Skocz do zawartości

Więcej niż jeden "instance_nearest"


Ignatus

Rekomendowane odpowiedzi

Czy jest jakaś metoda żeby fukcja "instance_nearest" odnosiła się nie tylko do 1 najbliższego obiektu ale np do wszystkich obiektów w danym zasięgu równocześnie?

 

Np.Mam "eksplozje" która ma odrzucić (GM physic) wszystkie przedmioty w okolicy wybuchu- przy małej ilości przedmiotów wygląda to tak jak powinno, ale kiedy ich jest bardzo dużo widać wyraźnie że siła działa tylko na 1 (a w wyniku położenia potem na kolejne "bliższe-chyba że się mylę i chodzi o coś innego)- i wtedy całość ledwo się rusza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...