Skocz do zawartości

sound_delete v$ sound_discard


Rekomendowane odpowiedzi

  • Administratorzy

sound_delete usuwa całkowicie zasób. sound_discard nie powinni być używane bo ma status "przedawnione" i usuwało bufor z RAMu, ale to dotyczy tylko kawałków które są skompilowane razem z grą a więc w pliku data.win. Ponowne odtworzenie ładowało je znów do pamięci. Tych dodanych w czasie gry to nie dotyczy, bo utraci też ich źródło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...