Buziol Opublikowano 27 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2017 Tytuł: STARGRADE 2 (zgodnie z obietnicą, że wrzucę stare abandoned projects z 2003-2006, kolejne wkrótce) Gatunek: Shootem Up (Asteroids) Opis: Shooter - strzelamy do wszystkiego co popadnie. Zamysł gry powstał już w 2002 roku, ale dopiero prace podjąlem bodajże w Game Makerze 5.1 kupionym grupowo przez Ranma Mana dla forumowiczów w 2004r (bodajże tak było, Ranma?) i wtedy zacząłem pracę nad grą która miała z grubsza przypominać grę Super Stardust z Amiga 1200 (AGA). Niestety nie znalazłem nigdy czasu na dokończenie tego projektu, tydzień temu przed "odkopałem" plik GM, przekonwertowałem na GM 8.1 bo nie chciało mi się do GM Studio - za dużo roboty, dodałem trochę grafik itp, i zrobiłem na szybko tryb survival - w pełnej wersji gry miała być pełna kampania z mapami do wyboru i misjami. Gra posiada jeden dziwny BUG - którego nie umiem naprawić - problem z tym że czasami występuje tak zwany FRAME SKIP i statek się teleportuje po ekranie razem z resztą obiektów - lub sam statek, jakby jakaś pętla graficzna działała przez chwilę w tle - błędu niestety nie naprawiłem póki co. Życzę miłej gry i pozdrawiam wszystkich klubowiczów i graczy!!! Download: https://drive.google.com/open?id=0Bz76oYBcuDHtckZJT3FKWUJxM28 Rozmiar pliku: 41 Mb Autorzy: Programowanie: Michał (Softendo / Buziol) http://www.buziol.pl http://www.softendo.com Fabuła: Patrz: opis. Grafika: Michał (Softendo / Buziol) Gdaniec Muzyka: Internet/Public Domain Screeny: uploaduję.... zaraz będą Uzjel i szpaq99 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 28 Września 2017 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 28 Września 2017 Powiedz, w czym tworzyłeś grafiki do swoich gier? One zawsze odstawały ligę wyżej od średniej gmclanowej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buziol Opublikowano 28 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2017 2 godziny temu, gnysek napisał: Powiedz, w czym tworzyłeś grafiki do swoich gier? One zawsze odstawały ligę wyżej od średniej gmclanowej Dzięki za miłe słowa. Player, przeciwnicy, bonusy itp - Real Draw + jakiś prosty program do grafiki 3d (niestety nie powiem Ci jaki bo to było 13 lat temu), żeby wykonać animacje bonusów, tło jest z google - moje tło z 2004 nie wyglądało przekonywująco. Pod linlkiem: https://softendo.deviantart.com/gallery ,są moje projekty w Real Draw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się