Skocz do zawartości

Blow Everything Up Net


SeaSoft

Rekomendowane odpowiedzi

Siema, siema... Ja Ci dam BŁE :D.

 

A tak by the way... Jakby ktoś chciał mnie wspomóc:

banner.gif

 

Niedługo będę miał system wymiany bannerów na stronie.

 

Zapraszam na serwer, bo hostuję właśnie!

My Bad :) Btw. nie wiem czy mnie skojarzyłeś bo miałem wcześniej na twoim forum xywke bodajże Mista_Arek i straszyłem cie swoimi BACKami :D

Pojutrze sprawdze twoja gierke.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świetnia gierka. U mnie na dysku nie jest gdzieś tam schowana w folderach "GM" tylko na zaszczytnym miejscu "C:/Gry i gierki/Blow Everything Up Net/" :D. Tuż obok profesjonalnych gier. Grafika nie zachwyca (otoczenie ładne, ale postać, mur (mapa Mars chyba) i granaty są takie sobie), a grywalność jest bardzo dobra. Nawet pojedynek 1 vs 1 z Adminem był bardzo dynamiczny i ekscytujący, przynajmniej dla mnie :P...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Innych też zachęcam do grania (i opiniowania)! Nie patrzcie na te 80 mega, ściągajcie!

 

80 MB ja ci przebolę, jednak braku wersji na linuxa znieść nie mogę >:[.

Czy to tak trudno zrobić kompilację na linuxa dla x86 i x64, spakować w ładny instalator .sh i posłać w net? ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyobraź sobie, że tak. Grę pisałem pod DirectX'y, a teraz nie mogę tego przerobić na OpenGL, bo to zupełnie inny API. Następne gry robię w OpenGL (bawię się w robienie silnika 3D).

 

Na szczęście przy dobrej konfiguracji gra jest w 100% kompatybilna z Wine.

 

(Bill, wisisz mi $ 10 000 000, pamiętaj;) ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ogulnie mam taką wizję gry:

jakieś fainę misję multi(np: DM,TDM,CTF,Campain(że naprzykład drużyna 1 musi coś rozwalić a drżyna 2 musi to obronić w jakimś czasie) itp.)

ładne światełka HDR lighting(jakoś się to tak pisało)

gra w ciemności z latarkami

ładne dzwięki

rozwalające się niektóre ściany :D

 

Wiem że to by zajmował jeszcze więcej i by muliło ale faine by było :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Cekol:

Nie zapominaj, że ta gra nie jest robiona w Game Maker, a DarkHDR jest tylko dla GM. Autor wyraźnie napisał, że była robiona w Delphi :P .

 

@post niżej:

ja nie mówię, że jest to niewykonywalne w Delphi, poprostu Cekol myślał o wykorzystaniu gotowego rozwiązania z Game Makera :P .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja proponuję TO. Jest to prosty programik, który informuje o aktualnym stanie serwera bez zakłócania pracy systemu. Po prostu sprawdza co kilka sekund lobby i zlicza graczy ze wszystkich serwerów. Jak kogoś przybędzie, to w prawym, dolnym rogu ekranu pojawia się powiadomienie :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten Twój serwer nie pójdzie... Powód? Wewnętrzne IP (10.x.x.x). Nie ma możliwości uruchomienia serwera na prywatnym IP. Serwer musi być uruchamiany na komputerach z adresem zewnętrznym (innym niż 10.x.x.x, 192.168.x.x, 172.x.x.x)...

 

Zgrałem wszystkie pliki serwera do jednej paczki, dla ludzi, którzy chcą pomóc w hostowaniu gry:

 

http://seasoft.victorygames.info/pliki.php?p=0.0.7.0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...