Webzir Opublikowano 6 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2006 Jak niektórzy wiedzą, robię totalnie nisko ocenioną przez Was grę "Policja Otwierać". A jakoż że jestem uparty, chce skończyć grę. No i..... jest problem, bo co innego!!?? Do rzeczy : Jak zrobić żeby po rozmowie ten "ktoś" z kim rozmawiał, skoczył na inną pozycję ? pzdr all :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 6 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2006 0o Przecież to podstawy... Zmieniasz po prostu x i y obiektu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Webzir Opublikowano 6 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2006 ups, no tak nie pomyślałem :D Pozdr(o) :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Webzir Opublikowano 7 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2006 To teraz mam większy problem *nie orientuje się dobrze w kodzie* mianowicie : Jak zrobić żeby po rozmowie pojawił się objekt na danym miejscu ? Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Serge Opublikowano 7 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2006 Ohhh... Użyj instance_create... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Webzir Opublikowano 8 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2006 to mam takie coś wpisać : depth=-y; if no_text() then speed=0.5 else {speed=0; alarm[0]=20;} if distance_to_object(obj_hero)<10 and no_text() and keyboard_check(vk_enter) { add_text('Rozmowa'); add_text('Rozmowa'); x=66 y=66 } instance_create_object1 ?? A gdzie on się pojawi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 Skoro masz funkcję add_text zdefiniowaną przez siebie (bo w GM takowej nie ma), to zobacz, gdzie będzie dodawać tekst. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Webzir Opublikowano 9 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 Już dobie bez Was poradziłem ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Serge Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 Nie... Używaj helpa !! instance_create(x,y,obj) Creates an instance of obj at position (x,y). The function returns the id of the new instance. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pio_trek Opublikowano 19 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2006 Już dobie bez Was poradziłem ;P to po co te temat xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 19 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2006 to po co te temat xDA po cholere spamujesz? >< Koleś już rozwiązał problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się