Ignatus Opublikowano 27 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2015 Czy jest jakaś metoda żeby fukcja "instance_nearest" odnosiła się nie tylko do 1 najbliższego obiektu ale np do wszystkich obiektów w danym zasięgu równocześnie? Np.Mam "eksplozje" która ma odrzucić (GM physic) wszystkie przedmioty w okolicy wybuchu- przy małej ilości przedmiotów wygląda to tak jak powinno, ale kiedy ich jest bardzo dużo widać wyraźnie że siła działa tylko na 1 (a w wyniku położenia potem na kolejne "bliższe-chyba że się mylę i chodzi o coś innego)- i wtedy całość ledwo się rusza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 27 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2015 A szukałeś w internecie? http://www.gmlscripts.com/script/instance_nth_nearest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 27 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2015 Hmm... GML with(obiekt) { if(point_distance(x,y,other.x,other.y)<64) { //warunek spełniony! Pamiętaj o other!. } } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się