kartofelek007 Opublikowano 24 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2022 Jak się dobrać do właściwości Colour, którą ustawia się w room editor dla każdej instancji? gnysek 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 25 Stycznia 2022 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2022 Jeśli chcesz ją odczytać, użyj "image_blend". Mało logiczne, bo nigdzie indziej tego nie nazywają "blend" tylko właśnie color xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kartofelek007 Opublikowano 25 Stycznia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2022 O ja. Czytałem https://manual.yoyogames.com/GameMaker_Language/GML_Reference/Asset_Management/Sprites/Sprite_Instance_Variables/image_blend.htm z 10x i się zastanawiałem jak ja mam to odczytać. A tu po prostu odwołuję się do tej właściwości. No i super. Działa. Dzięki wielkie. Dzięki temu będę mógł lepiej dobierać światła w edytorze room gnysek 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się