Skocz do zawartości

nostalgia


Japanstache

Rekomendowane odpowiedzi

czemu 80% wszystkich produkcji teraz to gównogierki na androida żeby zarobić parę groszy na appstorze

gdzie pasja

gdzie lolikzabijaka

gdzie słabe gry mające to coś

Witam Pana w czasach kapitalizmu.

Tutaj się liczy pieniądz.

I umiejętność sprzedania własnego ja.

Nie pasja.

 

xgviuNs.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Starzy twórcy dorośli i muszą jakoś zapłacić rachunki a nowych z jakiegoś powodu brak a dokładniej nie przybywa ich z tą samą prędkością lub przerzucili się na inne silniki jak unity, i na takowych forach siedzą

 

Sam już nie mogę powiedzieć że piszę gry lub że jestem jakimś indie game devem, raczej nigdy nim nie byłem ale fajnie było tak pomyśleć choćby przez chwilkę :U

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja gdziekolwiek zobaczę kogoś szukającego początków w tworzeniu gier, polecam im to forum :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czemu 80% wszystkich produkcji teraz to gównogierki na androida żeby zarobić parę groszy na appstorze

gdzie pasja

gdzie lolikzabijaka

gdzie słabe gry mające to coś

 

Stary, coś się zjebało na tym świecie. Kiedyś na GMClan troszkę śmieszkowałem, próbowałem robić jakieś gry, ale to raczej gówna były. A teraz zabrałem się za "duży" projekt i idzie mi całkiem dobrze (oczywiście z pomocą GMClanowiczów, ale idzie to w coś dużego) :o

 

Fervi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stary, coś się zjebało na tym świecie. Kiedyś na GMClan troszkę śmieszkowałem, próbowałem robić jakieś gry, ale to raczej gówna były. A teraz zabrałem się za "duży" projekt i idzie mi całkiem dobrze (oczywiście z pomocą GMClanowiczów, ale idzie to w coś dużego) :o

 

Fervi

Czyżby kolejny nic nie warty system operacyjny ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taki urok kapitalizmu, ale jeszcze przyjdzie dzień sznura

tak poważnie, to dziesięć lat temu zarabianie na grach było odległą, abstrakcyjną krainą, do której wstęp miały pojedyncze jednostki typu teegee, nawet zaawansowanym twórcom się to nie śniło, nie mówiąc już o przeciętnym gimbusie, który sobie zrobił platformówkę z fabułą w show_message(). gry robiło się po prostu dla przyjemności. teraz każdy może zrobić jakieś gówno na androida i zarobić na tym dwa złote, więc każdy robi właśnie to. tym bardziej, że we freeware'owe gierki na PC chyba już nikt nie gra. dochodzi też fakt, że teraz ktoś, kto chce stworzyć grę ma dostęp do wielu profesjonalnych beginner-friendly narzędzi, a kiedyś gm był właściwie jedynym sensownym wyborem (pomiając jakieś game factory czy co to tam było)

do tego mam wrażenie, że dzisiaj dzieciaki są jakoś mniej kreatywne. nie wiem, może teraz swoją kreatywność mogą wyładować na minecraftach i nie muszą uciekać się do tworzenia :D albo po prostu ludzie zmądrzeli. ja jak miałem 10 lat, to zrobiłem to i byłem dumny z siebie myśląc, że wcale nie jest to gówno i że ktoś w to chciałby grać mając dostęp do milionów innych gier.

może te moje teorie są naciągane, ale jest jakiś powód, dla którego czasy 2006-2009 minęły

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...