odex Opublikowano 11 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2022 Tytuł: Proxy Quest Gatunek: Roguelike Bullet-Hell shooter Opis: Mój osobisty 'passion project', który powstał w większych, lub mniejszych bólach, przez ostatnie 3-4 lata. Celem Twojego zadania jest ochronienie planety, przed kosmiczną flotą piratów X-Blade, poprzez wyruszenie w podróż mającą na celu przejęcie tajemniczej broni od Twoich wrogów. Gra jest w dosyć oczywisty sposób inspirowana przez wszystkie nowoczesne 'roguelike-i', głównie EtG, Nuclear Throne, Monolith czy Steredenn. Głównie stawna ona na dynamikę rozgrywki - udany 'run' trwa około 20-30 minut. Gra posiada 20 bossów do pokonania, prawie 200 ulepszeń statku, 9 różnych statków do gry, 1000+ różnych 'roomów', oraz masę dodatkowych wyzwań, zadań i sekretów. Dodatkowo jest również pełna obsługa pada, tabela high-score, obsługa 3 save'ów jednocześnie, konfigurację wyglądu kursora itp. Download: https://tonyx.itch.io/proxy-quest Rozmiar pliku: 300MB Autorzy: Ja - Tomasz Screeny: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriann Opublikowano 11 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2022 Pograłem chwilę i wrzuciłem dolca Jedyne co przychodzi mi do głowy to to że można by delikatnie poprawić portrety postaci w dialogach i zmniejszyć podstawową prędkość statków, poza tym super. Bardzo solidnie wykonany projekt, fajny dynamiczny gameplay. A i muzyka mi się też bardzo podobała, ogólnie polecam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 12 Września 2022 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 12 Września 2022 Zastanawia mnie rozmiar gry, tam jest zdekompresowana muzyka, że aż tyle? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
odex Opublikowano 12 Września 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2022 15 godzin temu, Adriann napisał: Pograłem chwilę i wrzuciłem dolca Jedyne co przychodzi mi do głowy to to że można by delikatnie poprawić portrety postaci w dialogach i zmniejszyć podstawową prędkość statków, poza tym super. Bardzo solidnie wykonany projekt, fajny dynamiczny gameplay. A i muzyka mi się też bardzo podobała, ogólnie polecam A dziękuję Oba punkty niezwykle zasadne - cała grafika jest zrobiona przeze mnie, a ponieważ moje zdolności są jakie są to wyszło jak wyszło A co do prędkości statków to był dla mnie jeden z głównych problemów odnoście znalezienia 'złotego środka', więc doskonale rozumiem, że mogą być dla kogoś za wolne/za szybkie. Może faktycznie jeszcze je minimalnie spowolnię. 59 minut temu, gnysek napisał: Zastanawia mnie rozmiar gry, tam jest zdekompresowana muzyka, że aż tyle? Szczerze to nawet nie wiem - użyłem domyślnej opcji w GM odnośnie kompresji audio. Gra też ma 200+ efektów dźwiękowych, więc to wszystko pewnie się kumuluje na taką wielkość. Adriann 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się