Micanser Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 Hejka, zaczołem pracę nad nową grą (miała być w 3d, ale nie da rady), jest to rpg w widoku izometrycznym, powiem tylko że chodzi się demonem. Narazie jest beta gdzie jest system chodzenia, przechodzenia z jednej mapy do innej, walka(ale tylko my atakujemy, przeciwnik nie) i rozmowa http://www.gmclan.org/up863.html plik rpg.rar plik rpg2 to to samo, tylko bez muzyki, zajmuje mniej. Chcę abyście trochę pobawili się tą betą i pisali mi o wszystkich błędach (to chyba najlepszy sposób na ich wyłapanie), wiem że animacja postaci się czasem przycina, alen nie wiem jak to poprawić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 No tak, takie już moje szczęście - ledwo wezmę się za grę, już Mincuś wyskakuje z tym samym pomysłem :P Gra jak na razie gut, czekam na jakieś obszerniejsze demko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 12 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 z tym samym pomysłem Ciekawe... czytam Ci w myślach :D Nie znalazłeś żadnych błędów? Dałem narazie tak mało rzeczy, bo uznałem że jak bede poprawiał błędy stopniowo, to wyjdzie mi to lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 Trochę nie dopracowane ale dobre. btw. Maximal widzisz mój podpis :3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 Ciekawe... czytam Ci w myślach :D Nie znalazłeś żadnych błędów? Dałem narazie tak mało rzeczy, bo uznałem że jak bede poprawiał błędy stopniowo, to wyjdzie mi to lepiej.Jak na razie błędów nie widze, przetestuję dokładniej po sesji D&D. Pieter: wal sie xDDDDD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 12 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 Trochę nie dopracowane ale dobre. Wiem ze postać trochę źle działa, ale co twoim zdaniem powinienem jeszcze poprawić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hanjuso Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 Przydalybysie przezroczyste sciany tez kolo kursora, i wieksze pole przezriczystosci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 12 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 Przydalybysie przezroczyste sciany tez kolo kursora, i wieksze pole przezriczystosci. Już poprawiłem, popawiłem tez troche zmiane spritu postaci (chodzi mi o kierunki). Mam pytanie, amcie może jakieś lepsze grafiki npc i postaci do rpg w widoku izometrycznym? Ale nie z tej strony http://reinerstileset.4players.de/ . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek (Kamrat) Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 myszka w izometrycznym rpg to IMO kiepski pomysł -> pomyśl nad sterowaniem podobnym do tego z Ultimy 7 (bądź Tibii, bo to podobne style) ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 13 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 ja tam wole myszke xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 13 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 Ale ja chce zrobić coś w rodzaju Arcanum lub Throne of Darkness. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 13 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 Cóż nie kręcą mnie Hack&Slashe ale lubię RPGi. Znalazłem buga: efekt zielonego dymu czasami wpada pod mur Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 13 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 Cóż nie kręcą mnie Hack&Slashe ale lubię RPGi. Znalazłem buga: efekt zielonego dymu czasami wpada pod mur Tego efektu raczej nie będzie, narazie był on po to, by było dobrze widać przeciwnika. Mam pytanie, czy waszym zdaniem będzie lepiej jeśli dookoła tekstu w czasie rozmowy będzie ramka? Lub tekst będzie pokazywał się na czarnym tle u dołu ekranu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LittleFish Opublikowano 13 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 od czasu mojego nero, mase rpg'ow uzywa patentu ze zlym bohaterem :( ale generalnie zapowiada sie fajnie. obys nie zapierdzielil sprawy xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 13 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 Mam zamiar dać te przykłady w sygnaturce, ale chicałbym cały pakiet dać. Co wolicie? Tam mam SRE_Dialog ale bez możliwości wyboru, Pieter6 pracuje nad nim, ale on też ma problem. Alpha dam niedługo, to zobaczysz jak fajnie to wygląda w Gothicu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 13 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 Mam zamiar dać te przykłady w sygnaturce, ale chicałbym cały pakiet dać. Co wolicie? Tam mam SRE_Dialog ale bez możliwości wyboru, Pieter6 pracuje nad nim, ale on też ma problem. Alpha dam niedługo, to zobaczysz jak fajnie to wygląda w Gothicu.Rób co chcesz, ja i tak zawsze wolę napisać własny skrypt, niż korzystać z silnika ;) btw, idę pisać, bo tu ostra konkurencja wyrosła :x Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 13 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 Rób co chcesz, ja i tak zawsze wolę napisać własny skrypt, niż korzystać z silnikaJa tak samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 15 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 Sorry za drugiego posta pod rząd, ale chcę odświerzyć temat. http://www.gmclan.org/up863.html plik rpg_test.rar Dodałem nowy system dialogu i naliczanie procentowe hp i mp. Jak naciśniecie "i" powinna pokazac się wam informacja o tym ile macie hp, ile mp i ile możecie mieć maksymalnie. Za pomoca strzałek w lewo i prawo, zmieniacie aktualną ilość hp, za pomoca strzałek w górę i dół, zmieniacie ilośc maksymalną hp i mp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FiFi Opublikowano 21 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2006 Wygląda ładnie... Później dokładnie potestuje :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 21 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2006 znalazłem błąd, wciskaj ciągle strzałkę w dół to się dowiesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 21 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2006 Już wiem o jaki błąd chodzi, ale w pełnej wresji gry nie da się dowolnie edytować ilosć max mp i hp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kasmilus Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 Znalazłem błąd gdy przeszedłem między drzewami i zbliżyłem się do końca planszy to ten pasek na dole na którym pisze ile mamy mp i hp uciekł mi za ekran. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 Hm jakoś mi ten temat umknął... Już ściągam i oceniam. Pasek HP ciągle się podnosi do góry w trakcie chodzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 22 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 Pasek HP ciągle się podnosi do góry w trakcie chodzenia. Chodzi i o to że gdy wchodzimy na przewszkode pasek przez chwilkę jest wyżej niż powinien byc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się