Skocz do zawartości

Zablokowane Magi - doskonała gra strategiczna pełna magii


TeeGee

Rekomendowane odpowiedzi

He he he - wolałbym raczej, żeby kasa mi do portfela uderzyła ;). Wtedy bedę mówił o karierze.

 

Lepiej żeby kasa do konta uderzała - portfel łatwo zgubić i ukraść. Ja będę ofkoz bardzo zainteresowany kupnem gry. (Będzie możliwość kupienia gry bezpośrednio od ciebie, bez pierniczenia się z PayPalami, kartami płatniczymi itp.?)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 464
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Pewnie że będzie... ale "nieoficjalna" ;).

 

Oficjalnie sprzedażą zajmie się BMTmicro, ale myślę, że zawsze można się dogadać prywatnie ;).

 

Miała też być niższa cena dla Polaków, z możliwością przelewu pocztowego, ale to sporo kombinowania i chyba niestety nie warto :(.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

He he - udało mi się wczoraj pogonić Roba Westwooda do roboty!

 

Mam już kolejny utwór od niego - tym razem do finalnej walki ze śmiercią. Moim zdaniem minimalnie słabszy niż "Magical Dealings", ale zdecydowanie ma napięcie.

 

Ponadto Rob przedstawił finalną listę utworów do gry - oto ona:

 

01 - Death Comes to All (Introduction Cinematic)

02 - Ancient Power (Menu Theme)

03 - Waiting in Line (Tutorial/In-Game Theme)

04 - Magical Dealings (Battle Theme)

05 - Cheating Death (Final Boss Battle Theme)

 

Same tytuły już pompują grę klimatem ;).

 

Znalazłem też kilku beta-testerów (choć Wy coś nie dopisujecie ;)) i niedługo powinna ruszyć zamknieta beta. Trwają też ostatnie prace nad stroną i umową z BMTmicro (o obsługę handlu).

A to wszystko oznacza, że niedługo już bedę mógł podać datę oficjalnej premiery gry!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe TeeGee ja też właśnie dostałem liste :)

 

01 - Menu Theme (If needed)

02 - The Forest (Forest Theme)

03 - Ale is Good for the Soul (Tavern Theme)

04 - To Lock Eyes and Fight (Battle Theme)

 

Pyta się czy potrzebuje muzyke do MENU - pewnie że tak :)

 

 

Co do Magi, to ona naprawdę wygląda już profesjonalnie! Normalnie porównując pierwsze części do tych teraz, to różnica jest jak stąd do Marsa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe TeeGee ja też właśnie dostałem liste

 

No i bardzo dobrze. Niech się zabiera do roboty leniuch jeden :D. Wczoraj go trochę postraszyłem, że opóźnia premiery gry i że powinien się wyrobić do tego artykułu w GM Tech. Chyba podziałało ;).

 

Co do Magi, to ona naprawdę wygląda już profesjonalnie! Normalnie porównując pierwsze części do tych teraz, to różnica jest jak stąd do Marsa

 

Taa, a najśmieszniejsze, że wtedy mi się wydawało, że to całkiem spoko wygląda ;). Fakt, że kiedy skończyłem sam "gameplay" i zdecydowałem się na sprzedawanie gry, mogłem (w sumie musiałem) się spokojnie wziąć za wyrobienie komercyjnej jakości.

Gdyby gra był freewarem, to pewnie bym się nie zmobilizował do tylu zmian i już ją wydał. Poprawki pewnie by były - ale dużo później - w jakichś update'ach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Info:

 

Hej,

 

Jak zwykle po weekendzie mam dla Was garść nowych interesujących informacji.

 

Beta-testy:

 

Beta testy ruszyły w najlepsze i już zostałem zalany listami bugów, literówek i sugestii. Nowe AI sprawdza się na razie bardzo dobrze (choć juz musiałem zrobić 2 patche usuwające pętle logiczne), podobnie jak nowy system rozgrywki. Koniec z nawalanie w kólko napakowanym na max Magic Missilem - teraz bez kombinowania przy strategi komp na sklepie.

Wygląda na to, że udało mi się znaleźć równowagę pomiędzy interesującym wyzwaniem a przyjemnością z klepania wrogów.

W tej chwili rozważamy, czy AI też nie powinno sie dostosowywać do umiejętności gracza. Im lepszy gracz, tym bardziej AI mu daje w kość. Wasze sugestie są mile widziane.

 

Tak czy inaczej - w tym tempie gra niedługo bedzie wolna od bugów i bedę mógł zabrać się za ostatnie wykończenia.

 

Muzyka:

 

Rob Westwood wysłał mi ostatnio konkretne terminy przysyłania nowych utworów i jak na razię się ich trzyma.

Dzisiaj otrzymałem Waiting in Line - spokojną, nieco etniczną muzyczkę przygrywającą pomiedzy walkami. Jest naprawdę świetna - jak chcecie to mogę ją tu wrzucić, ale uprzedzam, że jest w formacie Ogg.

Zgodnie z tym co napisał Rob - do końca tego tygodnia powinienem mieć cały soundtrack.

 

GM Tech:

 

Magazyn GM Tech dał ciała i znalazł sobie inny exclusiv na to wydanie. Magi pojawi się dopiero w następnym ;). No ale przynajmniej miałem radochę z wysyłania im maily wytykających nieprofesjonalne i niegrzeczne podejście do twórców - he he he...

 

Screen:

 

Nie byłbym sobą, gdybym nie wrzucił nowego screena z gry. Tym razem ukazuje "fajerwerki" po zwycięstwie nad wrogim magiem.

 

screen26hh.th.jpg

 

Mam nadzieję, że się podoba.

 

 

Poza tym - ciągle poszukuję beta-testerów z Polski. Jeśli ktos jest zainteresowany to niech wali na PM.

 

No to tyle - mam nadzieję, że teraz pracę pójdą juz naprawdę szybko i niedługo bedę mógł podać date premiery.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

 

Sorry za trzeciego posta z rzędu, mam nadzieję, że nie zostanę wyklęty i nie będę musiał dyrgać do Canossy w włosiennicy ;).

 

Minęło troche czasu i mam dla was kolejne ciekawostki. Tym razem coś kompletnie nowego - projekt mojego logo i dwa szkice/concept-arty użyte przy projektowaniu postaci w grze. Od tak dla szerszego wglądu w proces powstawania Magi. Proszę:

 

Logo:

 

logo25zl.th.png

 

Głowa jest autorstwa mojej dziewczyny, wykończenia i sam projekt całości - mój.

 

Szkice:

 

Nekromanta:

 

skanuj00034iw.th.jpg

 

Wiedźma:

 

skanuj00042qv.th.jpg

 

Oba projekty autorstwa mojej wspaniałej drugiej połowy. Jak widzicie, w obu przypadkach było kilka koncepcji. Czasem bardzo hmm... radykalnych ;).

 

Potem pewnie wrzucę szkice do pozostałych postaci - będzie je można obejrzeć na Forum Magi. Zapraszam!

 

Poza tym pracę nad grą są już na ukończeniu. Mam niemal cały soundtrack od Roba (brakuje ostatniego tracka), a beta-testy pozwoliły wyhaczyć większość błędów. Poprawiłem też wygląd lewego panelu UI - screena wrzuce później.

W zasadzie obecnie kończę usuwać wszystkie bugi i zabieram się za system nagród. Nowy GM ma być około 15 - myślę, że premiera gry niewiele poźniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

He he - a czytałeś notatki na boku kartki? ;)

 

I powtarzam ;) - to jest moje developerskie cool logo, a nie symbol tej konkretnie gry.

 

Rozkręcam własny biznes to i porządne logo musi być ;). Przyda się potem kiedy wystartuję z innymi produkcjami/usługami/systemem affilate i takimi tam. Poza tym ma wyglądać profesjonalnie i pasować do generalnego image'u.

 

A przy okazji - macie tu screena z ulepszonym wyglądem UI:

 

screen33dl.th.jpg

 

Ładnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Borek/Marmot:

 

Dzięki chłopaki ;). Cieszę się, że się podoba - zwłaszcza, że teraz nie zamierzam już nic zmieniać.

 

@pietrus:

 

Eee tam - to taki standard - nekromanta to zawsze gośc w czarnej szacie z kapturem. Ja tam wolę oryginalniejsze podejście do sprawy. I bardziej "etniczne" niż fantasy ;). Dlatego wklejam takie postacie jak Pure One czy Technolich - to zawsze coś czego jeszcze wcześniej nie było i nie zostało wyeksploatowane do cna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Patrysław:

 

Dzięki.

 

@Dziadek:

 

He he - no bo to przecież jest poważana, komercyjna produkcja :).

 

W ogóle cieszę się, że się Wam podoba. Zawsze mam ten spokój ducha, że wszystko jest okej i mogę się skupić na ostatnich pierdółkach.

Ech... gorzej, że te "pierdółki" to na przykład takie przyjemności jak wizyta w urzędzie skarbowym :/.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

grafika 10/10

fabuła 10/10

efekty specjalne 9/10

muzyka 9/10

nowe czary 1/10

język 1/10

 

Ogółna ocena 8,5/10

Inne:

Nowe czary jakoś długo się pojawiają.

Przy nowej grze efekt tego słońca strasznie hamuje procesor (Clareon d)

Zbyd długie walki.

A czy mógłbyś zrobić trotuliar po polsku? Bo wszystko musiałem experymentować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Nasheer:

 

Hmm kombinowałem już z tym, tylko na razie nie znalazłem nic co by mi odpowiadało. Na razie podkreśliłem cień i "krągłość" na obecnych sprite'ach ale pewnie jeszcze je wymienię.

Oczywiście dam screena jak skończę.

 

@maciusiowo1:

 

Dzięki za ocenę. Co prawda nie wiem o co Ci chodzi z językiem - od kiedy to angielski jest na 1. Prawdę muwiąc to za brak jego znajomości zwykle się "1" dostaje ;).

 

Muzyka będzie zmieniona, ten feralny efekt też - już o tym pisałem w tym temacie.

 

"Trotuliara" ;) po polsku nie napiszę, bo i po co - ale na forum Magi jest polski dział i możesz tam zadać swoje pytania. I pisze się "tutorial" ;).

 

@Borek:

 

Przerabiam intro, tak żeby pasowało do muzyki Roba (świetna!). Przy okazji poprawię wygląd literek i ulepsze ogólny flow. Poważniejszego intra raczej nie dam rady zrobić - brak śrdoków, talentu i czasu. Najwyżej wkleję jakieś art-worki w tle. Zreszta taki styl jest nawet fajny jak dla mnie :P.

 

 

Info:

 

Ruszyła zamknięta beta nr.2 i jest właśnie poddawana wszelkim testom. Na razie wygląda, że nie ma poważniejszych bugów i moge zabrać sie za dopieszczanie dupereli.

 

Poza tym mam juz cały soundtrack od Westwooda - jest naprawdę świetny. Partia chóru w intro, kiedy pojawia sie napis "Magi", naprwde wymiata i przyprawia o dreszczyk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj nie, właśnie real time jest fajny i oryginalniejszy. Nadaje tej, dość statycznej, grze dynamizmu. Gier fantasy "na tury" jest masa - a czegoś takiego jeszcze nie było.

 

No i ma to swój urok - jak masz dobry refleks i wyczucie czasu, to możesz np. wyhaczyć potworka Unsummonem, mimo tarczy przeciwnika. Nie mówiąc o "zręcznościowych" skillach, takich jak odbicie czy wszelkiego rodzaju wysysaczki energii.

W walce na tury by takich myków nie było i całość mogła by zacząć zalatywać lekką nudą. Ot każdy se po czarze rzuca - bez szybkich decyzji i zmieniania czarów "w locie".

 

;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale ja nie mówie od razu żeby rezygnować z real time'u. mi chodziło o dodanie w przyszłości nowego trybu gry dla "tradycjonalistów" ;) osobiście nic do obecnego trybu Magi nic nie mam, bo gra się bardzo fajnie. jednak bardziej w takich grach preferuje tury. ale to tylko propozycja :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no spoko - rozumiem.

 

Tylko tłumaczę czemu takiego trybu nie zastosowałem i czemu raczej nie wprowadzę nawet w przyszłych wersjach. Po prostu Magi jest zapojektowana na tryb "real time" i nie dało by się jej przenieść bez zmieniania niektórych elementarnych zalożeń gameplaya.

 

A po za tym ja jestem "oryginał" ;). Gier dla "tradycjonalistów" jest już wystarczająco dużo (w tym wiele wspaniałych). Wolę stworzyc cos nowogo, nawet jesli to pewne ryzyko ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ostatnio mialem okazje zagrac w zamknieta bete "Magi" i chcialbym sie podzielic z wami moimi emocjami jakie wywarla na mnie ta gra.

 

Zaczynajac od poczatku - Intro. Prostota z jaka zostalo wykonane jest poprostu wysmienita, czytajac kolejne teksty zaglebilem sie coraz dalej w swiat "Magi". Do tego kolosalna muzyka choru, ktora czulem wewnatrz swojego ciala...

 

Przejrzyste i klimatyczne menu zachecilo mnie do jak najszybszego nacisniecia przycisku "Nowa gra"... Sama rozgrywka z poczatku wydawala mi sie trudna lecz po przeczytaniu tutoriali zawartych w grze oraz rozegraniu paru bitew doszedlem do wprawy pokonujac coraz to lepszego, madrzejszego komputera.

 

Grafika i efekty wizualne przepiekne, do tego swietna oprawa muzyczna i dzwiekowa ! Zaden obiekt ani efekt nie odstaje graficzne od reszty.

 

Jednym slowem "CUDEŃKO" :thumbsup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Dangon:

 

Dzięki za wazelinkę :P. I w sumie dzięki, że wyciągnąłeś temat z otchłani zapomnienia...

 

@anhem:

 

fajne to Magi..

 

Jasne, że fajne ;).

 

nie sądziłem że w GM można zrobić tak profesjonalnie wyglądającą gierkę.....

 

Ano jak widać można ;). Prawdę mówiąc nie jest to takie trudne... o ile komuś się chce i ma się pomysły + cierpliwość. W sumie przecież o to w GMie chodzi, żeby dało się łatwo robić całkiem przyzwoite gry. Po prostu zbyt wielu użytkowników traktuje to tylko jako zabawę i nie bardzo wierzy w swoje/GMa możliwości.

 

A co do przyszłości Magi jako gry internetowej... nie mówię nie ;). Choć na razie po prostu wydam wersję single - pewniejsze i łatwiejsze pieniądze.

 

Swoją drogą - gra jest już na kompletnym ukończeniu. Została do dodania tylko jedna rzecz. Nawet bugi już się raczej nie zdarzają. Naprawdę sporo zawdzięczam swoim beta-testerom - bardzo przyspieszyli cały proces.

 

Możliwe, że już niedługo zaprezentuję Wam demo pełnej wersji Magi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...