pankracy Opublikowano 28 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2015 Witam wszystkich Nie wiem w czym tkwi problem...bo nie mogę utworzyć palącej się pochodni..próbuje z emiterami i coś mi nie wychodzi..o ile udało mi się narysować wokół pochodni światło,które działa,to już sam ogień nie działa..jest tylko mały piksel nad pochodnią:/ Proszę o jakąś radę pomoc... z góry dziękuje.Posiadam game maker studio tu niżej kod obj_pochodnia create GML global.ps = part_system_create(); global.pt = part_type_create(); global.pe = part_emitter_create(global.ps); step GML part_emitter_region(global.ps, global.pe, x-1, x+1, y-1, y+1,ps_shape_rectangle, ps_distr_linear); part_emitter_burst(global.ps, global.pe, global.pt, 1); draw GML r = random(0.2)-random(0.2); draw_set_blend_mode(bm_add); draw_sprite_ext(spr_effect, 0, x, y+14, 1-r, 1-r, 0, c_yellow, 0.5); draw_sprite_ext(spr_effect, 0, x, y+14, 1-r, 1-r, 0, c_red, 0.2); draw_set_blend_mode(bm_normal); draw_sprite(sprite_index, 0, x, y); obj_core create GML scr_part_init(); no i sam skrypt GML global.ps = part_system_create(); global.pt = part_type_create(); global.pe = part_emitter_create(global.ps); part_system_depth(global.ps, -99); part_type_shape(global.pt, pt_shape_flare); part_type_blend(global.pt, true); part_type_alpha2(global.pt, 1, 0); part_type_color_mix(global.pt, c_red, c_yellow); part_type_direction(global.pt, 90, 90, 0, 0); part_type_speed(global.pt, 0.1, 1, 0, 0); part_type_size(global.pt, 0.2, 0.3, 0, 0); part_type_life(global.pt, 50, 75); Chyba,że ktoś ma prostszy sposób na stworzenie pochodni..Nie wiem już co mam z tym zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cygnus Opublikowano 29 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2015 Skomplikowana rzecz,też się z pochodnią borykam tak jak ty:/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pankracy Opublikowano 30 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 Ktoś wie jak mi z tym pomóc,bo stoję w martwym punkcie z tą płonącą pochodnią:/ Ej. Wszyscy widzą twój temat. Proszę nie odświeżaj go co kilkanaście godzin - zachęcam zapoznać się z regulaminem forum - Uzjel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 30 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 Może załącz plik GMZ z tą pochodnią. Zobaczymy co da się zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pankracy Opublikowano 30 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 Witam wszystkich Nie wiem w czym tkwi problem...bo nie mogę utworzyć palącej się pochodni..próbuje z emiterami i coś mi nie wychodzi..o ile udało mi się narysować wokół pochodni światło,które działa,to już sam ogień nie działa..jest tylko mały piksel nad pochodnią:/ Proszę o jakąś radę pomoc... z góry dziękuje.Posiadam game maker studio tu niżej kod obj_pochodnia create GMLglobal.ps = part_system_create(); global.pt = part_type_create(); global.pe = part_emitter_create(global.ps); step GMLpart_emitter_region(global.ps, global.pe, x-1, x+1, y-1, y+1,ps_shape_rectangle, ps_distr_linear); part_emitter_burst(global.ps, global.pe, global.pt, 1); draw GMLr = random(0.2)-random(0.2); draw_set_blend_mode(bm_add); draw_sprite_ext(spr_effect, 0, x, y+14, 1-r, 1-r, 0, c_yellow, 0.5); draw_sprite_ext(spr_effect, 0, x, y+14, 1-r, 1-r, 0, c_red, 0.2); draw_set_blend_mode(bm_normal); draw_sprite(sprite_index, 0, x, y); obj_core create GMLscr_part_init(); no i sam skrypt GMLglobal.ps = part_system_create(); global.pt = part_type_create(); global.pe = part_emitter_create(global.ps); part_system_depth(global.ps, -99); part_type_shape(global.pt, pt_shape_flare); part_type_blend(global.pt, true); part_type_alpha2(global.pt, 1, 0); part_type_color_mix(global.pt, c_red, c_yellow); part_type_direction(global.pt, 90, 90, 0, 0); part_type_speed(global.pt, 0.1, 1, 0, 0); part_type_size(global.pt, 0.2, 0.3, 0, 0); part_type_life(global.pt, 50, 75); Chyba,że ktoś ma prostszy sposób na stworzenie pochodni..Nie wiem już co mam z tym zrobić. Uzjel no przecież dałem wyżej cały kod pochodni calutki;) mam jeszcze sprita zrobiłem,żeby otoczka światła była jako gradient..ale z tym akurat działa.problem z tymi emiterami mam kurcze nie wiem,co jest nie tak,bo tylko mały piksel świeci się pochodnia..a nie może wydobyć się ogień z niej:/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się