LolikZabijaka Opublikowano 20 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2022 Elo, elo, trzy dwa zero! Od pewnego czasu siedzę sobie nad PROSTYM sposobem na stworzenie ragdolla platformowego, znalazłem kiedyś silnik oparty na GMPhysics, niestety okazał się felerny, bez powodu wywalał całą grę, na dodatek sam zapis kodu był dla mnie niezrozumiały. Postanowiłem zrobić coś prostszego, swój silnik oparłem na przykładzie animacji szkieletowej bez lenghdirów. O ile sam ludzik porusza się prawidłowo podczas "zdychania", kończyny itp, wszytko działa jak należy, to pojawia się problem z pozycją końcową zwłok. Na ten moment wygląda to tak, że kiedy prędkość poruszania spada w granice 0, "ragdoll" zastyga często w kretyńskich pozach. Na początek zapytam czy można to jakoś sensownie zrobić bez babrania się w GMPhysics. Podkreślam, że pracuję na GM8. EDIT W krótkich słowach, chodzi o to, aby po upadku na glebę ludzik "kładł się" w miarę na płasko, czy da się tą pozorną losowość zapisać w kodzie,czy potrzebne będą jakieś predefiniowane pozy, lekko zrandomowane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 21 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2022 Chcesz zasymulować fizykę bez znajomości chociaż podstaw newtonowskiej fizyki? To myślę może już lepiej byłoby to zlecić komuś do zrobienia i nie zaglądać w kod. Jak tak bardzo chcesz uprościć fizykę, to chociaż zawsze aplikuj przyśpieszenie grawitacyjne, przynajmniej do momentu, aż ludzik nie zastygnie na platformie. IMO napisałeś za mało szczegółów, jak Twój kod aktualnie wygląda i chociaż dołącz krótki filmik, żeby było widać w czym problem. Chell 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 21 Maja 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2022 Można zamknąć, problem rozwiązany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się