Cygnus Opublikowano 18 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2015 Cześć wszystkim chciałbym zrobić takie intro z napisami zbliżającymi się jak na tym filmiku pierwsze sekundy filmiku od 0:05 do 0:16sek Magnetic Fields ktoś wie jak to zrobić? bardzo proszę o pomoc posiadam Game Maker Studio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 18 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2015 draw_text_transformed? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cygnus Opublikowano 18 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2015 Rozumiem,że tworze obj np intro w nim funkcja Draw a potem w kodzie wpisuje GML [/gml]draw_text_transformed[gml] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 18 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2015 http://docs.yoyogames.com/source/dadiospic...ransformed.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cygnus Opublikowano 18 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2015 http://docs.yoyogames.com/source/dadiospic...ransformed.html No tak to już robiłem stworzyłem objekt intro a w nim DRAW i w kodzie wpisałem GML [/gml]draw_set_halign(fa_center); draw_set_valign(fa_middle); image_angle += 1; draw_text_transformed(room_width / 2, room_height / 2, "GAME OVER!", 2, 2, image_angle);[gml] wstawiłem ten objekt intro do pokoju i niestety nie uruchamia się są błędy..pewnie czegoś brakuje.. http://docs.yoyogames.com/source/dadiospic...ransformed.html Dobra mój błąd był,ok napis tu w tym przykładzie Game Over on tylko się obraca...a co zrobić,żeby był taki efekt napisu jak na tym filmiku co podałem linka? dzięki ogólnie za pomoc;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 18 Czerwca 2015 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2015 w create GML skala = 5; w draw GML draw_set_halign(fa_center); draw_set_valign(fa_middle); if( skala > 1 ) skala -= 0.25; draw_text_transformed(room_width / 2, room_height / 2, "GAME OVER!", skala, skala, image_angle); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cygnus Opublikowano 18 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2015 w create GMLskala = 5; w draw GMLdraw_set_halign(fa_center); draw_set_valign(fa_middle); if( skala > 1 ) skala -= 0.25; draw_text_transformed(room_width / 2, room_height / 2, "GAME OVER!", skala, skala, image_angle); O właśnie o taki efekt mi chodziło;D Dzięki;) Her AntY a słuchaj jak zrobić żeby ten napis powiększyć i żeby on wolno się oddalał;) bo teraz jest mały i szybko się oddala;) O właśnie o taki efekt mi chodziło;D Dzięki;) Her AntY a słuchaj jak zrobić żeby ten napis powiększyć i żeby on wolno się oddalał ;) bo teraz jest mały i szybko się oddala;) AntY i pytanie,czy w miejsce napisu Game Over mogę wstawić swoje zrobione logo jeśli tak to mam zrobić? np logo mam pod nazwa obj_logo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 18 Czerwca 2015 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2015 żeby był większy na początku to zmienną "skala" musisz powiększyć żeby się wolniej oddalał to operuj na GML skala -= 0.25; np jak dasz -= 0.05 to będzie 5 razy wolniej się oddalał obrazki nazywaj najlepiej z przedrostkiem s_ albo spr_ np. spr_logo zamiast obj_logo (a tylko obiekty obj_) anyways GML draw_set_halign(fa_center); draw_set_valign(fa_middle); if( skala > 1 ) skala -= 0.25; draw_sprite_ext( spr_logo, -1, room_width /2, room_height /2, skala, skala, image_angle, c_white, image_alpha ); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cygnus Opublikowano 19 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2015 żeby był większy na początku to zmienną "skala" musisz powiększyć żeby się wolniej oddalał to operuj na GMLskala -= 0.25; np jak dasz -= 0.05 to będzie 5 razy wolniej się oddalał obrazki nazywaj najlepiej z przedrostkiem s_ albo spr_ np. spr_logo zamiast obj_logo (a tylko obiekty obj_) anyways GMLdraw_set_halign(fa_center); draw_set_valign(fa_middle); if( skala > 1 ) skala -= 0.25; draw_sprite_ext( spr_logo, -1, room_width /2, room_height /2, skala, skala, image_angle, c_white, image_alpha ); Dzięki ANty naprawdę dużo mi pomogłeś;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się