Skocz do zawartości

kłopoty z kodem


cytrus

Rekomendowane odpowiedzi

Mam małe pytanie odnośnie takiej oto dziwnej rzeczy:

wrzuciłem w mojej grze do STEP wroga dobrze znany kod na podążanie za bohaterem -

direction=point_direction(monster.x, monster.y, objPlayer.x, objPlayer.y)

Ale pojawia się taki problem ze przez ten kod nie moge w zadnym obiekcie użyć funkcji DESTROY INSTANCE bo wyskakuje mi błąd ze nie rozumie co to jest "x" !!! Ktoś to rozumie może ? :blink: Proszę o pomoc jesli wiecie jak sobie z tym poradzic...

 

Najbardziej mnie denerwuje fakt ze kiedys znalazłem wyjście z tej sytuacji ale nie pamiętam juz jak to było (zresztą wirus na kompie pochłonął moje pliki gm, zaczynam wszystko od początku :( )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najlepiej jest tak: with (objekt) instance_destroy();

pewnie napisałeś tak instance_destroy(monster.x); :D

 

Nie, używam klocka instance destroy :jezor: , chyba czas przstawic sie na kody

Juz dalem sobie rade, rzeczywiście jak wstawilem kod- jest ok ! dzieki :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...