Skocz do zawartości

Staniki Shooter


staniki

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Zrobiłem strzelankę 2D a nazywa się ona Staniki Shooter. Zrobiłem w niej punkty, życie i 3 bronie.

Co ja wam tam będę truł : tutaj macie link,

a tutaj screena.

 

Jest to bardzo słaba gra, lecz jest to pierwsza moja w miarę pożądna a szybko zrobiona (bo robiłem ją kilka godzin)gra, więc grafika i inne rzeczy mogą się wam wydać banalne ;).

 

Aby ściągnąć tą gre z rapida za free należy najpierw kliknąć na free, potem poczekać a następnie zaznaczyć LEVEL(3) czyli to na dole i wpisać kod.:]

 

EDIT:

 

Acha i zrobiłem zmianę wyglądu, tzn. że jeżeli masz poniże 50 hp to masz czerwone rany, jeżeli poniżej 25 to masz duże rany, acha i nie zrobiłem krwi, bo nie znam się na pożądnych efektach.

 

Acha no i to jest demo ;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niesamowicie sensowny post.

 

staniki mi sie podoba, ja tam lubie takie oldschoolowe shootery :)

 

Jak naciskasz ESC a potem Anuluj to wyskakuje bledzik :)

 

Przeciwnicy moga wchodzic na to nasze pole na ktorym jest HP i punkty

 

Dlaczego tak ciezko zabic wroga? And last question, dlaczego jak obrywamy kulkami to bohater staje?

 

P.S Ta gra przypomina przyklad ś.p Bigsharka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koszmar! Niektóre obiekty mają zły depth i wychodzą nad panel z życiem i jemu podobnymi parametrami, a przeciwnicy widzą cię przez ścianę. Poza tym, grafika jest brzydka i niedokładna. Dźwięki standardowe. :]

Dodatkowo w helpie masz błąd - "maded by". Zamiast "zrobiona przez", znaczy to "doprowadzona do szaleństwa przez". :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

popracuj na grafiką

widać rze grafika to w (jakieś) 75% twoja

goście zbyt szybko strzelają

ja bym tam dodał i odją kilka rzeczy

moja ocena 1\2 czyli 5\10 jakby co.

 

Pisz poprawnie. A propos twojej sygnaturki: patrz Regulamin, punkt 5. Poza tym, nie krzycz (tzn. nie używaj tylu wykrzykników).