miesiąc, to samo bedzie teraz z Gothiciem 3, o polskim Wiedźminie już nawet nie będę wspominał. Teraz druga sprawa, mmorpg - bardzo ok (sam sie szykuje na to od dluzszego czasu, ale ciagle zbieram informacje do kupy). Jednakże jak już ktoś zauważył w tej chwili MMORPGI nie są takimi pozycjami jak 3-4 lata temu gdzie każda nowa pozycja była czymś "ważnym", w tej chwili MMORPGI wychodzą masowo i co gorsza większość powiela te same błędy, z tego co czytałem Twój niestety też je powieli. O czym mowa? totalny brak innowacyjności co przy względnie słabej grafice nie ma szans na sukces. No nie oszukujmy się, ale 3 klasy, mały świat i gra opierająca się na grindzie, ile razy to już było? Poza tym bazowanie na Tibii to kiepski pomysł, aby tworzyc mmorpga trzeba miec duze doswiadczenie z wieloma mmorpgami. Obowiązkowe pozycje (wg mnie) to Ultima Online, SWG, EvE Online, Everquest, GuildWars, wszelkiego rodzaju MUDy, WurmOnline itp. Dopiero z takim bagażem doświadczeń wiadomo czego ludziom brakuje w innych pozycjach i co będzie tak naprawde nowoscia, ktora przyćmi takie mankamenty jak stara grafika czy mały świat. Jeszcze sprawy techniczne. Nie rozumiem czemu świat ma mieć zaledwie 30k x 30k px. Radze tworzyć świat w tabeli na zasadzie "pól". mapa_poziom1[1,1]=trawa_obj; mapa_poziom1[1,2]=trawa_obj; mapa_poziom1[1,3]=trawa_obj; Coś mniej więcej takiego, masz kilka poziomów terenu a program ładuje tylko te pola ktore sa w zasiegu twojego widoku. Co w praktyce by oznaczało, że tak naprawde poruszamy światem a postać stoi w miejscu - na środku ekranu. Podobnie jest to rozwiązane w Ultimie Online. PS Jeszcze co do nazwy tematu - trudno żeby MMORPG był offline ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 12 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2006 suxowny pomysł... Gdyby tak to było to niby jak gracze by się spotykali? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 12 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2006 PS Jeszcze co do nazwy tematu - trudno żeby MMORPG był offline ;] Może Borek chce wprowadzić wersję offline w której będzie się wysyłało zmianę położenia pocztą, albo 100 graczy przy jednej klawiaturze? :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 12 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2006 Może Borek chce wprowadzić wersję offline w której będzie się wysyłało zmianę położenia pocztą, albo 100 graczy przy jednej klawiaturze? :]Może być nawet 101 - po jednym klawiszu na łebka =) No i oczywiście 101 myszek ^_^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markos Opublikowano 12 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2006 Może być nawet 101 - po jednym klawiszu na łebka =) No i oczywiście 101 myszek happy.gif A moze to bedzie turowa jak Heroes? :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quetzacotl Opublikowano 12 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2006 tak? i bedzie massive multiplayer ONLINE role playing game OFFLINE? suxowny pomysł... Gdyby tak to było to niby jak gracze by się spotykali? o czym Ty mowisz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 15 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2006 Świat będzie jaki będzie, 30k pikseli to nie jest mało. Jak gra się rozwinie to będzie można pomyśleć. Narazie nie widzę sensu robić wielkiego świata, bo później mogę stwierdzić, że była to zwykła strata czasu. Właśnie opracowałem dokładnie system siadania na kamieniach, krzesłach i pniach :) Śmiesznie to wygląda, ale zarazem fajnie jak wszyscy siedzą przy jednym stole i dyskutują :) Quetzacotl: ten system tworzenia świata byłby dobry, ale przy poruszaniu się postaci względem gridu, czyli tak jak w Tibi, a ja zrobiłem, że mamy swobodę poruszania się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quetzacotl Opublikowano 15 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2006 Wiem, dlatego wychodzac od tego mozna zrobic taki system jaki jest stosowany w grach 3D, mianowicie lokacje i portale miedzy nimi. Tak jest np w WoW i wszystkich czesciach gothica. Wyglada to tak, ze swiat masz podzielony na mniejsze czesci o okreslnym rozmiarze i w danym momencie masz załadowaną tylką ta czesc mapy w ktorej akurat jestes + wszystkie przyległe. Miedzy lokacjami są ustawione portale, jesli przejdziesz z lokacji do lokacji to automatycznie jest aktualizowana mapa i viewsy. Wszystko działa płynnie, swiat ma niegraniczona wielkosc i nie ma dziwnych warpów jak chociazby w produkcjach jrpg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi