cytrus Opublikowano 30 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 Mam małe pytanie odnośnie takiej oto dziwnej rzeczy: wrzuciłem w mojej grze do STEP wroga dobrze znany kod na podążanie za bohaterem - direction=point_direction(monster.x, monster.y, objPlayer.x, objPlayer.y) Ale pojawia się taki problem ze przez ten kod nie moge w zadnym obiekcie użyć funkcji DESTROY INSTANCE bo wyskakuje mi błąd ze nie rozumie co to jest "x" !!! Ktoś to rozumie może ? :blink: Proszę o pomoc jesli wiecie jak sobie z tym poradzic... Najbardziej mnie denerwuje fakt ze kiedys znalazłem wyjście z tej sytuacji ale nie pamiętam juz jak to było (zresztą wirus na kompie pochłonął moje pliki gm, zaczynam wszystko od początku :( ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 30 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 Zamiast monster.x i monster.y wpisz samo x i y. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cytrus Opublikowano 1 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 Zamiast monster.x i monster.y wpisz samo x i y. Nie pomaga, ciągle pisze ze nie rozumie tego "x" :unsure: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 1 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 W jaki sposób używasz funkcji instance_destroy()? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 1 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 najlepiej jest tak: with (objekt) instance_destroy(); pewnie napisałeś tak instance_destroy(monster.x); :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cytrus Opublikowano 1 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 najlepiej jest tak: with (objekt) instance_destroy(); pewnie napisałeś tak instance_destroy(monster.x); :D Nie, używam klocka instance destroy :jezor: , chyba czas przstawic sie na kody Juz dalem sobie rade, rzeczywiście jak wstawilem kod- jest ok ! dzieki :lol: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się