Skocz do zawartości

Napisy w intro zbliżajace się


Cygnus

Rekomendowane odpowiedzi

 

 

No tak to już robiłem stworzyłem objekt intro a w nim DRAW i w kodzie wpisałem

GML
[/gml]draw_set_halign(fa_center);

draw_set_valign(fa_middle);

image_angle += 1;

draw_text_transformed(room_width / 2, room_height / 2, "GAME OVER!", 2, 2, image_angle);[gml]

 

wstawiłem ten objekt intro do pokoju i niestety nie uruchamia się są błędy..pewnie czegoś brakuje..

 

 

Dobra mój błąd był,ok napis tu w tym przykładzie Game Over on tylko się obraca...a co zrobić,żeby był taki efekt napisu jak na tym filmiku co podałem linka?

dzięki ogólnie za pomoc;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

w create

GML
skala = 5;

 

w draw

GML
draw_set_halign(fa_center);

draw_set_valign(fa_middle);

 

if( skala > 1 )

skala -= 0.25;

 

draw_text_transformed(room_width / 2, room_height / 2, "GAME OVER!", skala, skala, image_angle);

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w create

GMLskala = 5;

 

w draw

GMLdraw_set_halign(fa_center);

draw_set_valign(fa_middle);

 

if( skala > 1 )

skala -= 0.25;

 

draw_text_transformed(room_width / 2, room_height / 2, "GAME OVER!", skala, skala, image_angle);

 

 

 

O właśnie o taki efekt mi chodziło;D

 

Dzięki;) Her AntY a słuchaj jak zrobić żeby ten napis powiększyć i żeby on wolno się oddalał;) bo teraz jest mały i szybko się oddala;)

 

O właśnie o taki efekt mi chodziło;D

 

Dzięki;) Her AntY a słuchaj jak zrobić żeby ten napis powiększyć i żeby on wolno się oddalał ;) bo teraz jest mały i szybko się oddala;)

 

AntY i pytanie,czy w miejsce napisu Game Over mogę wstawić swoje zrobione logo jeśli tak to mam zrobić? np logo mam pod nazwa obj_logo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

żeby był większy na początku to zmienną "skala" musisz powiększyć

 

żeby się wolniej oddalał to operuj na

GML
skala -= 0.25;

 

np jak dasz -= 0.05 to będzie 5 razy wolniej się oddalał

 

obrazki nazywaj najlepiej z przedrostkiem s_ albo spr_

np. spr_logo zamiast obj_logo (a tylko obiekty obj_)

 

anyways

 

GML
draw_set_halign(fa_center);

draw_set_valign(fa_middle);

 

if( skala > 1 )

skala -= 0.25;

 

draw_sprite_ext( spr_logo, -1, room_width /2, room_height /2, skala, skala, image_angle, c_white, image_alpha );

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

żeby był większy na początku to zmienną "skala" musisz powiększyć

 

żeby się wolniej oddalał to operuj na

GMLskala -= 0.25;

 

np jak dasz -= 0.05 to będzie 5 razy wolniej się oddalał

 

obrazki nazywaj najlepiej z przedrostkiem s_ albo spr_

np. spr_logo zamiast obj_logo (a tylko obiekty obj_)

 

anyways

 

GMLdraw_set_halign(fa_center);

draw_set_valign(fa_middle);

 

if( skala > 1 )

skala -= 0.25;

 

draw_sprite_ext( spr_logo, -1, room_width /2, room_height /2, skala, skala, image_angle, c_white, image_alpha );

 

 

 

Dzięki ANty naprawdę dużo mi pomogłeś;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...