Skocz do zawartości

Zablokowane zmiana gml na muj język


Rekomendowane odpowiedzi

Chcesz zabezpieczyć plik którego używasz w grze - zakoduj, mówiłem. Gnysek napisał przykład/artykuł.

 

A jak dalej będziesz gadać bez sensu to zamknę temat i radź sobie sam. Przy okazji dostaniesz warna za poprawną pisownię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nareszcie jakis temat dla mnie ! xD

 

mistrzuuu.

 

ok, da sie zmienic wszystko na twoj jezyk.

 

wystarczy pisac

 

zrub gre rzeby sie hodzilo zamiast zamiast engine poruszania sie

drau texzt zamiast draw_text

muj zamiast moj

 

ogolnie to tyle, powinno zadzialac, trzymam kciuki.

 

btw zna ktos ten numer gg?

 

4377115

 

z gury dzienki za odp!!!!111111111111111111 xDxD

 

---

 

imo temat do smietnika, tak jak moj post. =]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pablo jesteś genialny! Naprowadziłeś mój nieskończenie genialny umysł na dobry tor! Jemu chodzi, żeby zrobić takie coś jak w Far Cryu, że można sobie pisać mody we własnym języku (w przypadku Far Crya jest to LUA)
Tylko że napisanie własnego języka to kupa roboty ^_^ Trzeba napisać odpowiedni interpretator, żeby nie dało się używać funkcji GML... Imo, koledze bot'owi zajmie to jakieś 20 lat ;p

 

Pablo: faminista walony :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zasadzie... dałoby się. :] Dajesz w pliku mod.txt np. txt_draw(blablabla). Potem w GM używasz string_replace(), by zamienił wszystkie txt_draw() na draw_text().

Następnie używasz execute_string(), by wykonać daną akcję.

Ale to tylko teoria. ;)

 

Zamykam ten temat, bo się nienormalnie robi. :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...