Sutikku Opublikowano 22 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 Noo, więc. Żeby można było sobie łatwo wyobrazić co chce osiągnąć, posłużę się przykładem. Budujemy statek. Układamy klocki. Dodajemy silnik. Mamy statek. Teraz przy naciskaniu czegośtam, silnik ma jakiśtam speed. Ale żeby przesuwał wszystkie bloki. To samo z kolizjami. Jak osiągnąć taki efekt? Żeby wszystkie bloki, zostały traktowane jako jeden? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exp Opublikowano 22 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 nie jestem pewien, czy dobrze zrozumiałem, ale nie wystarczy po prostu ustawić odpowiednie parenty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sutikku Opublikowano 22 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 Tzn. w sumie tak. Ale szkoda by mi było robić coś, żeby się potem okazało, że jest to gorsze i jest coś dużo łatwiejszego. Pomyślałem, że się upewnię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 22 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 Mechanika Joint z Box2D jest spełnieniem twoich najskrytszych marzeń. ... Nie nie tych... Tych o których tu napisałeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-[PhariseuS]- Opublikowano 25 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2015 W sumie to czemu nie zaprojektować tych wszystkich obiektów jako jeden, a "klocki" wrzucać po prostu do dwuwymiarowej tablicy, a potem przesuwać cały obiekt? Istniały projekty (większość nieskończona ;P) w których cała zawartość planszy łącznie z ruchomymi jej częściami stanowiła jeden obiekt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się