Fervi_ Opublikowano 29 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2016 Witam. Przejrzałem na szybko dokumentacje o Sprite na GMClan i joł joł gejs i nie znalazłem informacji o tym jak rysować sprite o konkretnych wymiarach zdefiniowanych (x1, x2, y1, y2). Jakaś jest funkcja? A dwa, czy GM przechowuje jakoś wartości procentowe ekranu? Czy trzeba to obliczyć z proporcji? (np. 80% z width i blablabla) Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 29 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2016 1. draw_sprite_stretched()? 2. display_get_width()*0.8 to będzie 80% szerokości ekranu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fervi_ Opublikowano 30 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2016 To będzie zbiorczy temat :P Jak jest z plikami INI na GMS? Działają wszędzie? Jeśli nie to czy jest jakaś alternatywa? Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 31 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2016 Alternatywa to json :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fervi_ Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Poczytam o JSON. Jak zrobilibyście Deck? (Talię kart)? Osobiście myślałem o użyciu DS-List, ale mam problem jak wyciągnąć z niego ostatni lub pierwszy element (obojętne XD). Jak ktoś ma przykład to chętnie Was pobłogosławię (próbowałem różnymi sposobami, ale nie idzie) (+ usuwanie tego elementu) Bardzo fajnie jakby ktoś się zgodził pomóc w projekcie, a przez pomoc mam na myśli podpowiedzi na GG (nie pisanie za mnie, chyba, że ktoś chce). Zawsze można trochę czasu spędzić na rozmowach :D Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2016 jak interesuje cię tylko wyciąganie pierwszego i ostatniego to chyba ds_stack? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fervi_ Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2016 @I am Lord Możliwe ... natomiast z kolegą Danielem (tzn. on) odkryliśmy, że można odczytywać wartości jak tablicę. test[| 0]; Od biedy pomyślę nad tym :D Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fervi_ Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Kolejny mikro problem :P sprite_index i indeks sprite :P Mam powiedzmy spr_test0 i spr_test1 po wpisaniu spr_test0 dostajemy indeks sprite (tak samo spr_test1) Co, jeśli nie mamy nazwy sprite, a wiemy, że to spr_test + i? Jak zrobić tak, by sprite_index dostając coś w stylu spr_test+i przerobił go, dostał indeks sprite i przypisał? Działa, jak zwykle dostaję / znadjuje odpowiedź 20 sekund po napisaniu posta Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2016 @I am Lord Możliwe ... natomiast z kolegą Danielem (tzn. on) odkryliśmy, że można odczytywać wartości jak tablicę. test[| 0]; Od biedy pomyślę nad tym :D Fervi To są Accesory, wpisz w helpie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fervi_ Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2016 To coś innego. Za pomocą http_post cośtam mogę ostatecznie wysłać zapytanie POST i otrzymać wynik. Jednak jak wykonać wynik, tzn. dostajemy zwrotną informacje show_message("lel"); I jak to wykonać? Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Z tego co wiem nie mozna wykonac dowolnego kodu podanego w stringu. Zrob sobie parser. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fervi_ Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Z tego co wiem nie mozna wykonac dowolnego kodu podanego w stringu. Zrob sobie parser. Yhm :/ A jakbym chciał po prostu przesłać tablicę z danymi? Dałoby radę w normalny sposób czy też nie? Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Cóż, musisz pamiętać, że dane które dostajesz zwrotnie to zwykły string więc tak czy siak musisz jakoś te dane odczytać i zapisać do zmiennych. I tak, to też się zalicza do parsera. Jak chcesz odbierać dane z neta musisz mieć parser. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fervi_ Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Tak się podpytam. Chciałem sprawdzić działanie dźwięku i na nowym systemie audio nie ma go, na starym jest. Nowy wygląda na lepszy (OGG) a każdy MB się liczy, ale no ... nie działa. Od czego to zależy? (kodeki wgrane). Nowe funkcje do dźwięku są (ciekawe czemu gra się kraszuje jak się z niej wychodzi :P) Czyszczenie projektu zdało sprawę ... Zastanawiam się czy można ustawić jakość grafiki i dźwięku w zależności od platformy ...? Fervi PS. Zauważyliście, że zawsze GM jest w kwestii dźwięku w tyle? Kiedyś obsługiwał MP3 gdy był OGG, a teraz OGG gdy jest znacznie lepszy OPUS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fervi_ Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Tak się zapytam. Jak to jest z tymi licencjami Game Makera. Kiedyś na HIB były te kody i je kupiłem. Jest w zasadzie w miarę wszystko ok, gdyby nie to, że nie wiem co z tą wersją Androidową. Używałem jej, więc działała, ale teraz jest tylko Android (Test), a jeśli dobrze rozumiem - wersje testowe mobilniaków są za free, a eksport itd. jest płatny (?) Napiszcie czy u Was jest normalnie czy mam pisać wiadomość do Yoyogames Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Żeby eksportować na andka musisz mieć wersję pro i moduł androida Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fervi_ Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Żeby eksportować na andka musisz mieć wersję pro i moduł androida No mam wersję Pro, ale bez Andka. Mam też (ale to staroć, może nie działać) - obsługę Tizena (kiedyś dawali). Tę wersję GM widzi w swoich modułach, ale nie mam możliwości kompilacji na to. Będę musiał szturmować jojo ;) Dzięki Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi