dziadekkleofas Opublikowano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 He he he - wolałbym raczej, żeby kasa mi do portfela uderzyła ;). Wtedy bedę mówił o karierze. Lepiej żeby kasa do konta uderzała - portfel łatwo zgubić i ukraść. Ja będę ofkoz bardzo zainteresowany kupnem gry. (Będzie możliwość kupienia gry bezpośrednio od ciebie, bez pierniczenia się z PayPalami, kartami płatniczymi itp.?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 17 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 Pewnie że będzie... ale "nieoficjalna" ;). Oficjalnie sprzedażą zajmie się BMTmicro, ale myślę, że zawsze można się dogadać prywatnie ;). Miała też być niższa cena dla Polaków, z możliwością przelewu pocztowego, ale to sporo kombinowania i chyba niestety nie warto :(. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markos Opublikowano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 mam nadzieje ze gre szybko bedzie mozna sciagnac z torrentow.. :P ok Joke ;D mi gierka tez sie bardzo podoba i nawet teraz mam wolny czas to ide se pyknac kilka rundek :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 18 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2007 He he - udało mi się wczoraj pogonić Roba Westwooda do roboty! Mam już kolejny utwór od niego - tym razem do finalnej walki ze śmiercią. Moim zdaniem minimalnie słabszy niż "Magical Dealings", ale zdecydowanie ma napięcie. Ponadto Rob przedstawił finalną listę utworów do gry - oto ona: 01 - Death Comes to All (Introduction Cinematic) 02 - Ancient Power (Menu Theme) 03 - Waiting in Line (Tutorial/In-Game Theme) 04 - Magical Dealings (Battle Theme) 05 - Cheating Death (Final Boss Battle Theme) Same tytuły już pompują grę klimatem ;). Znalazłem też kilku beta-testerów (choć Wy coś nie dopisujecie ;)) i niedługo powinna ruszyć zamknieta beta. Trwają też ostatnie prace nad stroną i umową z BMTmicro (o obsługę handlu). A to wszystko oznacza, że niedługo już bedę mógł podać datę oficjalnej premiery gry! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 18 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2007 Hehe TeeGee ja też właśnie dostałem liste :) 01 - Menu Theme (If needed) 02 - The Forest (Forest Theme) 03 - Ale is Good for the Soul (Tavern Theme) 04 - To Lock Eyes and Fight (Battle Theme) Pyta się czy potrzebuje muzyke do MENU - pewnie że tak :) Co do Magi, to ona naprawdę wygląda już profesjonalnie! Normalnie porównując pierwsze części do tych teraz, to różnica jest jak stąd do Marsa :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 18 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2007 Hehe TeeGee ja też właśnie dostałem liste No i bardzo dobrze. Niech się zabiera do roboty leniuch jeden :D. Wczoraj go trochę postraszyłem, że opóźnia premiery gry i że powinien się wyrobić do tego artykułu w GM Tech. Chyba podziałało ;). Co do Magi, to ona naprawdę wygląda już profesjonalnie! Normalnie porównując pierwsze części do tych teraz, to różnica jest jak stąd do Marsa Taa, a najśmieszniejsze, że wtedy mi się wydawało, że to całkiem spoko wygląda ;). Fakt, że kiedy skończyłem sam "gameplay" i zdecydowałem się na sprzedawanie gry, mogłem (w sumie musiałem) się spokojnie wziąć za wyrobienie komercyjnej jakości. Gdyby gra był freewarem, to pewnie bym się nie zmobilizował do tylu zmian i już ją wydał. Poprawki pewnie by były - ale dużo później - w jakichś update'ach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 22 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 Info: Hej, Jak zwykle po weekendzie mam dla Was garść nowych interesujących informacji. Beta-testy: Beta testy ruszyły w najlepsze i już zostałem zalany listami bugów, literówek i sugestii. Nowe AI sprawdza się na razie bardzo dobrze (choć juz musiałem zrobić 2 patche usuwające pętle logiczne), podobnie jak nowy system rozgrywki. Koniec z nawalanie w kólko napakowanym na max Magic Missilem - teraz bez kombinowania przy strategi komp na sklepie. Wygląda na to, że udało mi się znaleźć równowagę pomiędzy interesującym wyzwaniem a przyjemnością z klepania wrogów. W tej chwili rozważamy, czy AI też nie powinno sie dostosowywać do umiejętności gracza. Im lepszy gracz, tym bardziej AI mu daje w kość. Wasze sugestie są mile widziane. Tak czy inaczej - w tym tempie gra niedługo bedzie wolna od bugów i bedę mógł zabrać się za ostatnie wykończenia. Muzyka: Rob Westwood wysłał mi ostatnio konkretne terminy przysyłania nowych utworów i jak na razię się ich trzyma. Dzisiaj otrzymałem Waiting in Line - spokojną, nieco etniczną muzyczkę przygrywającą pomiedzy walkami. Jest naprawdę świetna - jak chcecie to mogę ją tu wrzucić, ale uprzedzam, że jest w formacie Ogg. Zgodnie z tym co napisał Rob - do końca tego tygodnia powinienem mieć cały soundtrack. GM Tech: Magazyn GM Tech dał ciała i znalazł sobie inny exclusiv na to wydanie. Magi pojawi się dopiero w następnym ;). No ale przynajmniej miałem radochę z wysyłania im maily wytykających nieprofesjonalne i niegrzeczne podejście do twórców - he he he... Screen: Nie byłbym sobą, gdybym nie wrzucił nowego screena z gry. Tym razem ukazuje "fajerwerki" po zwycięstwie nad wrogim magiem. Mam nadzieję, że się podoba. Poza tym - ciągle poszukuję beta-testerów z Polski. Jeśli ktos jest zainteresowany to niech wali na PM. No to tyle - mam nadzieję, że teraz pracę pójdą juz naprawdę szybko i niedługo bedę mógł podać date premiery. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 25 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 Hej, Sorry za trzeciego posta z rzędu, mam nadzieję, że nie zostanę wyklęty i nie będę musiał dyrgać do Canossy w włosiennicy ;). Minęło troche czasu i mam dla was kolejne ciekawostki. Tym razem coś kompletnie nowego - projekt mojego logo i dwa szkice/concept-arty użyte przy projektowaniu postaci w grze. Od tak dla szerszego wglądu w proces powstawania Magi. Proszę: Logo: Głowa jest autorstwa mojej dziewczyny, wykończenia i sam projekt całości - mój. Szkice: Nekromanta: Wiedźma: Oba projekty autorstwa mojej wspaniałej drugiej połowy. Jak widzicie, w obu przypadkach było kilka koncepcji. Czasem bardzo hmm... radykalnych ;). Potem pewnie wrzucę szkice do pozostałych postaci - będzie je można obejrzeć na Forum Magi. Zapraszam! Poza tym pracę nad grą są już na ukończeniu. Mam niemal cały soundtrack od Roba (brakuje ostatniego tracka), a beta-testy pozwoliły wyhaczyć większość błędów. Poprawiłem też wygląd lewego panelu UI - screena wrzuce później. W zasadzie obecnie kończę usuwać wszystkie bugi i zabieram się za system nagród. Nowy GM ma być około 15 - myślę, że premiera gry niewiele poźniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 Logo fajne, choć mało magiczne :). A szkice się nie wyświetlają, daj je w zwykłym linku. (OK, już są. Fajne.) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 25 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 Logo jest zaprojektowane z myślą także o przyszłych grach/stronie/firmie whatever ;). A linki już daję: Necromancer Witch W sumie mi sie i tak wyświetlają - ktoś jeszcze ma problemy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 Logo pasowałoby bardziej do jakiejś haxorskiej gry, a ten necromancer dziwnie mi przypomina Sida Viciousa ;p . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 25 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 He he - a czytałeś notatki na boku kartki? ;) I powtarzam ;) - to jest moje developerskie cool logo, a nie symbol tej konkretnie gry. Rozkręcam własny biznes to i porządne logo musi być ;). Przyda się potem kiedy wystartuję z innymi produkcjami/usługami/systemem affilate i takimi tam. Poza tym ma wyglądać profesjonalnie i pasować do generalnego image'u. A przy okazji - macie tu screena z ulepszonym wyglądem UI: Ładnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 Bomba, co tu więcej pisać! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 W sumie, to przeczytałem po napisaniu posta i widzę, że dobrze myślałem ;p . A grafika - cudo :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek (Kamrat) Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 fajne pr0 dev logo. a nekromantę wolałbym owiniętego w jakąś czarną szatę z kapturem na łbie ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 25 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 @Borek/Marmot: Dzięki chłopaki ;). Cieszę się, że się podoba - zwłaszcza, że teraz nie zamierzam już nic zmieniać. @pietrus: Eee tam - to taki standard - nekromanta to zawsze gośc w czarnej szacie z kapturem. Ja tam wolę oryginalniejsze podejście do sprawy. I bardziej "etniczne" niż fantasy ;). Dlatego wklejam takie postacie jak Pure One czy Technolich - to zawsze coś czego jeszcze wcześniej nie było i nie zostało wyeksploatowane do cna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrysław Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 Niegłupie te concept arty. :) Poza tym zgadzam się z przedostatnim postem Borkosława. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 No, teraz to wygląda jakby to naprawdę była komercyjna produkcja! :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 26 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 @Patrysław: Dzięki. @Dziadek: He he - no bo to przecież jest poważana, komercyjna produkcja :). W ogóle cieszę się, że się Wam podoba. Zawsze mam ten spokój ducha, że wszystko jest okej i mogę się skupić na ostatnich pierdółkach. Ech... gorzej, że te "pierdółki" to na przykład takie przyjemności jak wizyta w urzędzie skarbowym :/. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nasheer Opublikowano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 Noooo...to jesio świeczniki, panie T, i nie będę miał się czego czepiać ;). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciusiowo1 Opublikowano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 grafika 10/10 fabuła 10/10 efekty specjalne 9/10 muzyka 9/10 nowe czary 1/10 język 1/10 Ogółna ocena 8,5/10 Inne: Nowe czary jakoś długo się pojawiają. Przy nowej grze efekt tego słońca strasznie hamuje procesor (Clareon d) Zbyd długie walki. A czy mógłbyś zrobić trotuliar po polsku? Bo wszystko musiałem experymentować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2007 Tege zrób jeszcze jakieś ładne intro, bo te literki psują troche klimat ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 28 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 @Nasheer: Hmm kombinowałem już z tym, tylko na razie nie znalazłem nic co by mi odpowiadało. Na razie podkreśliłem cień i "krągłość" na obecnych sprite'ach ale pewnie jeszcze je wymienię. Oczywiście dam screena jak skończę. @maciusiowo1: Dzięki za ocenę. Co prawda nie wiem o co Ci chodzi z językiem - od kiedy to angielski jest na 1. Prawdę muwiąc to za brak jego znajomości zwykle się "1" dostaje ;). Muzyka będzie zmieniona, ten feralny efekt też - już o tym pisałem w tym temacie. "Trotuliara" ;) po polsku nie napiszę, bo i po co - ale na forum Magi jest polski dział i możesz tam zadać swoje pytania. I pisze się "tutorial" ;). @Borek: Przerabiam intro, tak żeby pasowało do muzyki Roba (świetna!). Przy okazji poprawię wygląd literek i ulepsze ogólny flow. Poważniejszego intra raczej nie dam rady zrobić - brak śrdoków, talentu i czasu. Najwyżej wkleję jakieś art-worki w tle. Zreszta taki styl jest nawet fajny jak dla mnie :P. Info: Ruszyła zamknięta beta nr.2 i jest właśnie poddawana wszelkim testom. Na razie wygląda, że nie ma poważniejszych bugów i moge zabrać sie za dopieszczanie dupereli. Poza tym mam juz cały soundtrack od Westwooda - jest naprawdę świetny. Partia chóru w intro, kiedy pojawia sie napis "Magi", naprwde wymiata i przyprawia o dreszczyk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek (Kamrat) Opublikowano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 a ja bym proponował zrobić tryb walki na tury, bo do tej gry by takie coś pasowałoby jak ulał. pomyśl nad tym w przyszłości ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 28 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 Oj nie, właśnie real time jest fajny i oryginalniejszy. Nadaje tej, dość statycznej, grze dynamizmu. Gier fantasy "na tury" jest masa - a czegoś takiego jeszcze nie było. No i ma to swój urok - jak masz dobry refleks i wyczucie czasu, to możesz np. wyhaczyć potworka Unsummonem, mimo tarczy przeciwnika. Nie mówiąc o "zręcznościowych" skillach, takich jak odbicie czy wszelkiego rodzaju wysysaczki energii. W walce na tury by takich myków nie było i całość mogła by zacząć zalatywać lekką nudą. Ot każdy se po czarze rzuca - bez szybkich decyzji i zmieniania czarów "w locie". ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek (Kamrat) Opublikowano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 ale ja nie mówie od razu żeby rezygnować z real time'u. mi chodziło o dodanie w przyszłości nowego trybu gry dla "tradycjonalistów" ;) osobiście nic do obecnego trybu Magi nic nie mam, bo gra się bardzo fajnie. jednak bardziej w takich grach preferuje tury. ale to tylko propozycja :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 28 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 Nie no spoko - rozumiem. Tylko tłumaczę czemu takiego trybu nie zastosowałem i czemu raczej nie wprowadzę nawet w przyszłych wersjach. Po prostu Magi jest zapojektowana na tryb "real time" i nie dało by się jej przenieść bez zmieniania niektórych elementarnych zalożeń gameplaya. A po za tym ja jestem "oryginał" ;). Gier dla "tradycjonalistów" jest już wystarczająco dużo (w tym wiele wspaniałych). Wolę stworzyc cos nowogo, nawet jesli to pewne ryzyko ;). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dangon Opublikowano 11 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 Ostatnio mialem okazje zagrac w zamknieta bete "Magi" i chcialbym sie podzielic z wami moimi emocjami jakie wywarla na mnie ta gra. Zaczynajac od poczatku - Intro. Prostota z jaka zostalo wykonane jest poprostu wysmienita, czytajac kolejne teksty zaglebilem sie coraz dalej w swiat "Magi". Do tego kolosalna muzyka choru, ktora czulem wewnatrz swojego ciala... Przejrzyste i klimatyczne menu zachecilo mnie do jak najszybszego nacisniecia przycisku "Nowa gra"... Sama rozgrywka z poczatku wydawala mi sie trudna lecz po przeczytaniu tutoriali zawartych w grze oraz rozegraniu paru bitew doszedlem do wprawy pokonujac coraz to lepszego, madrzejszego komputera. Grafika i efekty wizualne przepiekne, do tego swietna oprawa muzyczna i dzwiekowa ! Zaden obiekt ani efekt nie odstaje graficzne od reszty. Jednym slowem "CUDEŃKO" :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anhem Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 fajne to Magi..nie sądziłem że w GM można zrobić tak profesjonalnie wyglądającą gierkę.....myślę że jej przyszłość to MAGI-NET....czyli pojedynki w necie i tworzenie na ich podstawie rankingów itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 13 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 @Dangon: Dzięki za wazelinkę :P. I w sumie dzięki, że wyciągnąłeś temat z otchłani zapomnienia... @anhem: fajne to Magi.. Jasne, że fajne ;). nie sądziłem że w GM można zrobić tak profesjonalnie wyglądającą gierkę..... Ano jak widać można ;). Prawdę mówiąc nie jest to takie trudne... o ile komuś się chce i ma się pomysły + cierpliwość. W sumie przecież o to w GMie chodzi, żeby dało się łatwo robić całkiem przyzwoite gry. Po prostu zbyt wielu użytkowników traktuje to tylko jako zabawę i nie bardzo wierzy w swoje/GMa możliwości. A co do przyszłości Magi jako gry internetowej... nie mówię nie ;). Choć na razie po prostu wydam wersję single - pewniejsze i łatwiejsze pieniądze. Swoją drogą - gra jest już na kompletnym ukończeniu. Została do dodania tylko jedna rzecz. Nawet bugi już się raczej nie zdarzają. Naprawdę sporo zawdzięczam swoim beta-testerom - bardzo przyspieszyli cały proces. Możliwe, że już niedługo zaprezentuję Wam demo pełnej wersji Magi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi