Matrix_ Opublikowano 1 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2016 Cześć, robię poruszanie bohatera do klikniętego miejsca. Mam problem ponieważ, mój raycast nie przechodzi przez inne obiekty tylko się na nich zatrzymuje mimo ustawionego layout'a (jeżeli dobrze to zrobiłem - po prostu zrobiłem nowy layout i dodałem tylko terrain) My code: GML RaycastHit hit; Ray ray = Camera.main.ScreenPointToRay(Input.mousePosition); if (Physics.Raycast(ray, out hit, 11)) // 11 - to jest numerek mojego layouta { newPosition = hit.point; } Wie ktoś może co trzeba zmienić aby ten raycast przechodził przez inne obiekty a tylko zatrzymywał się na tych z ustawionym layoutem "ziemia" ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danielus Opublikowano 1 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2016 nie pomieszałeś trochę parametrów? bo w dokumentacji jedyne funkcje pasujące do twoich dwóch pierwszych parametrów jako trzeci argument przyjmują float maxDistance i dopiero czwarty to int layerMask Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matrix_ Opublikowano 4 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2016 nie pomieszałeś trochę parametrów? bo w dokumentacji jedyne funkcje pasujące do twoich dwóch pierwszych parametrów jako trzeci argument przyjmują float maxDistance i dopiero czwarty to int layerMask Sory, ale nie jestem przyzwyczajony do sprawdzania takich rzeczy, zawsze Visual Studio dobrze podawał parametry... A w tym wypadku ma źle ułożone argumenty, gdyby nie to nie byłoby problemu... :D Dzięki za pomoc :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 4 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2016 To rób na visual studio, ja w unity na nim robiłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibki Kaktus Opublikowano 4 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2016 Napisał, że robi na VS :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się