Skocz do zawartości

GUI na fullscreenie


Flame
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dobry,

mam problem bowiem rysuje sobie dwa sprite'y w Draw GUI, jeden znajduje się w lewym górnym rogu, drugi w prawym górnym rogu. Wszystko ok do czasu kiedy włączam fullscreen. Wtedy pojawiają się błędy...

Nie wiem z jakiej funkcji mam skorzystać żeby ten drugi sprite rysował się w tym prawym górnym rogu na fullscreenie. Niezależnie z jakiej funcji skorzystam rysuje się on albo na środku zamiast po prawej albo rysuje się wogóle gdzieś poza ekranem...Ten pierwszy sprite rysuje się na x=0 i y=0 i z nim problemu nie ma. Normalnie gra w okienku korzysta z tego kodu :

 

GML
draw_sprite_ext(spr_pause,i,view_wport[0]-64,0,gui_size,gui_size,0,c_white,1);

Niestety na fullscreenie view_wport nie działa bo rysuje się w połowie szerokości ekranu, próbowałem też z window_get_width() ale też nie działa. Co robić ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego nie jest łatwo? Wszystkie funkcje dotyczące GUI zaczynają się od display_set_gui... :)

Coś próbowałem z tym display_set_gui_maximise() ale też mi nie wyszło ;p Nie rozumiem do końca jak ta funkcja działa...

 

@edit dobra już kumam jak to działa ;p Dzięki za pomoc :) Temat do zamknięcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...