nowy_user Opublikowano 21 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2017 Hej , korzystam sobie z GM studio ( versja 1, na dwójkę dopiero zbieram kieszonkowe) i mam pewien problem. Dodając dźwięk w zakładce sounds, mogę go odpalić i dźwięk jest czysty , głośny i przejrzysty. Ustawiamy dla obiektu w evencie create klocek: play a sound i wybieram mój dźwiek. Wstawiam obiekt do rooma i co? i za przeproszeniem jajco, dźwięk nie odtwarza się. Co robię nie tak? Pozdrawiam! nowy_user! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PatrykPlayingPOLSKA Opublikowano 21 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2017 To już nie lepiej zrobić to w kodzie Create event Execute piece of code GML audio_play_sound(nazwa_dźwięku,priorytet(tu wpisz liczbę),false(czy ma odtwarzać w pętli czy nie true false); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowy_user Opublikowano 21 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2017 nope, dalej nie działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PatrykPlayingPOLSKA Opublikowano 21 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2017 nope, dalej nie działa A jakie rozszerzenie ma twój dźwięk.Najlepiej gdyby miał .wav Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowy_user Opublikowano 21 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2017 rozszerzenie MIDI, czy to może być problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 21 Maja 2017 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2017 To rozszerzenie nie jest już obsługiwane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowy_user Opublikowano 21 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2017 To rozszerzenie nie jest już obsługiwane. Niestety :( Dziękuję za odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowy_user Opublikowano 30 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2017 Niestety , próbuje z dźwiękami mp3 i gdy używam klocka to działa a gdy używam kody audio_play_sound lub play_sound to już nie działa :( Mam zaznaczoną opcję use new audio engine w global game settings. Co może być nie tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PatrykPlayingPOLSKA Opublikowano 30 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2017 Pisałem najlepiej by było WAV,najlepiej pobierz sobie jakiś konwerter(format factory polecam) lub nawet audacity. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 31 Maja 2017 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2017 w sensie GML audio_play_sound(mojaMuzyczka, 0, 0); ? To dziwne, że nie działa, skoro z klocka działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SimianVirus7 Opublikowano 31 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2017 Według mnie, tak jak powiedział PatrykPlayingPOLSKA, pliki muzyczne przekonwertować na .wav (najlepiej audacity wyeksportować). Z moich doświadczeń, w GM pliki .mp3 odtwarzały się pojedynczo - tylko jeden dźwięk w jednym czasie. Może niech napisze coś takiego, chociaż to prawie to samo co Gnysek powiedział: GML If(!audio_is_playing(Nazwa_muzyki)) then audio_play_sound(Nazwa_muzyki,1,false) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowy_user Opublikowano 1 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2017 Wiecie co zrobiłem, odhaczyłem opcję new audio engine i odtwarzam dźwięki opcją sound_play i działa. Póki co :)O Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się